Nuorten foorumi

17 tuntia sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä aamori aloittanut aikaan 26.03.2007 klo 13:41 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjoitin tämän saman pariin muuhunkin paikkaan, mutta laitan vielä tännekin. Luulen, että muillakin on tätä samaa. En vain täältä löytänyt keskustelua siitä. Onko muilla masennuksesta kärsivillä ahdistuskohtauksia? Tai varmasti on, mutta haluaisin vain kuulla muiden kokemuksia. Itselläni pahenee vain kokoajan nämä kohtaukset. Ensin oli monta vuotta sellasia, että tuli silloin…

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 03.12.2006 klo 09:24 kohteessa Nuorten foorumi

yks ”kaveri” laitto välit pois sen takia, kun en vastannu hänen maileihin. tietokone ei toiminu… sit se suuttu, kun hän lähetti tekstiviestin, mutta en tienny keneltä se oli, koska puhelin oli huollossa. nyt se ei halua pitää muhun yhteyttä. paskamainen olo, kun moni kaveri on nyt jättäny mut oman onnen…

Käyttäjä Umpikuja aloittanut aikaan 14.03.2007 klo 00:01 kohteessa Nuorten foorumi

Aluksi hieman taustaa. Olen reilu kakskymppinen suhteellisen sosiaalinen poika. Perheasiat kunnossa, kavereita on ja mieluinen opiskelupaikka myös. Olen aina luullut että masentuneisuus on epänormaalia ja täysin ihmisen oma vika, onhan helppoa olla iloinen jos vain on koti, kavereita ja toimeentulo. Oli todella suuri kynnys tulla puhumaan edes nimettömänä siitä tällaiselle…

Käyttäjä sapsu aloittanut aikaan 16.03.2007 klo 12:58 kohteessa Nuorten foorumi

hei kaikille! pieni tarina lyhyesti itsestäni. Olen ainut lapsi ja äitini yksinhuoltaja, ikinä en ole isääni nähnyt tai saatika jutellut koko henkilön kanssa. Pienestä asti minua on kiusattu kotipihallani (asuin tuolloin kerrostalossa) ja sitten myöhemmin koulussa, siellä lähinnä syrjitty, haukuttu ja jätetty leikkien ulkopuolelle ja kaikki tämä sen takia koska…

Käyttäjä Morgania aloittanut aikaan 09.03.2007 klo 17:42 kohteessa Nuorten foorumi

Olen erinäisten henkisten ongelmien takia ollut huomattavan paljon poissa koulusta. Olen kuitenkin tässä saanut suoritettua 8 opintopistettä enkä edes mitenkään huonoilla arvosanoilla. Olen loppukevääksi lähdössä opiskeluun kuuluvaan työharjoitteluun. Siitä saan kasaan 13 opintopistettä. Tämän lukuvuoden saldoksi tulee siis 21 opintopistettä. Ryhmänohjaajani on nyt kuitenkin sitä mieltä, että nämä 8 opintopistettä…

Käyttäjä Jude90 aloittanut aikaan 12.02.2007 klo 18:10 kohteessa Nuorten foorumi

Tämä onkin ensimmäinen kerta kun aloitan keskustelun täällä… En ole muutenkaan kovin aktiivisesti vastannut muiden ihmisten ketjuihin. En edes tiedä mistä aloittaisin, varautukaa että tästä viestistä tulee todennäköisesti pitkä. 😋 Noh, olen 16-vuotias tyttö, ja minulle ei ole diagnosoitu masennusta, joten en voi varmasti sanoa olenko masentunut vai en, koska…

Käyttäjä kesakuu aloittanut aikaan 28.02.2007 klo 23:36 kohteessa Nuorten foorumi

Heippa kanssakulkijat, on minun aikani kirjoitella tänne tukinetin keskustelupalstalle. Olen parikymppinen naisenalku Pohjois- Pohjanmaalta ja mulla on tällä hetkellä menossa elämäni pahin kriisi. Kriisit on subjektiivinen käsitys ja jokainen ihminen voi vain omassa pääkopassaan ja sydämessään tuntea, kuinka riistäviä ne kullekin ovat. Kerronpa teille hieman omaa tarinaani, jos joku vaikka…

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.02.2007 klo 11:54 kohteessa Nuorten foorumi

tämä taas kertoo ns poikaystävästäni. Sanon noin koska se on jutun juoni. ettei uskalla kehenkään ihmiseen sitoutua ees niin paljon, että sanoisi sen olevan mun poikaystävä vaikka olemme jo vuosia tunteneet. Kun olen menettänyt aina kaikkein rakkaimman ihmisen juuri sillä hetkellä, kun sitä olisin tarvinnut. Sitten ei uskalla ketään edes…

Käyttäjä aNNa-- aloittanut aikaan 01.07.2006 klo 00:16 kohteessa Nuorten foorumi

Minä ja paras kaverini ollaan oltu tässä viimeset 3 vuotta aina yhdessä. Ihan aina koulussa ja koulun jälkeen, ennen ei lähdytty mihkään ilman toisiamme. Nyt kaikki on muuttunut kun kaverini on nyt seurustellut vuoden ja nyt kesäloman aikana ollaan nähty vaan pari kertaa ja koulu aikana nähtiin vaan koulussa. Aina…

Käyttäjä Hummingbird aloittanut aikaan 12.12.2006 klo 14:38 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 22-vuotias omillani asuva opiskelijatyttö. Äitini kuoli tasan viisi vuotta sitten aivokasvaimeen, jolloin elin kapinoivaa teinivaihettani. Pikkusiskoni oli silloin vasta 9-vuotias ja isosiskoni oli 19 ja asui silloin ulkomailla. Kaikilla meillä sisaruksilla on aina ollut etäiset välit isäämme, joka on perussuomalainen, juro ihminen, joka ei tunteitaan osoita. Äitimme kuolema ei…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: