Anoreksia.

Anoreksia.

Käyttäjä -jassu- aloittanut aikaan 20.12.2008 klo 12:27 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 20.12.2008 klo 12:27

Hei olen 13.vuotias tyttö, mulle todettiin anoreksia ihan muutama viikko sitten.. tammikuun alussa mulla on aika lasten tautien syömishäiriö polille.. mutta mu vanhemmat saa viedä mut päivystykseen aikaa aikaisemmin jos syöminen vaa huononee tai muute mun vointi pahenee.. onko muita joille on todettu anoreksiaa? tai ollut siitä jossai hoidossa? mutta joudun ehkä lastenTAUTIEN osastollr hoitoon.. pelkään hoitoa, e halua hoitoon halua vaan laihtua!

Hyviä joulun odotuksia kaikille, ja voimia! 🙂👍

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 07.02.2009 klo 16:07

-jassu-

Millä tavalla huonommin..? Oletko vielä kovasti vastaan parantumista?! Onko sulla joku terapaeutti henkilö jonka kanssa puhut säännöllisesti??

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 09.02.2009 klo 15:30

Tämmönen

Tänään erikoislääräri teki musta lähetteen pitkäänniemeen. en osaa sanoo millon ja kauaksiko aikaa joudun mutta pian sinne joudun. syynä on just syöminen ja itsetuhoisuus jne..

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 10.02.2009 klo 17:32

-jassu- kirjoitti 9.2.2009 15:30

Tämmönen

Tänään erikoislääräri teki musta lähetteen pitkäänniemeen. en osaa sanoo millon ja kauaksiko aikaa joudun mutta pian sinne joudun. syynä on just syöminen ja itsetuhoisuus jne..

Moiks

Yritä ottaa tilaisuutena kohdata itsesi ja pelkosi kun menet sinne sairaalaan..asenne ratkaisee paljon millasta siellä tulee olemaan 🙂👍

Siellä kuulemma saa puhua suunnilleen niin paljon kuin haluaa omahoitajan kanssa,kannattaa hyödyntää niitä ja yrittää edes selvittään mistä johtuu/on saanut alkunsa sun sairaus🙂🌻

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 11.02.2009 klo 19:20

Mooi tämmönen, onko sinulla vai kokemusta pitkästäniemestä? vai onko joku tuttusi ollut sielä?

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 12.02.2009 klo 15:28

Ei ole,en ole koskaan ollut psykiatrisessa sairaalassa mutta tunnen pari jotka on ollut ja muuten lukenut tai kuullut muitten kokemuksia! Päiväsairaalassa olin muutamia kuukausia pari kolme vuotta sitten.

Eli siellä päiväsairaalassa kävin arkipäivisin ja olin siellä viitisen tuntia,siellä oli aina sellanen viikko ohjelma minkä mukaan mentiin,mut jos oli joku ryhmä niin ei ollut aina pakko osallistua! Mut oli siellä pari kolme juttua/ryhmää mihin aina piti osallistua.Ja kerran viikossa sai keskustella omahoitajan kanssa,mut mulla se oli kaks kertaa vko:ssa!

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 12.02.2009 klo 15:44

Niin siis se päiväsairaala on kyllä psykiatrinen mutten ole ollut pitkänniemen kaltaisessa sairaalassa, muutakuin lukiosta? käytiin tutustumassa yhteen toiseen pitkänniemen kaltaseen paikkaan!

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 14.02.2009 klo 18:26

nibris

Oletko kuulolla,miten sulla nyt menee?!? 🙂🌻

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 15.02.2009 klo 11:32

Okei. no mulla on tiistaina 17.2. sinne joku arvionti aika ja sillon ne päättää päivän millon joudun niemeen. 😭

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 16.02.2009 klo 20:17

-jassu-

Yritä ajatella että siinä ajatellaan vain sinun parastasi,vanhempasi eivät halua menettää sinua syömishäiriölle! Siihen voi kuolla jos ei osaa pitää varaansa laihduttamisessa..!

Koita asennoitua positiivisesti..🙂🌻

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 17.02.2009 klo 15:53

Tämmönen

No joudun sinne ensiviikolla. äitelle soitetaa torstaina se päivä millo meen. ☹️

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 17.02.2009 klo 19:59

-jassu-

Mitä sä haluaisit elämältä..? Muutakun laihtumista...

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 18.02.2009 klo 12:11

Tämmönen

En halua mtn muutakun laihtumista ja haluan myös kuolla pois tästä maailmasta.

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 18.02.2009 klo 19:35

-jassu-

Mullakin on ollut aikoinaan ihan samanlaista tunnetta et haluis vaan haihtua pois tästä elämästä,mutta tiedän myös että siitä voi ja pystyy selviämään/jatkamaan eteenpäin 🙂

Kuinka kauan sulla on ollut masennusta,mistä se alkoi?! Jos saan kysyä??

Sun elämälläs on tarkoitus ja päämäärä,se on lahjaa sulle!! Vaikka nyt on vaikeaa ja tuntuu ettei mistään tuu mitään niin sua odottaa paremmat ajat kun vaan jaksat tämän koettelemuksen läpi,se myös kasvattaa kun on selvinnyt jostakin todella vaikeasta voittajana 🙂 Sulla on mahdollisuus voittaa tää elämän tilanne,älä heitä sitä pois.. 🙂

"Älä mene pois, kun aikaa vielä ois. Kokea ja nauttia, koetella taivasta. Unelmia suuria, unelmien juuria. Pienen pieniä hetkiä, jotka antaa iloa. Katso, näe, ymmärrä. Onni on sun edessäs."

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 27.02.2009 klo 13:56

Tämmönen.

Masennukseni alkoi kun olin viitosluokalla.

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 28.02.2009 klo 17:24

-jassu-

Heips, miten siellä sairaalassa on mennyt?! Oletko tutustunut muihin siellä!?

Voimia ja kärsivällisyyttä <3
t; tämmönen