Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
moi
1ihmiset ympärilläni alkaa olemaan todella epätoivoisia suhteeni. olen kokeillu huumeita viime kesänä ja nytten juon joka kolmas päivä.. todella humalahakuisesti.. joudun käymään avo osastolla.. nuoriso asemalla, jossa musta otetaan seuloja ja mulla on akupunktio ja keskustelu… ja aina tässä käy näin.. lupaan hoitajalleni joka perjantai ja muutkin päivät etten lähe…
apua
1Vanhempani erosivat neljän raskaan vuoden jälkeen, juhannuksena. Isällä oli ollut toinen nainen. Äiti oli ollut sokea, vaikka toisaalta tiesi tästä. Olen ylä-asteella, siskoni pari vuotta nuorempi, ja toinen siskoni 4 vuotta. Nykyään, isäni asuu omassa asunnossa, jossa vietän joka toisen viikonlopun. No, tämä vanhempi pikkusiskoni ei halunnut tulla isälle, ja…
Olen ollut tällä foorumille suurinpiirtein nelisen vuotta, (tosin 2 erinimerkillä kun unohdin ensimmäisen salasanan) mutta en ole löytänyt vielä ketään täydellistä kohtalonkumppania joten.. Olen tällä hetkellä 17 vuotias lukiolainen kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa. Tämän vuoden alussa hakeuduin kriisikeskukseen, minkä periaatteena on siis täydellinen anonyymisyys, ei tarvitse kertoa edes etunimeään. Kuitenkin miljoonan…
Siitä on kohta 2 viikkoa, kun suhteeni seksiaddiktiin loppui,hänen lopettamanaan. Hän käytti hyväksi,kertoi olevansa addikti,lopetti kaiken ja jätti mut yksin kaiken karmeuden keskelle,julmaa😭 Tämän kahden viikon ajan olen monesti halunnut kuolla pois. Mietin jopa yksipäivä, että jos minulla ois ase ampuisin itseni. Pelkään miehiä ihan hulluna nykyään,yhtä hulluna pelkään myös…
elämä laittaa miettimään pientä ihmistä, mikä tässä kaikkessa onkaan tarkoitus. Sitä odottaa, koska kasvaa aikuiseksi ja mitä se tuo tullessaan. ikää on Jo/vasta 25 mutta mieli polkeen paikkallaan, sitä ei tiedä mitä on tai mitä haluaa. elämän rutiinit ahdistaa ja saa masentumaan. Toisaalta myös kaikki vieras pelottaa, toivottavasti joku edes…
Olen 18 vuotias tyttö..Synnyin kahden alkholistin ainoaksi lapseksi syksyllä 88..Välillä tuntuu siltä, ettei olis tarvinnu syntyä koko maailmaan. Lapsuus meni niin jä näin. Isä oli aina ollut alkoholisti ja hakkasi äitiä. Tämän takia äiti varmaan alkoikin juomaan..Muitan, kun pienenä rauhoittelin isää ja olin äitin ja isän kännisien riitojen välissä…Tuli nähtyä…
Hei! Haluaisin vaihtaa kokemuksia päihdeperheen lapsena. Kerron oman tarinani: Olin ala asteella kun minulle selvisi että äitini käyttää huumeita. Hän on käyttänyt teinistä asti huumeita, vasta kolmekymppisenä kun hän sai minut vannoi ettei ikinä koske enää huumeisiin. (ehdot olivat:lapsi lastenkotiin tai aineiden käyttö loppuu) Huumeiden käytön tilalle oli astunut toinen…
Tässäpä olisi minun tarinani. Olen vuonna -89 syntynyt nuori aikuinen. 2004 vuonna seurustelin yhden maailman ihanimman pojan kanssa ja aijoimme viettää loppuelämän yhdessä. Tämä ei kuitenkaan käynyt toteen, koska hän kuoli 2004 keväällä kolarissa jossa itsekkin olin mukana. Tuntui kuin pohja elämältäni olisi kadonnut tämän johdosta. Tuntui etten jaksa enää,…
nyyh
2hei! joudun olemaan nyt tämän viikon ainakin sairaslomalla, koska minulle testataan uutta lääkettä: ketipinor ja sit jotain seroquelia. eli minulle on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. oireet viittaavat kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön, mutta eivät riitä siihen kuitenkaan. opiskelen sellasella alalla missä olen asiakas palveluammatissa (kampaaja) opettajani mielestä en voi tehä töitä vähään aikaan (koska…
Minulla on ollut koko ikäni tapana se, että olen alkanut liikaa ihailla jotakin ihmistä. minä löydän jostakin aina mielenkiintoisen henkilön, johon miellyn ja alan luomaan siitä erilaisia mielikuvia, että millainen ihminen se on ym ja sitten alan ihailla ja palvoa sitä ja jos mahdollista, pyrin sen ihmisen kaveriksi ja kirjoittelen…