Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 15.08.2016 klo 20:24

Mulla ei ole koulupaikkaaa... eikä työpaikkaa.... istun vaan kotona.... ☹️
Voi hitsi, unohdin kokonaan tän päivän chatin... Miten mä oon voinu unohtaa vaik oon istunu kotona??
Noh, huomenna sitten ☹️

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 16.08.2016 klo 09:46

Tänään jatkuu koulu..

Ja hiphurraa. Miä oon ollu kuus päivää n.38 asteen kuumeessa.. Olis tänään tarkotus käydä lääkärissä. Kuumeen lisäks on järkyttävä yskä.

Ärsyttää kun koko ajan pitää tulla jotain..

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 16.08.2016 klo 10:39

Minulla(kaan) ei ole koulua, eikä töitä. Suunitelmissa olisi kyllä ehkä hakea johonkin kurssille, mut pitää vielä miettiä.

Lueskelinpa noita aiempia tekstejä täälltä, ja täällä puhuttiin magneettikuvauksesta, niin tulipa mieleeni se, että itsekin olen tainnut pari kertaa olla magneettikuvauksessa.
Magneettikuvauksen lisäksi minulle on tehty muistaakseni EEG.
EEG on kans taidettu tehdä kahdesti.

Hirveesti en kyllä noista muista mitään, kun noista tutkimuksista on jo aikaa jokunen vuosi.

Mutta joo..perjantainen tapaaminen jännittää.
Onneksi tänään on ratsastustunti, niin toivottavasti saisin edes tunnin ajaksi mielestä pois tuon perjantain. Varsinkin jos menen yhellä reippaalla (ja parhaalla) ponilla, niin sen kanssa joutuu keskittyyn aika paljon, ettei siinä välttis ehdi muita asioita miettiin.

Toisaalta myös on käynyt semmonenkin mielessä, että jos näkisin tämän ko. henkilön, jonka kanssa on tapaaminen, niin vaikka tänään kaupassa..niin ehkä ei niin enään jännittäis se tapaaminen..

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 21.08.2016 klo 21:17

Onpa täällä hiljaista.

Perjantain tapaaminen tosiaan meni ihan hyvin ja iha hyvä fiilis jäi.

Mutta jostain syystä tätä tuttavaa, jonka kans oli tapaaminen, niin on jo nyt ikävä..
Seuraavan kerran nään hänet vasta reilun viikon päästä, ku on työkkärissä tapaaminen ja hän tulee sinne mukaan.

Mutta joo..tiistaina onkin taas ratsastustunti ja odotan kyllä tuntia mielläni. Varsinkin nyt kun tietää, ettei tallilla ole nyt yhtään inhokkia pollea (yks ns. inhokki polle pääs ns. eläkotiin, vaikkei ollut kyl vielä vanha, mut jaloissa vaivoja). Joten periaatteessa on nyt sama kellä menee tunnilla..mutta tietysti ainahan sitä mielellään menisi lempparilla. Varsinkin nyt, kun sitä on oppinut nyt oikeasti tällä lemppari ponilla meneen..

Harmi vain, että kovin kauaa ei enään nykyinen tuntipuoli jatka samassa paikassa..vaan se muuttaa toiselle paikkakunnalle noin 3 viikon päästä :/

Mutta toisaalta kyllä taas odotan ihan mielenkiinnolla, että minkälaisia uusia tuntareita sit tulee kun tallin omistaja alkaa taas pyörittään tunteja..(itseasissa tallilla on jo pari uutta tuntaria, jotka ovat tän tallin omistajan).
Koska jatkan kuitenkin tällä samalla tallilla, vaikka tuntarit vaihtuu ja opettaja vaihtuu.

Vaikka tuleehan noita nykyisiä tuntareita kyllä ikävä, mutta varmasti kyllä käyn moikkaamassa ja mahdollisesti ottamassa sit tuolla uudella tallilla irtotunteja toisinaan..

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 22.08.2016 klo 15:29

Mä oon nähnyt mnyt kuukausi putkeen tyyliin joka toinen päivä unta äidistä, ja tuntuu ku se ei jätä mua rauhaan... ihanku se vainoaisi mua... en tiedä miksi? mikä hänellä on hätänä? Kävin 2viikkoa sitten haudalla, koska ajattelin että hän halusi että kävisin hänen haudalla...
ja toin sinne kukkia sinne haudalle... muutama päivä meni, ja se taas ilmestyy mun uneen...
ja nyt oon nähny tyylii kuukausi joka toinen yö hänestä unta....
mua itkettää.... ja sydäntä raastaa... tämä..
miksi äiti ei jätä mua rauhaan..
ku olin viimeksi siellä haudalla niin sanoin sille haudalle että jättäisi minut rauhaan.....
mutta silti se äiti tulee mun uneen 😭

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 23.08.2016 klo 23:19

EV ja muut, miksi ette olleet tänään chatissa? Oltiin siellä aavamen kanssa yhdessä vaiheessa kahdestaan 😎. Toivottavasti nähdään seuraavalla kerralla.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 24.08.2016 klo 10:51

Minulla oli eilen illalla menoja niin en päässyt käymään chatissa... ja tulin myöhään kotiin et chatti jo loppui. ☹️
Tänään oon koko päivä kotona, joten tuun tän päivän chattiin 🙂

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 25.08.2016 klo 14:28

Muistutus:

Ja huomenna perjantainahan on syyskauden ensimmäinen SPR:n Nuorten nettyö klo 20-23! Ryhmässä on avoin teema, joten tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia!🌻🙂🌻

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.08.2016 klo 08:05

Ketkä kaikki aikoo tulla tiistain chattiin? 🙂

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.08.2016 klo 09:47

Hei taas,

Tiistain 30.8. chatissä teemana pelot. Aihe varmaan koskettaa aika monia.

Tervetuloa mukaan! 🙂🌻

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 27.08.2016 klo 23:53

Mä oon tulossa ainaki BB tiistain chattiin.
Ainakin yritän muistaa tulla.
Kävelin tänään jotain 13km. Jalat huutaa hoosiaannaa. Pitää olla liikunnan jälkeen hyvä olo, mut eipä tullu sitä hyvää oloa..tällä kertaa...
On jotenkin vaan niin tyhjä olo. En tiiä yhtään mihin mun elämä on menossa. Mitä mä tässä elämässä haluun tehä. Pitää miettiä suuntaa mut en oikeasti tiedä...

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 31.08.2016 klo 15:05

Olen eksynyt varpunen
eksynyt syksyn sateeseen
kaipaan syksysadetta
puhdistaakseni höyhensiipiäni
höyheni ovat mutaiset
mutta silti ne vielä
minut kantaa..

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 06.09.2016 klo 16:28

Eksynyt varpunen,IHANA kirjoitus sinulla. Kirjoitat tosi kauniisti. Mulla tuli hyvä mieli 🙂

Mitä teille kuuluu?

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 10.09.2016 klo 10:38

Harmittaa kun en tiistaina muistanut chattia. En pääse ens tiistainakaan, kun sillon on mulla kerho ohjattavana. Tai saatan keretä loppu ajaksi, ehkä. Toivottavasti..

Ens torstaina saattaa tapahtua. Sillon saattaa tapahtua päätös siitä, pääsenkö tukiasuntoon. Jännittää niin kovasti.
Oon niin väsynyt tähän kotitilanteeseen. Tuo yksin asuminen helpottaisi mun elämääni todella paljon..

Mitä teille kuuluu? 🙂

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 10.09.2016 klo 20:16

Moi

Tänään kuuluu todella huonoa, koko viikko ollut sellainen. Koko elämä kaatuu päälle ja kaikki MAHDOLLINEN ahdistaa ja puristaa sydäntä. Erityisesti se kun olen ahdistunut roboteista ja siitä mitän ne vievät elämän ja tulevaisuuden ihmisltä tulevaisuudessa😭7
Tästä saa lukea joka viikko uutisia miten hienoa ne muka ovat ja parantavat tulevaisuuden... ei tapahdu niin. Se on tuhoksi

Onneksi on itsemurha...😭😭 Pääsee pois täältä...

Mitä luulette?

Toivottavasti ehdin chattiin, ilman teitä ihania ihmisiä en olisi täällä välttämättä enää🙂🌻