Onko päässä vikaa? *aihe on tyhmä*

Onko päässä vikaa? *aihe on tyhmä*

Käyttäjä ^ame^ aloittanut aikaan 05.04.2007 klo 20:23 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ^ame^ kirjoittanut 05.04.2007 klo 20:23

Voiko mielikuvitus olla liian iso? Mitäs jos alkaa pelkäämään mielensä ”kummituksia”?

Puhuimme koulussa juuri näistä aaveista!*perhana* Puhuimme porukalla siitä, että onko tunnetta, että joku kyttää, vaikka huoneessa ei olisi ketään?! Minulla on usein tunne (vaikka nukkumaan mennessä), että joku katselee ja kun suljen silmät tuntuu, että se tyyppi lähestyy kohti sänkyä! Kamuni sanoi, että hän herää yöllä siihen, että luulee jonkun kävelevän huoneessa! Peileihin en uskalla katsoa öisin, koska luulen kuvani liikkuvan omia aikojaan! Kotona tämä tunne on pahempi…

Asun vanhassa talossa tämän kaverin kanssa ja asumme viereisissä huoneissa…*tällä tiedolla ei ole väliä*

VOIKO joku kertoa kuinka tästä mielikuvitustyypistä/tyypeistä pääsee EROON?! Ja olenko ihan idiootti kun uskon tälläiseen?!

Onko samoja kokemuksia, pääsitteko eroon näistä tyypeistä?

*tässä ei ollut mitään järkeä, mutta se pelottaa!*🙄

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2007 klo 23:48

aika hyvä koska mie en juuri nyt uskalla nukkua, koska heräsin siihen että mun kuollut äitini tuijotti mua. Jo viime yö meni sairaalassa kun eilen illallakin tunsin äidin selvästi olevan mun luona. mun äiti ei ole oikea mielikuvitusihminen mutta ei se tähän mökkiini kuulu.
Mie pääsen tästä tunteesta eroon, kun lähen vanhempieni luokse yöksi.

Sun tyyppi voi kyllä olla sen talon vanha asukas ja ei siitä pääse eroon kuin manaamalla. jos ei ole pappia kuten siinä elokuvassa, niin sitten sun itse pitää huutaa isoon ääneen, että painu v.......n siitä, että sie asut nyt tässä talossa.
Nyt lähen pois tästä mökistä,.

Käyttäjä hermy kirjoittanut 06.04.2007 klo 11:07

Katotko liikaa elokuvia ja pelottavia ohjelmia telkkarista? Kauhua, kuten kaunaa, manaajaa ja vähemmän pelottavia kuten CSI:tä yms? Itsellä tulee tuo samaongelma kun olen katsonut pelottavaa ohjelmaa. Enää en ole katsonut ja se auttoi, en enää kuvittele niin, joskus kylläkin, mutta hyvin harvoin. Nykyään painajaiseni liityvät ihan eri asiaan.

Käyttäjä ^ame^ kirjoittanut 07.04.2007 klo 14:48

Pitäis kai ittekkin lopettaa, mutta kamut on sellaisia jotka niitä yllyttää kattoo. Pitäis lopettaa juu;P