Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä Imlost kirjoittanut 11.09.2016 klo 10:27

Hei! Mäkin olen uusi täällä. Toivottavasti pääsee hyvin mukaan!

Musta tuntui et pitää ettiä jotain juttuseuraa anonyymisti kun ei halua vanhemmille tai parhaille kavereille edes puhua omasta tilanteesta.. Jotenkin hävettää ja en halua että äiti esimerkiksi joutuu miettimään mun murheita.. Voiko täällä siis puhua mistä vaan? 😑❓

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 11.09.2016 klo 12:26

Imlost kirjoitti 11.9.2016 10:27

Hei! Mäkin olen uusi täällä. Toivottavasti pääsee hyvin mukaan!

Musta tuntui et pitää ettiä jotain juttuseuraa anonyymisti kun ei halua vanhemmille tai parhaille kavereille edes puhua omasta tilanteesta.. Jotenkin hävettää ja en halua että äiti esimerkiksi joutuu miettimään mun murheita.. Voiko täällä siis puhua mistä vaan? 😑❓

Hei imlost

Täällä voi puhua mistä vaan kuvan ei paljasta nimiä tai henkilö tietoja.

Mä en ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään tänne mut nyt kirjoitan taas.

Ahdistaa aina välillä ja sit tulee semmoisia tunteja kun mikään ei oo hyvin ja kaikki menee huonosti. Mut nyt vointi on vähän ehkä parantunut mut sit välillä on ihan kamala olo...
😭

Käyttäjä Imlost kirjoittanut 11.09.2016 klo 19:04

Rikottu tyttö😖 kirjoitti 11.9.2016 12:26

Imlost kirjoitti 11.9.2016 10:27

Hei! Mäkin olen uusi täällä. Toivottavasti pääsee hyvin mukaan!

Musta tuntui et pitää ettiä jotain juttuseuraa anonyymisti kun ei halua vanhemmille tai parhaille kavereille edes puhua omasta tilanteesta.. Jotenkin hävettää ja en halua että äiti esimerkiksi joutuu miettimään mun murheita.. Voiko täällä siis puhua mistä vaan? 😑❓

Hei imlost

Täällä voi puhua mistä vaan kuvan ei paljasta nimiä tai henkilö tietoja.

Mä en ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään tänne mut nyt kirjoitan taas.

Ahdistaa aina välillä ja sit tulee semmoisia tunteja kun mikään ei oo hyvin ja kaikki menee huonosti. Mut nyt vointi on vähän ehkä parantunut mut sit välillä on ihan kamala olo...
😭

Itse erosin juuri ja nyt se poika on ihastunut uuteen tyttöön.. Muutenkin tuntuu siltä ettei vaan jaksais välillä tätä.. Haluaisin jo opiskelemaan uuteen kaupunkiin että saisi avattua uuden kappaleen elämässä.. Tätä vaihetta en jaksa
😞

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.09.2016 klo 10:19

Muistutus, jos ette ole jo huomanneet: 🙂

Huomenna keskiviikkona 14.9. Tukinetissä on pitkästä aikaa kaikille avoin liveryhmä. Liveryhmä on klo 13-15. Huom! kellonaika. Eli päiväryhmästä on kysymys.

Teema on varmasti monia koskettava eli keskustellaan peloista.

Tervetuloa mukaan!🙂🌻

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 14.09.2016 klo 15:19

Sori aavameri, en ollutkaan tänään siellä chatissa klo 13, koska en päässyt sittenkää sinne ☹️ olin yhdessä tärkeässä tapaamisessa...
Joten en tiiä minäkään mitä siellä keskusteltiin...

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 14.09.2016 klo 20:42

Ev, Ei haittaa mitään 🙂 Toivottavasti meni tapaaminen hyvin 🙂

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 15.09.2016 klo 16:13

Hei ihmiset!!! Mitä kuuluu? 🙂

Mun tukiasunto asia selvisi tänään. Mä pääsen muuttamaan!
Pääsen pois näistä oloista.. oon niin onnellinen nyt! <3

Toivottavasti teillekin kuuluu edes vähän hyvää. 🌻🙂🌻

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 15.09.2016 klo 16:44

Johkuzu oiku ihanaa!! Onneks olkoon!! Oon ilone sun puolesta 😳😉

Mua särkee päätä jo kolmatta päivää putkee... särkylääke kyllä auttaa mutta eipä niitä oikee terveellistä syödä joka päivä.... pitäisikö lääkärii valittaa ... :/

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 15.09.2016 klo 19:35

johkuzu kirjoitti 15.9.2016 16:13

Hei ihmiset!!! Mitä kuuluu? 🙂

Mun tukiasunto asia selvisi tänään. Mä pääsen muuttamaan!
Pääsen pois näistä oloista.. oon niin onnellinen nyt! <3

Toivottavasti teillekin kuuluu edes vähän hyvää. 🌻🙂🌻

Upeaa Johku!!! Tulisin mielelläni muuttotalkoisiin, jos vain pystyisin. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 16.09.2016 klo 08:52

EksynytVarpunen kirjoitti 15.9.2016 16:44

Johkuzu oiku ihanaa!! Onneks olkoon!! Oon ilone sun puolesta 😳😉

Mua särkee päätä jo kolmatta päivää putkee... särkylääke kyllä auttaa mutta eipä niitä oikee terveellistä syödä joka päivä.... pitäisikö lääkärii valittaa ... :/

kiitos!🙂

Äh voi ei :/ kannattaa käydä lääkärissä!

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 16.09.2016 klo 08:56

Lukossa kirjoitti 15.9.2016 19:35

johkuzu kirjoitti 15.9.2016 16:13

Hei ihmiset!!! Mitä kuuluu? 🙂

Mun tukiasunto asia selvisi tänään. Mä pääsen muuttamaan!
Pääsen pois näistä oloista.. oon niin onnellinen nyt! <3

Toivottavasti teillekin kuuluu edes vähän hyvää. 🌻🙂🌻

Upeaa Johku!!! Tulisin mielelläni muuttotalkoisiin, jos vain pystyisin. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Heh, tervetuloa vaan 😉
Lupaan päivitellä kuulumisiani täällä ja chatissa! 🙂

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 17.09.2016 klo 20:25

Mitä sit kun kaikki odottaa sun voivan paremmin??
uusi koulu alkoi ja on ihania ihmisiä ympärillä mut kuitenkin vointi on surkea ja ahdistava.

No entä kun ihmiset sanoo että et voi Olla masentunut koska hymyilet ja naurat???
entäpä jos se ihminen on tehnyt itselleen suoja kuoren ja se ei näytä omaa todellista oloa.

Mitä tehdä kun ei oikein luota keneenkään????

Mitä sit kun osittain haluaisi luovuttaa ja antaa elämän olla ohitse mut sit toisaalta ei halua.
😭😭😭😭😭😭😭😭

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 19.09.2016 klo 18:15

Rikottu tyttö, toivoisin että voisit paremmin! Hae apua jos olo on huono...

Voi *piip* , chatti on täynnä!! Miksi siinä on toi ärsyttävä "rajallinen määrä" osallistujia?? 😭 😞

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 20.09.2016 klo 18:19

EksynytVarpunen kirjoitti 19.9.2016 18:15

Voi *piip* , chatti on täynnä!! Miksi siinä on toi ärsyttävä "rajallinen määrä" osallistujia?? 😭 😞

Mäkään en mahtunut eilen chattiin, vaikka yritin monessa välissä. Onneksi oli aika paljon muita juttuja tehtävänä.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 24.09.2016 klo 10:58

Hävettää ihan kun on ollut täällä niin hiljainen enkä oikein oo osannut vastata teille muille..

Haluisin keretä joku tiistai chattiin, mut oon siinä kohtaa vetämässä kerhoa niin se on vähän hankalaa..

Kuitenkin hei. Mä sain tällä viikolla avaimet mun omaan kämppään! Nyt se on ihan virallisesti varmaa, et pääsen tukiasuntoon!! 🙂