Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2019 klo 11:10

Ymmärrän.

Yritän Ymmärtää.

En aivan Ymmärrä.

Olen poissa tolaltani, Ymmärrykseni kanssa.

Asioita on vaikeata Yrittää Ymmärtää.

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2019 klo 19:42

Minulla on henkinen kontrolli. En kykene tekemään vääriä tekoja, valehtelemaan. Henkinen kontrollinin estää minua huiputtamasta rahaa, valehtelemasta, tekemästä vääriä tekoja muille. Yritän ymmärtää tämän, mutta kuulostaa scifiltä. Ollakseni rahastonhoitaja, olen aika epäluuloinen kaikenlaisen scifillä toimivan henkisen kontrollin suhteen, vaikka se on jo osoittanut minulle taivaan merkit. Epäluuloisena pidän sitä kykenevänä siirtämään rahoja oikeaan paikkaan, kuin pankkia. Pelkään sen vain petkuttavan kohta minua, jos luotan sen rehellisyyteen, aivan kuin se minun rehellisyyteeni. Vaihdoin taas rahoja omiini, kuin tarvitsin kolikoita, siitä jäi vähän outo olo, kuin luottamuspula. Ei pidä tietää liikaa, skitsofreniani ylty.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 11:11

Migreeniväreet olivat näkökentässäni vielä äsken, mutta häipyivät jonnekin muualle, koen niiden tulevan Jumalasta ja hänen isosta näkyvästä ja näkymättömästä maailmastansa. Ehkä hän huomasi erehtyvänsä minun suhteeni, ja otti ne migreeniväreet pois minulta.

¤ Tulin taas sille rajatilalle josta skitsofreniani syntyi, johtuuko tämä maailman mullistus minusta, ja onko sillä potenttiaalisia sukupuolellisia neutraaleja mahdollisuuksia.

¤ Tulin taas sille rajatilalle josta skitsofreniani syntyi, johtuuko tämä maailman mullistus minusta, ja onko sillä potenttiaalisia sukupuolellisia lisääntymismahdollisuuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 12:42

¤ On tärkeämpää ottaa huomioon " Hädänalaiset ilmiöt " kuin lisääntymis#mahdollisuudet. Toilett eli WC on usein unohdettu ilmiö, mutta niitä tarpeellisimpia ilmiöitä, joita Jumala voisi ottaa huomioon tehdessänsä ihmetekojansa näkyvässä ja näkymättömässä maailmassansa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 14:10

Minulta menee kokoajan uudestaan " Googlen Käyttöoikeus," ja joudun perustamaan koko internetin uudestaan. Johtuuko sekin Jumalasta, ja hänen näkyvään ja näkymättömään maailmaansa uskomisesta. Tiedä Häntä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 15:12

Olenko kuin olento, ilmiö outo, ihmeellinen, ihmetystä edustava. Kaikkialla muualla tunnen olevani todellisuuden rajalla, näkyvän ja näkymättömän maailman rajalla, etsin Jumalaani joka ymmärtää minua. ¤ Löydänkö hänet, joka suurella voimallansa siirtää pilvet taivaalla. On outo sää, aurinko paistaa mutta on keväisen koleata. Ei näy pilven pilveä taivaalla.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 17:32

Millainen kuutamo tulee ensi yöksi. Ja " Jatkuuko tämä outo olosuhde kaikenlaisen todellisuuden rajalla, näkyvän ja näkymättömän maailman rajalla, vielä yön ylitse huomiseen, ja ylihuomiseen, ja siitä Vappuun asti." Tulee raitis vuosi täyteen asti.

Saattaa olla että sitä tarkoitti Jumala suuressa viisaudessansa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2019 klo 11:26

Tein virallisen " NIMENMUUTOSHAKEMUKSEN," ja ajattelin että otan takaisin muuttamani nimet virallisesti. Olen siinä vähän altavastaajana, mutta en saanut edes suostumusta edunvalvonnastani, täytyy pärjätä ilman.

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2019 klo 14:27

Postissa tulee vielä tutkintapyyntö, lapsuudessani minulle tehtiin hölmösti uusi henkilöllisyys, jota en tiedä onko se edes virallisesti hyväksytty, mutta henkilöllisyyteni on kummajainen. Lupailivat seurakunnasta lähettää tutkintapyyntöpaperit ja vastauskirjekuoren, siinä saattaa mennä koko kesä.

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2019 klo 14:47

" Enkö ollut syntynyt 1.5 ja miksi minulle merkittiin 9.6 syntymäajakseni. "

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2019 klo 07:37

Epäilen ettei peekulla ole siellä ei missään, oikein mitään, hän vain rakentelee muille. En tiedä haluaisinko mennä sinne ei mihinkään katsomaan, oikein mitään myöhemmin joku kerta. En haluaisi olla tavoittelemassa hänen omaisuuttansa vielä tässä vaiheessa. Piti tutustua ensin, seksi sitten vasta. Toivottavasti hän ei ole kuin pikajuna etenemisessään. Nykyään minun on ollut vaikeata asennoitua seksiin henkilökohtaisesti tyydyttävästi ja se tuntuu yleensä siltä etten edes halua koko seksiä, kuin kutsuu miehen kotiinsa se usein tulkitaan seksuaaliseksi kutsuksi, kaikessa rauhassa kahdenkesken.

" Pitikö valmistautua seksiin?"

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2019 klo 08:34

Kävi säkä, minulla on treffit vappuna. Tarjoan teetä ja leipää miehelle joka tulee tapaamaan minua Hyvinkään takaa, ei mistään, maaseudulta. Olen kirjoitellut hänen kanssansa siellä Happy pancake sivuilla, ja puhuimme tänään puhelimessa, koska hän halusi kuulla ääneni. Hän esittäytyi ja sanoi nimensä; peeku.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 5 vuotta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2019 klo 17:02

Itku. Skitsofreniani ylty. Voinko edes pitää treffejä, joskus tuntuu ettei siitä tule mitään, en saa olla ja tehdä omia asioitani ja päätöksiäni itse, vaan minulle tulee tuhti sivupersoona, joka elelee puolestani.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2019 klo 19:09

Haluaisin vain hävitä ilmaan ja kadota tästä maailmasta, kunnes on liian myöhäistä siitäkään löytää itsellensä henkistä helpotusta, ja ilmestyä takaisin kuin kaikki on mennyt nykyisin jopa ohitseni seksuaalisesti ja voin aloittaa elämisen alusta nykyisyydessäni ja tulevaisuudessani.

Se kävisi päinsä jos sivupersoonani hoitaisi koko treffini omaan piikkiinsa minuna, eikä sitä edes tarvitsisi " pelätä" tai " kieltäytyä seksuaalisesti," mutta näin ollen joudun olemaan ihan oma itseni jopa " treffieni ajan." Seksuaalisesti ja henkisesti kovin rasittavaa on treffaaminen.

Haluaisin niin paljon muutakin...

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2019 klo 11:29

Saapa nähdä mitä tapahtuu kuin henkilöllisyyteni osoittautuu ns. emä-valheeksi. Saanko silloin uuden henkilöllisyyden ja miten käytännössä se ns. vaikuttaa elämäntilanteisiimme.

Lakkaanko olemasta ns. tuonpuoleisen elävänä esimerkkinä ns. skitsofreenikko sekä ns. alkoholisti. Ja pääsenkö kaikumattomaan maailmaan takaisin, josta lapsena jo haaveilin. Sittenkö en enää ns. kärsi henkisesti siitä etten ns. syntynytkään maailmaan.

1.5.1962 on ihan eriasia kuin 9.6.1963 eikö näin ole.