Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 27.07.2016 klo 11:38

Lukossa kirjoitti 26.7.2016 20:25

Mä luulen ettei niissä sun kuvissa ole mitään ihmeellistä, kun suhun ei ole vielä otettu yhteyttä. Niinhän se menee, että eivät ota yhteyttä, jos ei mitään ole. Mulle kävi kerran sydänfilmissäkin niin, että jo filmiä ottanut hoitaja pyysi mua pysymään siinä tutkimuspöydällä ja haki lääkärin paikalle. Mulla oli silloin rytmihäiriöitä. Tarkoitan tällä sitä, että se filmiä ottanut hoitajakin näki ihan heti, että siinä tuloksessa on jotain häikkää. Eli kyllä ne sen kuvien pikatsekkauksen tekee ihan heti, kun ne saa ne kuvat näkyviin. Siinä mielessä olisin sinuna aika turvallisin ja tyytyväisin mielin. Mutta ymmärrän kyllä, että sua huolestuttaa. Mitä sulla on loppuloman aikana ohjelmassa? Mä olen lähdössä pienelle reissulle. Itse asiassa on kaksikin pikkureissua tulossa.

No joo.. yritän olla murehtimatta sitä liikaa ja syksyllä on joka tapauksessa kontrollikäynti eli silloin viimeistään selviää jatko.

Tässä loppulomasta on vielä joitain sossujuttuja alkukesän hässäköiden takia.. tosin ne kyllä jatkuvat vielä kauan, kun ongelmat ei oo poistuneet.

Elokuussa oon menossa pariksi päiväksi helsinkiin, uuden tuttavan/ystävän luokse. Hän on kovin ihana ihminen <3
Hän oli srk leirillä kesätyöntekijänä ja hän oli tosi paljon mun tukena siellä, kun mulla oli vaikeaa kotiasioiden takia.

Kivoja reissuja sulle! 🙂 <3

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 27.07.2016 klo 11:39

EksynytVarpunen kirjoitti 26.7.2016 22:5

Hei tulin kertomaan kuulumisiani... on ollut kiireista viime päivät niin en ehtinyt/jaksanut tänne kirjoittaa. Nimittäin viikko sitten muutin uuteen kämppään ja sitä ennen pakkasin urakalla muuttolaatikoita niin en ehtinyt tänne kirjoittaa...
Tänään kävin ulkoilemassa,oli aurinkoinen päiväkin. Unohdin laittaa aurinkorasvaa ,onneksi en palanut, iho käsistä ja reisistä hieman punoittaa mutta ei ole kipeä eikä satu ne kohdat... tuntuu semmoselta lähinnä "lämpimältä" tää koko keho.. mutta ei satu..
Toivottavasti en saanut mitään ihovaurioita ☹️

Ihana EV! <3

Onnea uuteen kotiin ka tsempit paranemiseen! 🙂🌻

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.07.2016 klo 13:34

EksynytVarpunen kirjoitti 26.7.2016 22:5

Hei tulin kertomaan kuulumisiani... on ollut kiireista viime päivät niin en ehtinyt/jaksanut tänne kirjoittaa. Nimittäin viikko sitten muutin uuteen kämppään ja sitä ennen pakkasin urakalla muuttolaatikoita niin en ehtinyt tänne kirjoittaa...
Tänään kävin ulkoilemassa,oli aurinkoinen päiväkin. Unohdin laittaa aurinkorasvaa ,onneksi en palanut, iho käsistä ja reisistä hieman punoittaa mutta ei ole kipeä eikä satu ne kohdat... tuntuu semmoselta lähinnä "lämpimältä" tää koko keho.. mutta ei satu..
Toivottavasti en saanut mitään ihovaurioita ☹️

Oletko tykännyt asua uudessa kämpässä?
Hyvä että olet keksinyt tekemistä muuttolaatikoista ja auringon otosta, toisinkuin minä, menisin rannalle uimaan mutta en kehtaa.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 29.07.2016 klo 10:10

Joo olen nauttinut uudesta kodista 🙂

Jotenki tyhjä olo ku työt loppui... oon ny taas työtön... eikä ole koulupaikkaa.... sellane olo et en kuulu minnekään enää.
Varmaa syrjäydyn yhteiskunnasta jos työttömyys pitenee..😭

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 29.07.2016 klo 17:02

Toivottavasti EV saisit jotain töitä tai tekemistä!

On sellainen olo, että haluisin jutella jollekkin.. ahdistaa taas kaikki.
Tiedän, että mulla olisi ihmisiä joille voisin jutella mutten tahdo vaivata heitä koko ajan. Tuntuu että he ovat tän kesän aikana tehneet mun eteen liikaa asioita, kun omat voimat on ollu lopussa.

Tuntuu vaan et on pakko päästä purkaa tää kaikki jotenki.. en tiiä ketä haluisin vaivata :/

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 29.07.2016 klo 20:35

Mullakin on juuri sellainen olo että tekisi mieli vain jutella ihmisille. Varsinkin täällä tukinet ihmisille sellaisille jotka ymmärtävät, en malta odottaa että chatit alkavat taas. Tajusin juuri että en pääse ainakaan kahteen ensimmäiseen chattiin.. ):

Ei paljoa ole juttu seuraa kesällä ollut ): Se on sitä kun asuu pikkukaupungissa ja kun menee ihmisille puhumaan: mitä sinä tulet tänne selittämään? ja katsotaan nenän vartta pitkin...
Taitaa jäädä vain haaveeksi kavereiden saaminen ):

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 30.07.2016 klo 11:42

EV: Muistatko kun olit "orjatöissä", niin odotit sen päättymisen jälkeen alkavaa lomaa? Se loma on sulla nyt! Toivottavasti voisit jotenkin nauttia lomastasi, sillä oot sen ansainnut. Mä olen ihan tehnyt viikko-ohjelmaa itselleni loman ajaksi. Olen käynyt paljon museoissa, puistoissa ja ilmaiskonserteissa. Lisäksi mulla on sellainen itsekeksitty valokuvaprojekti, että kuvaan kaikkea mitä nyt kesällä teen ja muodostan niistä kuvista sitten filmin. Harjoittelen siis sellaisen filmin tekemistä. Ihan hyvin olen tähän mennessä onnistunut. Näytän filmin ehkä avohoidon työntekijöilleni, kun he palaavat lomalta. En ole siitä vielä ihan varma. Olen myös pyöräillyt paljon. Joudun koko ajan pakottamaan itseäni liikkeelle, mutta parempi näin kuin että nyhjäisin koko kesän kotona niinkuin viime vuonna. Yritän sanoa, että olisi hyvä jos voisit vaikka elokuun pyhittää lomailulle ja vähät välittää tulevaisuuteen liittyvistä ahdistuksista. Tulevaisuutta ehtii sit syyskuussakin murehtia. Mä olen ens syksynkin sairauslomalla. Yritän mennä työväenopiston kursseille ja ehkä johonkin vapaaehtoistyöhön. En vielä jaksa ajatella syksyä liikaa, mutta elokuussa on ilmoittautumiset kursseille ja silloin täytyy olla tarkkana, että mahtuu mukaan. Muuten yritän lomailla vielä elokuun, tosin joudun järjestämään hautajaisia, mutta muuten yritän lomailla.

Johku & BB: Mullakin olisi juttelemisen halua. Aika yksin on mennyt tämä kesä tähän mennessä, eikä elokuu varmaan tuo poikkeusta. Tosin chatit alkaa sitten. On se tosi hyvä, että chatit alkaa.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 30.07.2016 klo 15:16

Jotenkin masentava sää kun vain sataa eikä ukkosta. Olen koko kesän odottanut ukkosta. Kerrankin kun en ukkosta pelkää niin sitten ei ukkosta 😮

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 30.07.2016 klo 16:22

Tänään on parempi fiilis kun eilen. Ainakin vähän.
Inhottaa kun tunteet ja olot menee vuoristorataa.
Toivon et tää kaikki vois jo olla ohi..

Mäkin haluisin et olis ukkonen. Sellanen kunnon ukkosmyrsky olis ihana <3

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 30.07.2016 klo 17:31

Joo oon kyllä viihtynyt uudessa kämpässä ja kissani myös 🙂

Johkuzu voit tänne meille avautua, me kyllä kuunnellaan 🙂
🌻🙂🌻

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 30.07.2016 klo 19:08

EksynytVarpunen kirjoitti 30.7.2016 17:31

Joo oon kyllä viihtynyt uudessa kämpässä ja kissani myös 🙂

Hyvä 🙂
Minkä rotuinen kissa sulla on? 🙂

EV kirjoitti 30.7.2016

Johkuzu voit tänne meille avautua, me kyllä kuunnellaan 🙂
🌻🙂🌻

Niinpä! Eikö tämä palsta ole juuri avautumista varten?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 30.07.2016 klo 19:10

Tulihan se ukkonen sieltä 🙂 Ei ainakaan vielä salamoi. Olisi siistiä jos tulisi kunnon myrsky ja saisin katsella ikkunasta salamoita 🙂

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 30.07.2016 klo 20:50

BirdBell, se on tavallinen maatiaiskissa 🙂 Oranssin värinen poika 🙂 nyt naukuu ku haluaa iltapalaa, meen kohta antamaan sille iltapalan.

Täällä on ollu tänään koko päivä aurinkoista. Huomiseksi luvattu sadetta...

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 30.07.2016 klo 23:02

EksynytVarpunen kirjoitti 30.7.2016 20:50

BirdBell, se on tavallinen maatiaiskissa 🙂 Oranssin värinen poika 🙂 nyt naukuu ku haluaa iltapalaa, meen kohta antamaan sille iltapalan.

Täällä on ollu tänään koko päivä aurinkoista. Huomiseksi luvattu sadetta...

Kuullostaa söpöltä ja mukavalta pikku veitikalta <3

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 31.07.2016 klo 10:54

Argh, mulla on näinä päivinä kesän kivoin juttu, mutta oon jotenkin ihan down. Yritän, yritän, yritän...!