Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 29.04.2009 klo 20:26 kohteessa Nuorten foorumi

Minusta tuntuu siltä, että jotenkin elämäni on suurelta osin valunut kuin viemäristä ja olen vain katsonut vierestä. Sitä sanotaan, että kohta se on jo aikuisuus edessä, mutta minusta tuntuu siltä, etten oikeastaan tiedä, mitä sitten on olla nuori. Tuntuu, kuin jotain tärkeää olisi viety pois. En osaa sanoa, mitä tulisi…

Käyttäjä Zaraquel aloittanut aikaan 09.12.2007 klo 00:44 kohteessa Nuorten foorumi

Synnyin toisena, ja viimeisenä. Minulla on isoveli, joka on siis esikoinen. Hän on aina ollut menestyjä, ja hyvä koulussa, millä meitä lapsia silloin kymmenisen vuotta sitten mitattiinkin. Itse olin hyvin huomionhakuinen, ärsyttävä, ja puhevikainen pullukka. Koulussa en viihtynyt, enkä oikein osannut sopeutuakaan. Kun veljeni sai kiitettävät lopputodistukseen, minulla kiilteli vähän…

Käyttäjä Allyy aloittanut aikaan 04.09.2007 klo 20:48 kohteessa Nuorten foorumi

Seurusteltu on tässä kuussa 1½vuotta.Melkoisen pitkä aika,olenhan minä vasta 16v ja poika 18v.Alussa epäilin aloittaa seurustelua koska edellisestä jutusta oli todella paha maku suussa.Meinasin kieltäytyä mutta onneksi järjenhiven oli tallella,sillä olisin kävellyt onneni ohitse.Nyt on alkanut ahdistaa pahasti koko juttu.Poika on ihana,antaa mennä jos on menoja(bileitä,kavereita ym)ja hellii.Olen ihminen joka…

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 29.06.2009 klo 22:26 kohteessa Nuorten foorumi

.. sairas☹️ Masennus on kalvanut minua pitkään, ja nyt olen vuoden ollu miehen kanssa joka ymmärtää ja tukee minua. Näemme vain kerran vuodessa, ainakin tähän asti. Mutta, häntä häiritsee etten osaa puolustautua tai sanoa mitään jos minua ahdistellaan. Hän kuuntelee minua tuskissaan kun kerron mitä taas kävi, ja nyt en…

Käyttäjä hennnnna aloittanut aikaan 16.09.2008 klo 12:41 kohteessa Nuorten foorumi

Eli mulla on ollu tosi vaikea lapsuus, tärkeitä ihmisiä kuollu. isällä alkoholiongelma, väkivaltaa yms.. On ollu jo pari vuotta sellasta et välillä on tosi vaikeeta, väil tuntuu et kaikki alkaa menee paremmin.. Nyt tuntuu et kaikki on tosi huonosti. Koulunkäynti ei kiinnosta, en oo ollu parii viikkoo koulus. Jäin kiinni…

Käyttäjä Maissi aloittanut aikaan 12.02.2009 klo 23:22 kohteessa Nuorten foorumi

Ihan turha juttu mutta laitoin silti. Musta on jo syksystä asti tuntunu melko vahvasti että olisin masentunut. Olen jopa täällä tukihenkilön kanssa jutellessa saanut kehoituksen mennä tarkistamaan sen. Muutaman kerran minun pitikin antaa ensin terkkarille kirje mutta ajattelin että olisi parempi antaa se kuraattorille. Kuraattori on vain pari päivää viikossa…

Käyttäjä hukkuja aloittanut aikaan 21.06.2009 klo 12:24 kohteessa Nuorten foorumi

Olen huomannut, että oikeastaan minulle ei ole ketään, joille puhua ajatuksistani, ahdingostani tai jolta hakea apua, kun siltä tuntuu. Olen käynyt kuraattorilla noin vuodea (salaa vanhemmiltani), mutta oikeastaan se ei auttanut tippaakaan – varsinkaan kun koko homma jäi kesken kun kesäloma alkoi. Perheessä ei ole ketään jolle haluaisin tai kykenisin…

Käyttäjä moony aloittanut aikaan 16.06.2009 klo 23:11 kohteessa Nuorten foorumi

Olen tässä alkanut miettimään että mistä sitä apua voisi hakea, jos joku päivä saisin kerättyä rohkeutta siihen. Terkkarille tai kuraattorille, kenellekkään koulussa en mene kyllä juttelemaan, niin pimeää porukkaa kaikki. Mutta mistä olette itse saaneet apua?

Käyttäjä kaaakao aloittanut aikaan 13.06.2009 klo 14:17 kohteessa Nuorten foorumi

Viimeaikoina on ollut kauhean vaikeaa kun olen ollut jonkun muutaman kuukauden joistain typeristä syistä masentunut eikä oikein huvita lähteä mihinkään. Tunnen itseni asiassa kuin asiassa huonommaksi kuin muut ja pelkään aina että oikeasti kaikki kaverini halveksuvat ja nauravat minulle selkäni takana. Tästä syystä olen usein hiljainen ja vähän poissaoleva joten…

Käyttäjä haavoittunut enkeli aloittanut aikaan 04.05.2009 klo 17:30 kohteessa Nuorten foorumi

Kyllä, uskosta saa todellakin voimaa! Varsinkin Raamatusta psalmit on hyviä, kun ahdistaa. Ja sananlaskujen kirjaa on muuten vaan hauska lukea. Ja olet oikeassa, voi turvata Jumalaan, koska hän ei hylkää. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, mitä ahdistuneempi ja masentuneempi olo, sitä lähempänä Jumala on. Jumalassa parasta on juuri se, että…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: