paska olo

paska olo

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 03.12.2006 klo 09:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jen83 kirjoittanut 03.12.2006 klo 09:24

yks ”kaveri” laitto välit pois sen takia, kun en vastannu hänen maileihin. tietokone ei toiminu… sit se suuttu, kun hän lähetti tekstiviestin, mutta en tienny keneltä se oli, koska puhelin oli huollossa. nyt se ei halua pitää muhun yhteyttä. paskamainen olo, kun moni kaveri on nyt jättäny mut oman onnen nojaan. mua on masentanu tosi kovasti, eilen en päässy juuri ollenkaan ylös sängystä. nytkin oli ihme, että nousin. se vaan nosti mut, kun ootin tältä ”kaverilta” viestiä. en sitten pidä enää yhteyttä, kun on niin loukkaavia viestejä lähettäny mulle, että parempi olla olematta sen kaa. en oo tehny mitään väärin, mutta tuommonen käytös on kyllä epäsovinnaista ja kun aattelee, että hän on likemmäs kolmeekymmentä, niin aika lapsellista käytöstä. olen ystävä hänen äitinsä kanssa, mutta en tiiä, pystynkö olemaan enää sitäkään, kun se kertoo sille tytöllesä kaiken. pitää varmaan pitää vaan turpa kiinni ja pitääö etäisyyttä häneenkin, ettei vaan lipsahda sammakoita. muutenkin mulla on ollu hirveesti masennusta. nukun, itken välillä… mut eiköhän tässä nyt aluks ollu tekstiä tarpeeks

Käyttäjä monipersoona kirjoittanut 09.12.2006 klo 01:54

hitsi.. mulla on ollu vähän samallai juttu mut se meni vaa sillee et mun puhelimesta soitettii kaikille ku olin hävittäny sen ja siinä oli sitä hommaa selvittää välit zemppii sulle hei🙂🌻🙂🌻😉

Käyttäjä jen83 kirjoittanut 11.12.2006 klo 11:24

joo, en enää aio korjata meiän välejä, kun eipä tuo näytä ees kuuntelevan. semmonen jääräpää, joka on jo 28v

Käyttäjä Eij jaksa enään kirjoittanut 23.03.2007 klo 17:33

Moikka 🙂

aattelin kirjottaa,sulle koska oon kokenut saman tilanteen kun sinä...
elämäni oli hymyä,kun olin ammattikoulun 2:vuotta lopettamassa eli alkoi kesäloma ja syksyllä koitti sitten vika vuosi amiksessa...olin siis 19w. täyttänyt ja jättänyt poikakamuni,joka "melkeen"käytti hyväkseen....se oli hyvä että jätin hänet,koska ei ollut minun tyyppiä eikä se oikea.☹️ noh sitten tutustustuin irc-gallerissa yhteen jätkään,mutta en viitsi kertoa mistä päin...noh sen kanssa mailittiin,soiteltiin,txtailtiin ja mesettiin kesällä 05 se oli oikeesti,tosi ihana vaikka ei olla ees nähty viellä. ☹️ noh sitten tutustuin baarissa yhteen toiseen ihanan mieheen ja hänen kanssa menin kesällä ruisrockkiin se oli unelmaa(ei oltu tosin)yhdessä,mutta oli jotain säpinää menossa.;)noh sitten tuli elokuu ja nähtiin viellä viimisen kerran ennen syksyn yo-kirjoituksia...nähtiin myös jouluna ja vappuna OIH,se oli ihanaa aikaa <33 noh sitten elokuussa tapasin yhden toisen pojan jonka kanssa olin 2vkoa yhdessä...noh jospa kertoisin mikä nyt ottaa todella aivoon...noh minä seurustelin syksyllä yhden miehen kanssa jotain 3kk ja sen sitten jätin...ja otin häneen uudestaan yhteyttä tammikuun puolessa välissä jospa koitettas uudestaa. 🙂 noh ollaan nytten 1kk:verran tapailtu ja mua on ruvennu kiusaan entiset(mies suhteet)joita on ollu tän vikan 3w. aikana...ja hän on kysynyt olisko mahdollista vakavempaan,kun kaverina oloon?noh mä en oo oikeen varma onko mulla häntä kohtaan kaveripohja tunteita vai enempi.:/kesä tulee:festarit,mökkeily,juhannus kaikki ja hänen kanssa vois viettää noi yhdessä...itesällänikin on masennusta ollut,eikä kinnostas kesän tulo koska sillon muistuu mieleen eksä 05 ne ihanat muistot....haluisin tutustua suhun paremmin ja jutella yhdessä,näistä asioista. 🙂 muhun voi luottaa,en kerro eteenpäin mitään!!!🙂jos haluut,ni mailaa: miss-86@jippii.fi ja vastaan kyllä takas.