Nuorten foorumi

10 tuntia sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä aloittanut aikaan 02.01.2007 klo 11:23 kohteessa Nuorten foorumi

äsken olin terapiassa ja se sanoi, että muuttaa kuukauden päästä ulkomaille ja lopettaa mun kaa. Lupasi kyllä vielä olla ystävä mutta en voi sille puhua terapia-asiaa vaan se hommaa mulle uuden yhtä hyvän mitä se oli. oomme olleet yhdessä kohta vissihi 4 vuotta ja vielä olisi oltu yksi vuosi. mulla…

Käyttäjä sadu85 aloittanut aikaan 09.11.2006 klo 15:52 kohteessa Nuorten foorumi

Hei. Poden paniikkihäiriötä ja kärsin jatkuvasta jännittämisestä. Olisiko kellään itsehoitokeinoja, jolla pystyisi rentoutumaan ja paniikkikohtauksen tullessa pääsemään siitä nopeasti yli? Jos jollain on sama ongelma, voisiko kertoa miten on päässyt siitä yli ja voinut jatkaa normaalia elämää. Jännittäminen säätelee normaalia elämääni ja olen todella epätoivoinen. Löytyykö kohtalotoveria, jonka kanssa voisin…

Käyttäjä Annie~ aloittanut aikaan 19.10.2006 klo 17:20 kohteessa Nuorten foorumi

Kertokaa kokemuksianne lukio-opiskelustanne. Täällä on yksi jolla on opiskelu hakusessa ja vähän muutkin asiat huonolla mallilla. Haluaisin kuulla miten olette pärjäilleet/ootteko saaneet tukea jos on tullu jotain ongelmia jne. Kiitos jo etukäteen 🙂

Käyttäjä aloittanut aikaan 14.12.2006 klo 13:53 kohteessa Nuorten foorumi

Aivan varma en ole tuosta sanasta mutta haluaisin puhua asiasta miksei mulla herää mitään seksiin liittyviä tunteita ei miehiin eikä naisiin. Sanoin noin jos mun on vaikka tarkotus olla lesbo, ei sekään haittaisi kun olisi jotain seksiin liittyvää ees mielessä koska kuun lopussa olen jo 20v. Periaatteesa mulla voisi ollakin…

Käyttäjä emilia -84 aloittanut aikaan 19.09.2006 klo 23:09 kohteessa Nuorten foorumi

Isäni kuoli skitsofreniaan vuosi sitten. Hän oli sairastanut sitä jo kauan, monta vuotta. Hän teki itsemurhan. En osannut odottaa sitä ollenkaan. Nyt olen ”hahmottanut” tilannetta. Olen rikki. Henkisesti ja välillä fyysisestikin, sillä henkinen taso ottaa niin paljon voimille. Kenellekään en kuitenkaan sitä näytä. Edes poikaystävälleni jota rakastan suunnattomasti. Tätä ennen…

Käyttäjä Kukin aloittanut aikaan 26.10.2006 klo 11:22 kohteessa Nuorten foorumi

Mun tekisi mieli kirjoittaa nettuki-liveen tai nettukeen, kun mun asiat ovat päin persettä. En ole palannut katkaisuhoitoon, en asu kotona, asun missä milloin ja välillä juodun nukkumaan yöt ulkona. Kirjoitan kirjaston koneelta yleensä ja tähän pitää varata aika omalla nimellä siksi mut on helppo jäljittää jos joku haluaa. Jos tonne…

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 03.12.2006 klo 21:30 kohteessa Nuorten foorumi

yks kaveri jätti, tai monikin, mutta yks varsinkin, kun hän suuttu jostain, mitä en tiiä. nyt hän lähettelee mulle törkeitä viestejä. lopetan ”kaveruussuhteen”, kun muutakaan ei voi. ei me keretty tunteekaan hirveen kauan. turhia toiveita vaan elätteli ja sanoinkin hänelle, ettei elättele enää mun toiveita. se on sitten kinkkisempi juttu,…

Käyttäjä laurahil aloittanut aikaan 07.12.2006 klo 18:36 kohteessa Nuorten foorumi

Asun jossain kaukana. Rannikolla. Lähin naapuri on kilometrin päässä. Mun talolle pääsee kapeaa soratietä, jota kehystää vanhat vaahterat. Se on upean näköinen. Kävelen sitä pitkin hakeen mun postia tien päästä. Mun talo on jo vanha, mutta hyvässä kunnossa. Juon teetä ikkunan laudalla vilttiin kääriytyneenä ja katson pikkulintuja ulos. Ne syö…

Käyttäjä upc aloittanut aikaan 09.11.2006 klo 20:00 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjoitin tänne aikaisemmin kesällä masennuksen takia. Nyttemmin olen voinut ihan hyvin. Osasyynä varmaan uusi tyttö, johon olen tutustunut ja ihastunut. Ollaan tapailtu noin kuukausi joka päivä. Pari kertaa ollaan käyty meillä kylässä, omistan mukavat ja ymmärtäväiset vanhemmat. Tänään käytiin kuitenkin tytön kotona. Aikaisemmin ei olla uskallettu käydä siellä, kun tyttö…

Käyttäjä Ninian aloittanut aikaan 10.12.2006 klo 18:44 kohteessa Nuorten foorumi

Olen tässä miettinyt, mikä minulla oikein on. Alkaapi: En tiedä mitään. Tässä kun vaihdoin lukioon, on tuntunut, että oikein tein, mutta samalla olen hyvin epätoivoinen siitä tulenko pärjäämään täällä. Minä en tiedä yhtään, että mitäkö minä haluaisin tehdä enää. Kotona ei kaikki kai ole hyvin.. Tavallaan. Se on muuten hyvä…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: