Vanhemmat välissä

Vanhemmat välissä

Käyttäjä upc aloittanut aikaan 09.11.2006 klo 20:00 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä upc kirjoittanut 09.11.2006 klo 20:00

Kirjoitin tänne aikaisemmin kesällä masennuksen takia. Nyttemmin olen voinut ihan hyvin. Osasyynä varmaan uusi tyttö, johon olen tutustunut ja ihastunut. Ollaan tapailtu noin kuukausi joka päivä. Pari kertaa ollaan käyty meillä kylässä, omistan mukavat ja ymmärtäväiset vanhemmat.

Tänään käytiin kuitenkin tytön kotona. Aikaisemmin ei olla uskallettu käydä siellä, kun tyttö on pelännyt vanhempien reaktiota. No ketään ei aluksi ollut kotona. Mentiin katsomaan elokuvaa tytön huoneeseen. Vähän ajan päästä työn äiti tuli kotiin ja mentiin häntä vastaan eteiseen. Tyttö esitteli minut ja äiti oli kuin ei olisi huomannutkaan minua, moikkasi vain ja rupesi siivoamaan keittiötä. Mentiin takaisin ylös ja vähän ajan päästä äiti huusi tyttöä tulemaan alakertaan. En kuullut mitä puhuttiin, mutta tyttö tuli kertomaan, että äiti toivoo, että lähtisin ennen kuin tytön isä tulee kotiin. Ennen lähtöäni tytön äiti kysyi missä päin asun. Parin kilometrin päässä.

Nyt illalla tyttö kertoi, että äiti oli huolissaan tytöstä, ja sanoi että saisi seurustella vasta lukiossa. Vuoden päästä. Lisäksi äiti sanoi että emme saisi tavata kuin kavereiden seurassa päivällä. Isälle asiasta ei saisi kertoa ollenkaan koska tämä raivostuisi. Isä on venäläissyntyinen korkeatuloinen psykiatri, joka juuri ja juuri on tietoinen siitä että tyttö saattaisi tuntea jopa poikiakin.

Mitä tässä nyt voi tehdä? Tuntuu että masennun taas ☹️

Käyttäjä jäänmurtaja kirjoittanut 12.12.2006 klo 15:03

Ettekö voi nähdä siiun luona sitten? Ilman että tytön isä tietää. On inhottavaa kun vanhemmat ovat esteenä seurustelulle. Aivan kuin he eivät oikeasti muistaisi millasta oli siinä iässä missä oma lapsi sillon ja sillon on*huokaus*. Hurha ehdotus, mutta pyydä vanhempiasi puhumaan tytön vanhemmille! Jos he siis ovat suostuvaisempia.