Nuorten foorumi

1 päivä sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Itsensä menettänyt aloittanut aikaan 18.03.2007 klo 21:11 kohteessa Nuorten foorumi

Minusta tuntuu siltä, että olen tietynlaisessa umpikujassa. Rahani ovat loppu, mutten jaksa yrittää hakea töitä, sillä en kuitenkaan saa mistään; tuntuu siltä että tarvitsen mielialalääkitystä, mutten tiedä uskallanko aloittaa sen ottamista; kaikkea pitäisi aloittaa, mutta en vain saa mitään itsestäni irti; minun täytyisi ylläpitää sosiaalista elämääni, mutta haluaisin olla vain…

Käyttäjä billy1 aloittanut aikaan 30.03.2007 klo 21:42 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Mulle on aika vaikeeta kertoa omista asioistani/tuntemuksistani muille edes näin netin välityksellä. Koetan perhaani mukaan löytää oikeat sanat. No niin… Joskus syksyllä (loka-marraskuu) asiat alkoi mennä huonoon suuntaan. Jämähdin kotiin, omaan huoneeseen. Jopa minulle rakas harrastus, ratsastus jäi melkeinpä kokonaan. Outoa tässä on se, että minulla pitäisi olla kaikki…

Käyttäjä SaturnuS aloittanut aikaan 16.03.2007 klo 18:26 kohteessa Nuorten foorumi

näitä viestejä pn vamaan ties kuinka monta, tahdoin silti vaan itekin kirjottaa… en tiiä mistä alottasin, mitä kertoisin tai yhtään mitään. mulla on kaikki ookoo, vaan kun ei taidakaan olla. kysymys ”mitä kuuluu” on niin puhkimietitty etten itekään tiedä vastausta. oon väsynyt. ei jaksais. vaan jaksaa silti. ei sitä voi…

Käyttäjä ^ame^ aloittanut aikaan 05.04.2007 klo 20:23 kohteessa Nuorten foorumi

Voiko mielikuvitus olla liian iso? Mitäs jos alkaa pelkäämään mielensä ”kummituksia”? Puhuimme koulussa juuri näistä aaveista!*perhana* Puhuimme porukalla siitä, että onko tunnetta, että joku kyttää, vaikka huoneessa ei olisi ketään?! Minulla on usein tunne (vaikka nukkumaan mennessä), että joku katselee ja kun suljen silmät tuntuu, että se tyyppi lähestyy kohti…

Käyttäjä poika18v aloittanut aikaan 02.04.2007 klo 17:55 kohteessa Nuorten foorumi

Terve Todella masentavaa, kun ei ole yhtään kaveria, jonka kanssa viettää vapaa-aikaa, tai puhua asioista. Yksinäisyys jatkunut siitä asti, kun menin ammattikouluun eli noin 2 vuotta ilman ainuttakaan ystävää tai kaveria. Luokkalaisten kanssa olen tullut toimeen juuri sen verran mitä tarvii, mutta ystäviä en ole löytänyt luokaltani yhtään, kun luokkatovereiden…

Käyttäjä sunrise aloittanut aikaan 22.02.2007 klo 01:47 kohteessa Nuorten foorumi

On ikävä lukea kokemuksianne. Olen itse viillellyt kohta kolmisen vuotta, aina välillä on tullut pidempiä taukoja mutta se tapa vain palaa… Olen käynyt koulupsykologin luona, ja tällä hetkellä se tuntuu hyvin turhauttavalta. Kävin koululääkärillä, joka kirjoitti lähetteen psykiatriselle klinikalle, jotta pääsisin psykiatrin luokse ja hänen kanssa voitais aloittaa jonkin sortin…

Käyttäjä Ella84 aloittanut aikaan 23.03.2007 klo 13:06 kohteessa Nuorten foorumi

Hei,haluaisin purkaa sydäntäni täällä. Ehkä en täysin osaa muotoilla tuntemuksiani kirjoitukseksi, mutta toivottavasti pääasia tulee ilmi. Minua on jäänyt ahdistamaan viime kesään liittyvät tapahtumat. Työskentelin eräässä palvelukodissa, jossa oli huolehdittavana liikuntavammaisia henkilöitä. Kesällä aloin masentua ja turhautua, koska minulla oli silloin pakkoajatuksia (kävin kerran psykologilla juttelemassa kesällä/kesän tienoilla) ja työ…

Käyttäjä Marybella aloittanut aikaan 12.02.2007 klo 22:07 kohteessa Nuorten foorumi

Toivoisin saavani täältä teidän omia kertomuksia Paniikkihäiriöstä ja muutenkin masennuksesta.. jos voisi jakaa kokemuksia!! Itelläni paniikki on toistaiseksi pysynyt aisoissa,mutta ennen lääkitystä,tuhosi mahd. opiskeluun uudessa koulussa,uusien ihmisten keskellä ,sekä käynnit kaupassa ja julkisilla kulkuneuvoilla jne.. Pikku hiljaa tuntuu että voi elää normaalistikin.. Oisi kiva jutella samaa kokeneiden ihmisten kanssa..

Käyttäjä sininen hetki aloittanut aikaan 24.03.2007 klo 19:07 kohteessa Nuorten foorumi

Olen vähän yli 20-vuotias tyttö, vanhempani ovat eronneet aikoja sitten ja jäin asumaan äidin kanssa silloin. Kun olin teini-ikäinen, perhettäni kosketti eräs todella ikävä asia, jonka vuoksi äitini alkoi juomaan. Se alkoi pikkuhiljaa tissutteluna, mutta nyt 10 vuoden jälkeen jo muuttunut jokapäiväiseksi 24/7 -juomiseksi. Äiti on menettänyt työnsä, autonsa, miesystävänsä…

Käyttäjä IslaOlivia aloittanut aikaan 27.03.2007 klo 21:23 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä mitä tekisin elämäni suhteen. Olen 20-vuotias ja muutama vuosi takaperin kärsin todella vaikeasta masennuksesta ja syömishäisiöstä. Nyt joitain oireita on tullut takaisin lääkevaihdosten yhteydessä. En haluaisi olla riippuvainen lääkehoidosta mutta en pärjää ilmankaan. Olen syönyt noin kymmentä eri lääkettä yhteensä 5 vuotta ja kun jouduin lopettamaan yhden pitkäaikaisen…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: