Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 22.07.2016 klo 11:32

johkuzu kirjoitti 20.7.2016 13:19
Tavallaan mua jännittää ne tulokset tosi paljon.. koko ajan odotan puhelua lääkäriltä, jos se kertookin jotain ikävää..
ei mulla mirääni sellasia tuntemuksia oo ollu et mun päässä ois jotain, mutta silti. Joskus on ollu eikä sitä oo seurattu moniin vuosiin. Jos se on tullu takas tai jos on jotain uusii.. en jaksais sitä sairaalarumbaa enää uudelleen. Ei varmaan kukaan haluais.
en voi olla mietimättä niitä tuloksia. Pelottaa. Tavallaan tuntuu että ihan sama vaikka en oliskaan terve... mutta tavallaan haluisin kuitenkin saada elää ja nauttia siitä..

No, ihan varmaan kukaan ei haluaisi sellaista sairaalarumbaa. Mä tietty toivon ihan satasella että ne tulokset on hyvät. Olis hyvä, jos et koko ajan ajattelis sitä asiaa, mut se on varmaan vaikeeta. Olisko sulla jotain muita juttuja, joita voisit ajatella ja tehdä? Sun kesä tuntuu vähän raskaalta, kun ensin oli niitä kotiongelmia ja nyt tämä ☹️. Toivottavasti voisit nyt kuitenkin jollain keinolla saada asian pois mielestäsi. Mä pidän peukkuja hyvien tulosten puolesta. Tsemppiä johku!

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2016 klo 11:58

Minä olen odottanut päästäni otettuja magneettikuvauksien tuloksia ja olen tullut siihen johtopäätökseen ettei sieltä mitään uutta ole löytynyt, jos soittoa ei heti kohta kuulu vaan menen kuuntelemaan pari kuukauden päästä tuloksia. Usein silloin riittää, kun tarkistetaan lääkityksiä.
Sen sijaan kun otettiin sydämestä magneettikuvaus ja löytyikin isompi vika, en saanut enää nousta siitä pöydästä ylös vaan vietiin kärryillä suoraan osastolle. Senkin piti olla vaan rutiinitarkistus silloin.

Tsemppiä sulle.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 22.07.2016 klo 12:19

Lukossa kirjoitti 22.7.2016 11:26

Kivaa, että sulla on viikonloppuna tulossa reissu ja hyvä idea vaan rentoutua. On mulla ollut nyt muutamia menoja, konsertteja ja sellaista. Ne vähän piristää. Mun on kyllä aika vaikea saada lähdettyä paikkoihin, mut kyllä välillä onnistun. Toivottavasti sun viikonloppu on mukava. Mä nään yhden tutun ja sit mulla on yks konsertti nyt viikonloppuna. Ihan jees.

Harmi kuulla, ettet saa lädettyä melkein minnekään ☹️
Mutta kiva kuitenkin että nyt oot lähdössä konserttiin! Hyvää konserttia siis 🙂

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 22.07.2016 klo 12:22

Lukossa kirjoitti 22.7.2016 11:32

johkuzu kirjoitti 20.7.2016 13:19
Tavallaan mua jännittää ne tulokset tosi paljon.. koko ajan odotan puhelua lääkäriltä, jos se kertookin jotain ikävää..
ei mulla mirääni sellasia tuntemuksia oo ollu et mun päässä ois jotain, mutta silti. Joskus on ollu eikä sitä oo seurattu moniin vuosiin. Jos se on tullu takas tai jos on jotain uusii.. en jaksais sitä sairaalarumbaa enää uudelleen. Ei varmaan kukaan haluais.
en voi olla mietimättä niitä tuloksia. Pelottaa. Tavallaan tuntuu että ihan sama vaikka en oliskaan terve... mutta tavallaan haluisin kuitenkin saada elää ja nauttia siitä..

No, ihan varmaan kukaan ei haluaisi sellaista sairaalarumbaa. Mä tietty toivon ihan satasella että ne tulokset on hyvät. Olis hyvä, jos et koko ajan ajattelis sitä asiaa, mut se on varmaan vaikeeta. Olisko sulla jotain muita juttuja, joita voisit ajatella ja tehdä? Sun kesä tuntuu vähän raskaalta, kun ensin oli niitä kotiongelmia ja nyt tämä ☹️. Toivottavasti voisit nyt kuitenkin jollain keinolla saada asian pois mielestäsi. Mä pidän peukkuja hyvien tulosten puolesta. Tsemppiä johku!

Ei mulla oo nyt selllasta tekemistä, millä sais ajatukset muualle.. Koko ajan se tulee mieleen jostain. Mut sen kanssa kuitenkin oppii elämään. Nyt se on vaan sen magneettikuvan takia enemmän läsnä ja konkreettista..

Kiitos 🙂

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 22.07.2016 klo 12:24

maanvaiva kirjoitti 22.7.2016 11:58

Minä olen odottanut päästäni otettuja magneettikuvauksien tuloksia ja olen tullut siihen johtopäätökseen ettei sieltä mitään uutta ole löytynyt, jos soittoa ei heti kohta kuulu vaan menen kuuntelemaan pari kuukauden päästä tuloksia. Usein silloin riittää, kun tarkistetaan lääkityksiä.
Sen sijaan kun otettiin sydämestä magneettikuvaus ja löytyikin isompi vika, en saanut enää nousta siitä pöydästä ylös vaan vietiin kärryillä suoraan osastolle. Senkin piti olla vaan rutiinitarkistus silloin.

Tsemppiä sulle.

Aika hurjan kuulosta :/ Toivottavasti sulla on kaikki kunnossa.

Kiitos tsempeistä!🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 22.07.2016 klo 14:58

Ei vanhempia, ei kavereita ei mitään.
😯🗯️ 😭🤕
Tekisi mieli mieli tappaa itseni!

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 23.07.2016 klo 12:29

Se tunne kun tilasit Anttilan alennusmyynneistä tavaraa. Ja sitten maksat ne verkkopankki tunnuksillasi ja nyt et saa takaisin rahojasi etkä koko tuotetta....

😐

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 25.07.2016 klo 12:30

Tiedättekö ihmiset sen tunteen kun ajattelette aamulla: tänään tulee hyvä päivä. Sitten menette ja kuuntelette musiikkia. Sitten radiosta tulee jokin biisi joka muistuttaa teitä jostakin paskasta ja sitten fiilis on ahdistunut. Ja se yksi biisi voi pilata koko päivän. Tai se kun olette niin taikauskoisia että uskotte että joku biisi tuottaa teille pahaa onnea.

Onko teillä jotain mikä tuottaa teille pahaa onnea, biisi tms ?

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2016 klo 18:18

BirdBell kirjoitti 23.7.2016 12:29

Se tunne kun tilasit Anttilan alennusmyynneistä tavaraa. Ja sitten maksat ne verkkopankki tunnuksillasi ja nyt et saa takaisin rahojasi etkä koko tuotetta....

😐

Olethan huomannut, että huomenna eli tiistaina saakin niitä tavaroita Anttilasta.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 25.07.2016 klo 21:05

maanvaiva kirjoitti 25.7.2016 18:18

BirdBell kirjoitti 23.7.2016 12:29

Se tunne kun tilasit Anttilan alennusmyynneistä tavaraa. Ja sitten maksat ne verkkopankki tunnuksillasi ja nyt et saa takaisin rahojasi etkä koko tuotetta....

😐

Olethan huomannut, että huomenna eli tiistaina saakin niitä tavaroita Anttilasta.

Saa vai? Enpä tiennytkään... Tyhmä kun olen... Täytyykin pistää sinne viestiä ja vaatia että saan kuoret taplettiin 😀 Kiitos tiedosta.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 26.07.2016 klo 12:21

Ahdistaa kun en vieläkään oo kuullut mitään niistä tuloksista.. voiko se olla niin, et niissä ei oo mitään kun en oo saanu lääkäriltä puhelua? Vai kuin kauan voi mennä, jos niissä onkin jotain? Nyt on mennyt viikko ja tää odottaminen on raskasta.. koko ajan ajatukset harhailee sinne sun tänne, eikä keskittymisestä tuu mitään. Haluaisin pystyä nauttia tästä loppu lomasta edes vähän..

mitä teille kuuluu? Onneksi chatit jatkuvat pian niin päästään juttelemaan kunnolla... 🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.07.2016 klo 15:58

johkuzu kirjoitti 26.7.2016 12:21

Ahdistaa kun en vieläkään oo kuullut mitään niistä tuloksista.. voiko se olla niin, et niissä ei oo mitään kun en oo saanu lääkäriltä puhelua? Vai kuin kauan voi mennä, jos niissä onkin jotain? Nyt on mennyt viikko ja tää odottaminen on raskasta.. koko ajan ajatukset harhailee sinne sun tänne, eikä keskittymisestä tuu mitään. Haluaisin pystyä nauttia tästä loppu lomasta edes vähän..

mitä teille kuuluu? Onneksi chatit jatkuvat pian niin päästään juttelemaan kunnolla... 🙂

Hei Johkuzu <3

Eiköhän ne tulokset sieltä tule. Jos sinulla olisi jotain vakavaa luulempa että se lääkäri olisi ottanut ensi tilassa sinuun yhteyttä. En silti varmaksi voi sanoa.

Kaikki polit ja kaikki on kiinni joten kesä on mennyt masennellessa.... Pokemoneja olen myös kerännyt 😀

Jep! Onneksi ne chatit alkaa kohta 🙂 Odotan niitä kuin kuuta nousevaa 😀 <3

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 26.07.2016 klo 19:59

BirdBell kirjoitti 26.7.2016 15:58

johkuzu kirjoitti 26.7.2016 12:21

Ahdistaa kun en vieläkään oo kuullut mitään niistä tuloksista.. voiko se olla niin, et niissä ei oo mitään kun en oo saanu lääkäriltä puhelua? Vai kuin kauan voi mennä, jos niissä onkin jotain? Nyt on mennyt viikko ja tää odottaminen on raskasta.. koko ajan ajatukset harhailee sinne sun tänne, eikä keskittymisestä tuu mitään. Haluaisin pystyä nauttia tästä loppu lomasta edes vähän..

mitä teille kuuluu? Onneksi chatit jatkuvat pian niin päästään juttelemaan kunnolla... 🙂

Hei Johkuzu <3

Eiköhän ne tulokset sieltä tule. Jos sinulla olisi jotain vakavaa luulempa että se lääkäri olisi ottanut ensi tilassa sinuun yhteyttä. En silti varmaksi voi sanoa.

Kaikki polit ja kaikki on kiinni joten kesä on mennyt masennellessa.... Pokemoneja olen myös kerännyt 😀

Jep! Onneksi ne chatit alkaa kohta 🙂 Odotan niitä kuin kuuta nousevaa 😀 <3

Ihana BB <3 🙂

Joo, niin mäkin ajattelen tai toivon.. että olisivat jo ottaneet yhteyttä jos ois jotain vakavaa. Mutta silti mielessä on MUTTA MITÄ JOS... :/

Musta on jotenkin tosi tyhmää, että tollaset suljetaa kesäksi, kun eihän avun tarve mihinkään katoa vaik kuin ois kesä. Vaikka ymmärtäähän se, et nekin lomaa tarvitsee.. murta silti. Joku paikka pitäisi olla..

Mäkin haluisin sen pokèmon pelin, mutta mun puhelin vaan ilmoittaa että laite ei ole yhteensopiva version kanssa.. harmi :/

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 26.07.2016 klo 20:25

johkuzu kirjoitti 26.7.2016 12:21

Ahdistaa kun en vieläkään oo kuullut mitään niistä tuloksista.. voiko se olla niin, et niissä ei oo mitään kun en oo saanu lääkäriltä puhelua? Vai kuin kauan voi mennä, jos niissä onkin jotain? Nyt on mennyt viikko ja tää odottaminen on raskasta.. koko ajan ajatukset harhailee sinne sun tänne, eikä keskittymisestä tuu mitään. Haluaisin pystyä nauttia tästä loppu lomasta edes vähän..

mitä teille kuuluu? Onneksi chatit jatkuvat pian niin päästään juttelemaan kunnolla... 🙂

Mä luulen ettei niissä sun kuvissa ole mitään ihmeellistä, kun suhun ei ole vielä otettu yhteyttä. Niinhän se menee, että eivät ota yhteyttä, jos ei mitään ole. Mulle kävi kerran sydänfilmissäkin niin, että jo filmiä ottanut hoitaja pyysi mua pysymään siinä tutkimuspöydällä ja haki lääkärin paikalle. Mulla oli silloin rytmihäiriöitä. Tarkoitan tällä sitä, että se filmiä ottanut hoitajakin näki ihan heti, että siinä tuloksessa on jotain häikkää. Eli kyllä ne sen kuvien pikatsekkauksen tekee ihan heti, kun ne saa ne kuvat näkyviin. Siinä mielessä olisin sinuna aika turvallisin ja tyytyväisin mielin. Mutta ymmärrän kyllä, että sua huolestuttaa. Mitä sulla on loppuloman aikana ohjelmassa? Mä olen lähdössä pienelle reissulle. Itse asiassa on kaksikin pikkureissua tulossa.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 26.07.2016 klo 22:05

Hei tulin kertomaan kuulumisiani... on ollut kiireista viime päivät niin en ehtinyt/jaksanut tänne kirjoittaa. Nimittäin viikko sitten muutin uuteen kämppään ja sitä ennen pakkasin urakalla muuttolaatikoita niin en ehtinyt tänne kirjoittaa...
Tänään kävin ulkoilemassa,oli aurinkoinen päiväkin. Unohdin laittaa aurinkorasvaa ,onneksi en palanut, iho käsistä ja reisistä hieman punoittaa mutta ei ole kipeä eikä satu ne kohdat... tuntuu semmoselta lähinnä "lämpimältä" tää koko keho.. mutta ei satu..
Toivottavasti en saanut mitään ihovaurioita ☹️