Uskaaltako nettukeen kirjoittaa

Uskaaltako nettukeen kirjoittaa

Käyttäjä Kukin aloittanut aikaan 26.10.2006 klo 11:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kukin kirjoittanut 26.10.2006 klo 11:22

Mun tekisi mieli kirjoittaa nettuki-liveen tai nettukeen, kun mun asiat ovat päin persettä. En ole palannut katkaisuhoitoon, en asu kotona, asun missä milloin ja välillä juodun nukkumaan yöt ulkona. Kirjoitan kirjaston koneelta yleensä ja tähän pitää varata aika omalla nimellä siksi mut on helppo jäljittää jos joku haluaa. Jos tonne kirjoittaa onko aivan varma ettei anneta mitään tietoja isälle tai sossuun/poliisille? Mulla alkaa ahdistamaan tämä elämä, varastin yksi päivä kaupasta talvitakinkin. Ja miten mua voi net-tuki auttaa? Miten olenkin asiat näin sotkenut, perhana vieköön, kun yksi nainen saa pään sekaisin ja se vaan jatkaa elämistä aivan kun mua ei olisi ollutkaan koskaan.
Kertokaa te ketkä kirjoitatte net-tukeen mitä se teille sanoo.

Käyttäjä urheapossu kirjoittanut 26.10.2006 klo 14:26

Hei!
Kyllä varmaan voit kirjopittaa tänne.... onpa edes yksi paikka mistä voit etsiä apua---- Eihän sinua mitenkään voida täältä jäljittää niin että sinut kiinni saataisiin... Onhan sitäpaitsi näillä ihmisillä vaitiolovelvollisuus.. Ota itsellesi tukihenkilö tätä kautta. Itselläni on tästä ainakin vain hyviä kokemuksia. Ja yritä jotenkin järjestää asiasi jonkun tahon kautta kuntoon. Jos olet kovinkin nuori niin lohdutan(jos se mitään auttaa) Asioilla on taipumusta järjestyä kunhan vain itse ei lakkaa yrittämästä. Toivon kaikkea hyvää ja etsi itsellesi suojaa kun talvikin on tulossa. Äitinä itsekin tiedän kuinka nuorena on niin haavoittuvainen ja nyt vain haluaisin sulkea sinut syliini ja auttaa murheittesi kanssa.. koita jaksella!!!

Käyttäjä Hanna_12393 kirjoittanut 24.11.2006 klo 20:10

Kyllä sä voit tänne kirjoittaa, täällähän on tuo salassapitovelvollisuus-höskä 🙂 Mäkin ensin epäröin, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni, ja kirjoitin. Jo se auttaa. 🙂

Pärjäile, ja kyllä sinä uskallat kirjoittaa, se ensimmäinen askel on vaikein! 🙂👍

Käyttäjä lizie kirjoittanut 07.12.2006 klo 18:16

Rohkesti vain mukaan. Ei kukaan voi saada selville kuka olet! Minä en oikeastaan ehtinyt epäröimään ennen kuin kirjoitin, ajattelin vain että elämä on päin persettä ja on vihdoin aika jutella jollekin ja se on todella auttanut. En ole ikinä jutellut kenellekään ongelmistani ja net-tuki on todella auttanut minua. Varmasti se voi auttaa teitäkin. Ja eihän siinä mitään menetä vaikka kokeilisikin. Voimia sinulle ja kaikille muillekin! 🙂🌻

Käyttäjä jäänmurtaja kirjoittanut 13.12.2006 klo 16:24

Kannattaa EHDOTTOMASTI*hymy*. Ihe kirjotin eilen ekan kerran, ja kun tänään jo sain vastauksen, ni on parempi mieli. Ja olen varma, ettei täältä voi levitä mikään tieto minnekään.

Kirjoita ihmeessä!

Käyttäjä laurahil kirjoittanut 15.12.2006 klo 16:29

Mutta kaikkin jotka sivulle löytävät näkevät kyllä tekstit. Mutta jos nimimerkillä pysyy anonyymina eikä kukaan tunnista niin onhan tää turvallista.
🙂

Itellä kyllä pelko että joku talomme sisältä kulkeutuu näille sivuille jossa olen käynyt.. sivuhistorian kautta ja se tunnistaa minut ja oon paljastunut. KÄÄK.

ei. ei ajatella sellaista😠

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 15.12.2006 klo 16:47

Tiedoksi:

Vain avoimiin keskusteluryhmiin kirjoitetut viestit ovat kaikkien luettavissa. Net-tukeen kirjoitettuja viestejä pääsee lukeamaan ainoastaan se työntekijä, joka kirjoitukseen on vastannut.🙂🌻

Terv. Kata