Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 13.07.2016 klo 22:58

Lukossa kirjoitti 11.7.2016 10:51

EksynytVarpunen kirjoitti 8.7.2016 20:3

Eilen iltapäivällä joku hyppäsi junan alle kaupungissani....
Ahdistaa tälläset uutiset ☹️ 😭

Joo, mulle on käynyt samoin. Siis olen ahdistunut tosi paljon ko. uutisista ja jotenkin lähimmäksi se tulee, kun joku omassa kaupungissa on päätynyt tekoon. Viimeksi keväällä kävi näin minulle. Onneksi se ahdistus menee ohi.

Tuollaisia inhottavia uutisia riittää ):

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 14.07.2016 klo 18:16

Mä en jaksa ahdistaa ja vointi on vaan huono. En enään nykyään edes syö kauheen hyvin tai jos syön niin tulee sairaan ahdistava olo ja katumus
😭😭😭😭

Onko tämä ihan normaalia???

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 15.07.2016 klo 23:57

Moikka kaikille

ahdistaa kun en oo tänne kirjotellu pitkiin aikoihin. Ei vaan o ollu yhtään jaksamista.
Tää on ollu ehkä kamalin kesäloma ikinä ja tuntuu että tää sonta ei lopu ikinä.

Maanantaina oleva magneettikuvaus pelottaa ja jännitää ihan hiton paljon, enkä tiedä miten selviän siitä.. ahdistaa.

Toivon että maanantain jälkeen loppukesä menis vähän paremmin.. ☹️

Toivottavasti teillä kaikilla menee kivasti <3

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 16.07.2016 klo 14:34

johkuzu kirjoitti 15.7.2016 23:57

Moikka kaikille

ahdistaa kun en oo tänne kirjotellu pitkiin aikoihin. Ei vaan o ollu yhtään jaksamista.
Tää on ollu ehkä kamalin kesäloma ikinä ja tuntuu että tää sonta ei lopu ikinä.

Maanantaina oleva magneettikuvaus pelottaa ja jännitää ihan hiton paljon, enkä tiedä miten selviän siitä.. ahdistaa.

Toivon että maanantain jälkeen loppukesä menis vähän paremmin.. ☹️

Toivottavasti teillä kaikilla menee kivasti <3

Tsemppiä johku!!! Hyvin se varmaan menee se magneettikuvaus. Ainakin mä uskon niin. Oletko menossa sinne yksin vai saitko jonkun mukaan? Ne tuloksethan saa sitten aika nopeasti. Et kirjoittanut, millä tavalla tää on ollut kamala kesäloma. Muutenkaan susta ei tosiaan ole kuulunut paljon mitään. Muistelen että sun piti mennä ainakin yhdelle leirille. Onkohan leiri mennyt hyvin tms. Kirjoittele itsestäsi lisää, jookos.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 16.07.2016 klo 17:51

Lukossa kirjoitti 16.7.2016 14:34

johkuzu kirjoitti 15.7.2016 23:57

Moikka kaikille

ahdistaa kun en oo tänne kirjotellu pitkiin aikoihin. Ei vaan o ollu yhtään jaksamista.
Tää on ollu ehkä kamalin kesäloma ikinä ja tuntuu että tää sonta ei lopu ikinä.

Maanantaina oleva magneettikuvaus pelottaa ja jännitää ihan hiton paljon, enkä tiedä miten selviän siitä.. ahdistaa.

Toivon että maanantain jälkeen loppukesä menis vähän paremmin.. ☹️

Toivottavasti teillä kaikilla menee kivasti <3

Tsemppiä johku!!! Hyvin se varmaan menee se magneettikuvaus. Ainakin mä uskon niin. Oletko menossa sinne yksin vai saitko jonkun mukaan? Ne tuloksethan saa sitten aika nopeasti. Et kirjoittanut, millä tavalla tää on ollut kamala kesäloma. Muutenkaan susta ei tosiaan ole kuulunut paljon mitään. Muistelen että sun piti mennä ainakin yhdelle leirille. Onkohan leiri mennyt hyvin tms. Kirjoittele itsestäsi lisää, jookos.

Kiitos tsempeistä <3
Sain magneettikuvaukseen mukaan yhden nuorisotyönohaajan. Sen jolle olen tässä jutellut tämän vuoden aikana. Olen ikuisesti kiitollinen että hän tulee mun tueksi sinne..

Tää on ollut kamala kesäloma sen takia, koska ensinnäkin kotona on todella huono ollla. Siitä en uskalla avautua enempää, mutta siihen on puututtu lastensuojelun toimesta. Mun piti saada tukiasunto, mutta huoltajani ei siihen suostu, joten joudun sinnittelemään kotioloissa vielä vuoden, siihen asti kunnes täysi-ikäistyn.

Joo. Itseasissa olen ollut neljällä leirillä... Ohjaajat antoi mulle tavallaan leirikeskuksesta ns. turvapaikan, kun en pystynyt mennä kotiin.. Nyt tilanne on sen verran rauhoittunut että pystyn kotona jotenkin olla, mutta silti haaveilen siitä tukiasunnosta :/

Kaikki leirit on menny hyvin ja niistä olen saanut voimia jaksaa.

Kaikkea muutakin ikävää ja kamalaa on tässä sattunut, mutten uskalla niin monille silmille siitä avautua.. Ehkä sitten syksyllä chatissa..

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 16.07.2016 klo 20:19

Ikävä chattejä <3 Nyt ei ole enään päivänkohokohtaa ainoastaan yksinäisyys.. ):

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 16.07.2016 klo 20:28

johkuzu kirjoitti 15.7.2016 23:57

Moikka kaikille

ahdistaa kun en oo tänne kirjotellu pitkiin aikoihin. Ei vaan o ollu yhtään jaksamista.
Tää on ollu ehkä kamalin kesäloma ikinä ja tuntuu että tää sonta ei lopu ikinä.

Maanantaina oleva magneettikuvaus pelottaa ja jännitää ihan hiton paljon, enkä tiedä miten selviän siitä.. ahdistaa.

Toivon että maanantain jälkeen loppukesä menis vähän paremmin.. ☹️

Toivottavasti teillä kaikilla menee kivasti <3

Hei
Niin tuttua että hirveä kesäloma. Haluaisin käydä Linnanmäellä/ Särkänniemessä mutta ei kavereita kenen kanssa mennä ):

Toivottavasti magneettikuvauksesi menee hyvin! Myös minä uskon että menee. Kunhat et ajattele että makaat siinä... Suljet vaikka silmät ja kuuntelet musiikkia samalla. Se on nopeasti ohi. Sano ihmeessä sille hoitajalle tuosta pelostasi.

Tsemppiä! Voimia! Ja kaikkea hyvää 🙂
+ kaikille muille jotka tätä lukevat!

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 17.07.2016 klo 19:31

Olet huono ihminen koska et syö lihaa. " lapsetkin syövät lihaa.."
Noin aina vanhempani sanovat... Ahdistaa ja paljon!

Katsoin innoisaani Orange is the new black mitä kaikki kehuvat. Ehdin katsoa muutaman jakson kun alkoi ahdistamaan kyseinen ruoka asia...

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 17.07.2016 klo 21:16

Mä en enään kestä.
Mä oon alkanut oirehtimaan taas syömishäiriön aiheuttamista oireista tai tavoista.

Vointi on kamala en vaan enään jaksa mä haluun mennä eikä melkein kukaan osaa auttaa mua 😭😭

Tää mun keksimä runo kertoo todella hyvin mun tunteet ja kaikki miltä tuntuu.!!!

Yritän nousta sängystäni,
Se tuntuu kuin ketju ois päälläni.
Ei vaan jaksa eikä vaan pysty,
Kaikki mitä piti tuli jo tehty.
Jälkiä tuli vaikeuksista,
Eikä niitä pois pestä.
Mielentila on kuin syvä kuoppa,
Kuin päässäni ois tulppa.
Veitsi viiltää syvältä,
Viillot tuntuu hyvältä.
Kädestä veri valuu,
Vaikken tätä oikeest haluu.
Vaikea lopettaa nyt,
Oon sisältä jo särkynyt.
Tuntuu kuin en hengittäisi,
Kuin päässä pussia pitäisi.
Vaikea tätä nyt selittää,
Vaikka pääkin viel pelittää.
Mä en ikinä ymmärrä tätä,
Miks kellokin jättää tikittämättä.
Kuolo korjaa aikanaan,
Vaikka oltaisiin paikallaan.
Tämä on elämän helvetti,
Eikä auta lahja setti.
Ei ihminen kestä enempää,
Eiks sais vaan lähtee menemään.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 18.07.2016 klo 11:08

Enää pari tuntia aikaa magneettikuvaukseen... oksettaa, ku jännittää niin paljon.

Oon tässä yrittäny syödä yhtä banaania jo ties kuin kauan, mutten saa alas mitään. Pakko silti yrittää syödä jotain kiinteää, sillä jos minua alkaa siellä oksettaa, niin se tuntuu ainakin minusta helpommalta kun on jotain minkä oksentaa..

onneksi ei tosiaan tarvi mennä yksin, mutta silti pelottaa. Hävettää kun 17-vuotias pelkää yhtä lääkärikäyntiä näin paljon.. hävettää myös se mitä kaikki ajattelee arvistani..

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 18.07.2016 klo 17:42

Hengissä selvittiin! Vaikka oli kyllä melko kamala kokemus..

jännitti niin paljon. Onneksi se hoitaja ymmärsi hyvin. Mulle tarjottiin myös rauhottavia, mut halusin pärjätä ilman. Kanyyli laitettiin makuuasunnossa ja sain jäädä sen jälkeen vielä joksikin aikaa makoilemaan siihen, etten pyörry. Myös muun kanyylin suhteen oltiin ymmärtäväisiä. Mulle nimittäin laitettiin pienin mahdollinen neula, ns. "aikuisten" neulan sijaan, koska olin tosiaan niin jännittynyt.

Itse kuvaus meni kai ihan hyvin. Jossain vaiheessa tuli tosi pyörryttävä olo ja tuntu siltä kun kaikki olis pyöriny ympärillä tuhatta ja sataa. Puolessa välissä mut otettiin laitteesta pois ja laitettiin varjoainetta. Tällä kertaa en oksentanu, vaikka huono-olo siitä tulikin..
Laitteessa ollessa kyllä ahdisti aika paljon ja tärisin.. Onneksi ei tarvinnut olla yksin, kun nuorisirtyönohjaaja oli mukana ihan koko ajan, myös kuvaushuoneessa. Kuvauksen aikana hän silitti mun jalkaani ja oli mun vieressä. Siitä oli ihan mieletön apu.

kuvauksen jälkeenkin oli vähän pökrä olo. Ja on vieläkin vähän, kun se varjoaine vielä kiertää verenkierrossani tämän päivää..

Nyt se on ohi. Ainakin hetkeksi. Tulokset menee lääkärille nähtäväksi ja syksyllä on sairauteeni liittyvä kontrolliaika. Jos tuloksista löytyy jotain, muhun otetaan yhteyttä ennen sitä. Jännittää..

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 18.07.2016 klo 18:47

johkuzu kirjoitti 18.7.2016 17:42
Hengissä selvittiin! Vaikka oli kyllä melko kamala kokemus..

Hyvä johkuzu!! Tuokin kertoo sun vahvuudesta, että olit noin hyvin selvillä kaikesta mitä tapahtui ja pystyit kertomaan tapahtumat noin selkeästi täällä meille muille. Ja hip hurraa, ettet pyörtynyt tai oksentanut. Ei ole kivoja tuollaiset kanyylit ja varjoaineet 😠. Kuinka paljon tulokset jännittää sua? Mä toivon, että tulokset olis hyvät ja että kaikki olis kunnossa. Mitä sulla on nyt tiedossa loppukesän aikana? Onko vielä leirejä? Mulla on ollu aika tylsää, mutta oma syy, kun en saa lähdettyä paikkoihin ☹️.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 18.07.2016 klo 21:05

Lukossa kirjoitti 18.7.2016 18:47

johkuzu kirjoitti 18.7.2016 17:42
Hengissä selvittiin! Vaikka oli kyllä melko kamala kokemus..

Hyvä johkuzu!! Tuokin kertoo sun vahvuudesta, että olit noin hyvin selvillä kaikesta mitä tapahtui ja pystyit kertomaan tapahtumat noin selkeästi täällä meille muille. Ja hip hurraa, ettet pyörtynyt tai oksentanut. Ei ole kivoja tuollaiset kanyylit ja varjoaineet 😠. Kuinka paljon tulokset jännittää sua? Mä toivon, että tulokset olis hyvät ja että kaikki olis kunnossa. Mitä sulla on nyt tiedossa loppukesän aikana? Onko vielä leirejä? Mulla on ollu aika tylsää, mutta oma syy, kun en saa lähdettyä paikkoihin ☹️.

Joo, se oli hyvä kun mulle kerrottiin koko ajan, että mitä tapahtuu. Muutenkin seurasin tarkasti sitä missä mennään..

pistokohta on edelleen vähän kipeä ja on jotenki vieläkin vähän pökrä olo. Inhottavaa.. toivottavasti se ois huomenna jo pois. On muuten ärsyttävää kun joutuu jatkusti juosta vessassa 😀 mun on siis pitänyt juoda vettä tosi paljon, että se varjoaine poistuisi..

En osaa silleen sanoa, että miten paljon ne tulokset jännittää.. tavallaan aika paljon, mutta tavallaan en edes välitä mitä sieltä löytyy. Lapsena mun näköhermossa oli kasvain ja niitähän ne nytkin etsivät, koska ne ovat sairaudelleni tyypillisiä.. :/

Haha, enää ei oo leirejä. Onhan niitä jo neljä ollut yhteensä 🙂 enää ei jaksa.. Viikonloppuna on luvassa reissu, eikai muuta. Ajattelin vain rentoutua ja kerätä voimia ensi lukuvuodelle.. Harmi kuulla, että on ollut tylsää ☹️ oisko mitään kivaa mikä sua kiinnostais tai mihin saisit lähdettyä? :/

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 20.07.2016 klo 13:19

Tavallaan mua jännittää ne tulokset tosi paljon.. koko ajan odotan puhelua lääkäriltä, jos se kertookin jotain ikävää..
ei mulla mirääni sellasia tuntemuksia oo ollu et mun päässä ois jotain, mutta silti. Joskus on ollu eikä sitä oo seurattu moniin vuosiin. Jos se on tullu takas tai jos on jotain uusii.. en jaksais sitä sairaalarumbaa enää uudelleen. Ei varmaan kukaan haluais.
en voi olla mietimättä niitä tuloksia. Pelottaa. Tavallaan tuntuu että ihan sama vaikka en oliskaan terve... mutta tavallaan haluisin kuitenkin saada elää ja nauttia siitä..

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 22.07.2016 klo 11:26

johkuzu kirjoitti 18.7.2016 21:5
Haha, enää ei oo leirejä. Onhan niitä jo neljä ollut yhteensä 🙂 enää ei jaksa.. Viikonloppuna on luvassa reissu, eikai muuta. Ajattelin vain rentoutua ja kerätä voimia ensi lukuvuodelle.. Harmi kuulla, että on ollut tylsää ☹️ oisko mitään kivaa mikä sua kiinnostais tai mihin saisit lähdettyä? :/

Kivaa, että sulla on viikonloppuna tulossa reissu ja hyvä idea vaan rentoutua. On mulla ollut nyt muutamia menoja, konsertteja ja sellaista. Ne vähän piristää. Mun on kyllä aika vaikea saada lähdettyä paikkoihin, mut kyllä välillä onnistun. Toivottavasti sun viikonloppu on mukava. Mä nään yhden tutun ja sit mulla on yks konsertti nyt viikonloppuna. Ihan jees.