Seksuaalisen löytäminen itsestään?

Seksuaalisen löytäminen itsestään?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 14.12.2006 klo 13:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2006 klo 13:53

Aivan varma en ole tuosta sanasta mutta haluaisin puhua asiasta miksei mulla herää mitään seksiin liittyviä tunteita ei miehiin eikä naisiin. Sanoin noin jos mun on vaikka tarkotus olla lesbo, ei sekään haittaisi kun olisi jotain seksiin liittyvää ees mielessä koska kuun lopussa olen jo 20v.

Periaatteesa mulla voisi ollakin jo poikakaveri. Koska on yksi poika joka pyytää mua usein pitsalle tai kaljalle. joskus olen lähtenytkin mutta en todellakaan usein, koska aattelen että jos sillä on seksi mielessä ja mulla vaan pitsa ja kalja. ja erään kerran olimme kahistaan yötäkin laavulla. Silloin kyllä oli aika luonnollista ettei syntynyt mitään seksiin liittyvää koska oli kylmä yö ja meillä oli kummallakin jalassa vähintäin viidet housut ja vielä kelkkahaalari.

Mutta yleensä että missä viipyy mun kiinnostus seksiin ja olenkohan jo siinä iässä että pitäisi mennä jonnekin seksiasiantuntijan luo?
Onko tässä tilanteessa muita ja miten asian kestätte?
tai onko yleensä jollain sanottavaa tähän asiaan mikä ehkä helpottaisi asian ymmärtämistä.

Käyttäjä Evita.82 kirjoittanut 19.12.2006 klo 13:27

Hmph.. En tiedä, että auttaako se, mitä kirjoitan sinua mitenkään, mutta laitan tähän ainakin jotain omia ajatuksiani.
Olen itse 24v. En ollut seurustellut kenenkään kanssa ennen kuin vuosi sitten kesällä, kun olin 23v. Itseäni ei oikeastaan ennen ollut edes kiinnostanut seurustelu tai seksi..tuntui, että oli muutenkin niin kiire, että ei ehtinyt eikä se ollut silloin mulle tärkeää. Itselläni vaikuttaa asiaan varmasti syömishäiriö ja masennus, jotka vaikuttavat edelleen. Olen vakinaisessa parisuhteessa ollut jo kesästä 2003 ja häät edessä, mutta silti ei aina tee mieli seksiä. Joskus on pitkiäkin kausia, kun tuntuu, että riittä, että toinen on lähellä. En tiedä, syötkö masennuslääkkeitä yms, mutta niistä ainakin jotkut vaikuttavat seksihaluihin.

Tärkeintä miun mielestäni on se, että kaiken, mitä teet, se tuntuu hyvältä. Mielestäni on hyvä, että et ole esim aina käynyt sen pojan kanssa ulkona,jos sinusta ei ole tuntunut hyvältä. Kannattaa myös ilmaista tuolle pojalle, että pidät hänestä ystävänä, mutta et muuta, että et johda häntä harhaan. Olet vielä nuori, joten en usko, että sinulla on mitään syytä huoleen. Keskity muihin asioihin ja ole avoimin mielin. Vielä se unelmien henkilö, nainen tai mies, tulee siun eteen ja vie jalat alta. Ajattelisin, että tilanne voisi helpottua, jos et ajattelisi asiaa niin aktiivisesti tai kiinnittäisi siihen niin paljon huomiota. Antaisit asioiden mennä omalla painollaan.. Se, että pidät itsestäsi ja arvostat itseäsi, saa muutkin tekemään niin. Ihastuminen ja rakastuminen edellyttää, että tiedät kuka olet ja hyväksyt itsesi edes jotenkin.

Tsemppiä!

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2006 klo 14:31

Kyllä auttoi, kiitos tosi, tosi paljon vastauksesta. Mua on hävettänyt karsean paljon, kun tein koko otsikon eikä kukaan mitään vastannut. aattelin etten enää ikinä kehtaa mitään koko tukinetissä kirjottaa. Sitten tulit ja vastasit.