Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2019 klo 18:05

Juhannus on mennyt kuulostellen soiko ovikello oikeasti. Koko ajan on ollut sellainen tunne kuin joku olisi yrittänyt tavoittaa minut kiinni. 😃 Oli jo ennenkuin tuli juhannus...

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2019 klo 06:55

Mietin tosissani mitä valehtelisin edunvalvonnalleni että saisi vähän ylimääräistä rahaa. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 25.06.2019 klo 20:38

Kuinka usein sama näky toistaa itseänsä. Aina samallaisella tunteella. Samasta syystä, kuin en ollut taaskaan kotonani. Mitä sitten, vaikka käyn ulkona tupakalla?!?

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2019 klo 13:18

Hei

Kissani jaksaa hyvin, mutta kuumat ilmat tekevät siitä laiskan.

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2019 klo 08:16

Eilen oli pilvistä ja vähän ukkosta. Tänään paistaa aurinko. Hyvä. 😀😁 Yöllä tapahtui muutos, enkä alkaisi sitä perumaan. 😁😀

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2019 klo 17:10

Ei täällä ole enää väkeä. Kaikki poistuivat uudistuksen tieltä.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2019 klo 10:44

Kirjoitin taas lapsuudesta ja nuoruudestani muistiinpanoja.

Piti luopua rahapeleistä ja tupakoista, mutten ole vielä kyennyt. Se on kuitenkin rahan menoa, ja pitäisi säästää vähän ennenkuin koulu alkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2019 klo 13:23

Ajattelin ottaa löytöeläintalosta toisen kissan kuin olivat niin halpoja, mutta ei se niin yksinkertaista olekaan, siihen etumaksuun tulee päälle eläinlääkärin kulut, strerilointi, rokotukset, ja sirutus. Ja se on aika kallista lystiä.

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2019 klo 16:35

Mieltäni vaivaa ajatus siitä etten saisikaan säästettyä rahaa niin etten pääsisi oikein kunnollisesti nauttimaan Tallinnan risteilystäni 10.7. Entä jos ei ole edes hyvät ilmat.👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 09:54

Mietin; Kuinka suurta osuutta elämästäni on hallinnut tyttärenä selibaatti, ja miten se on vaikuttanut elämääni! Kuinka suurta osuutta elämästäni on hallinnut sisarena selibaatti, ja miten se on vaikuttanut elämääni! Olenko selibaatin tähden joutunut luopumaan onnesta! Olenko kärsinyt puutetta selibaatin tähden! Olisinko valmis luopumaan selibaatistani! Miksi en!

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 15:22

Todellisuudessa minä en ole valmis suhteeseen miehen kanssa, en ainakaan suhteeseen joka alkaisi netissä. Joten poistin itseni treffi palstalta.

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 24.09.2019 klo 17:35

Tervehdys käyttäjä,

et ole kirjoitellut kesän jälkeen, Miten menee ja oletko käynyt AA-kerhossa edelleen ? Hyvää syksyä..