Lukossa kirjoitti 26.7.2016 20:25
Mä luulen ettei niissä sun kuvissa ole mitään ihmeellistä, kun suhun ei ole vielä otettu yhteyttä. Niinhän se menee, että eivät ota yhteyttä, jos ei mitään ole. Mulle kävi kerran sydänfilmissäkin niin, että jo filmiä ottanut hoitaja pyysi mua pysymään siinä tutkimuspöydällä ja haki lääkärin paikalle. Mulla oli silloin rytmihäiriöitä. Tarkoitan tällä sitä, että se filmiä ottanut hoitajakin näki ihan heti, että siinä tuloksessa on jotain häikkää. Eli kyllä ne sen kuvien pikatsekkauksen tekee ihan heti, kun ne saa ne kuvat näkyviin. Siinä mielessä olisin sinuna aika turvallisin ja tyytyväisin mielin. Mutta ymmärrän kyllä, että sua huolestuttaa. Mitä sulla on loppuloman aikana ohjelmassa? Mä olen lähdössä pienelle reissulle. Itse asiassa on kaksikin pikkureissua tulossa.
No joo.. yritän olla murehtimatta sitä liikaa ja syksyllä on joka tapauksessa kontrollikäynti eli silloin viimeistään selviää jatko.
Tässä loppulomasta on vielä joitain sossujuttuja alkukesän hässäköiden takia.. tosin ne kyllä jatkuvat vielä kauan, kun ongelmat ei oo poistuneet.
Elokuussa oon menossa pariksi päiväksi helsinkiin, uuden tuttavan/ystävän luokse. Hän on kovin ihana ihminen <3
Hän oli srk leirillä kesätyöntekijänä ja hän oli tosi paljon mun tukena siellä, kun mulla oli vaikeaa kotiasioiden takia.
Kivoja reissuja sulle! 🙂 <3