Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2019 klo 20:16

Ajatteleminen on hankalaa, pitkäveteistä, ja aikaa vievää touhua.

Seksin ajatteleminen on kuin vaihtaisi persoonallisuutensa uuteen.

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2019 klo 07:27

Se tunne kuin pettyy pahasti jo pettymyksen tuottaneeseen mieheen. Ja muistelee menneitä pettymyksiä samaan mieheen. Kuin ei halua seksiä, saa haukut päällensä. Tällä kertaa syy löytyy (läävä jossa asut) siivoamisesta ja kissasta joka käy kusella (haisee kissan kuselle). Ennestään oli lihavuuteni (roikkuva mahainen) ja (ei tulla uudestaan) yksityinen yksinäisyys.

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2019 klo 14:03

Ehkä on hyvä pitää vähän välimatkaa treffipalveluun. Näyttää siltä kuin olisin epäsuosiossa. Tosin ilmoitukseni vetää vielä puoleeni ihmisiä jotka eivät tunne minua.

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2019 klo 16:55

Olen yrittänyt tavoittaa koko viikon edunvalvontasihteeriä joka hoitaa raha-asioitani, mutta en ole onnistunut siinä, hän on loistanut poissa olollaan, liekö sairastunut tai koulutuksessa. Joka tapauksessa tarvitsisin hieman ylimääräistä rahaa, kissan rokotukseen, ja sopivan ajan rokotukseen viemiseen sopisin kuin ensin olisi rahat.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2019 klo 08:15

Olen oppinut mietiskelemään äänet häiritsemättömiksi, etäisiksi puheiksi ja huudoiksi.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2019 klo 13:49

Laitoin tuon treffipalvelun ilmoitukseni uudestaan, vähän paremmin ja siivosin tyhjäksi vastaus sivuni. Aloitin alusta, ehkä nyt en saisi vastauksia pitkiin aikoihin. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2019 klo 18:42

Sain silti vastauksen, vaikka hain raitista miestä, jotenkin nuo äänet tulevat taas esille kuin ilmoittaen että tulen tähän seikkailuun pettymään. Siellä on kaveri joka seikkailee vain ilman sen kummempia haluja suhteeseen. Nämä on vuosien varrella tullut tutuiksi, mutta raittiina se tuntuu olevan vasta alussa, vaikka olen sen jo nuorempana kokenut. Nämä seikkailut ovat kuitenkin vain teoriaa vielä, eikä niitä kannata ottaa kovin vakavasti. Kuhan ensin saan selvää siitä että kenestä on kyse ja kuvan tästä tyypistä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2019 klo 21:21

Heti kuin näin kuvan; minusta tuntui ettei tämä tule onnistumaan minulta. Hän näytti hetkessä tutun vastenmieliseltä isokokoiselta viikingiltä jossa oli isäni karhumaista seksuaalisuutta ja syliä, jossa oli auktoriteettiä. Miksi oikeastaan en tykännyt isäni halauksesta? Miksi oikeastaan en tykännyt isäni suukoista? Mistä oikein oli kysymys siinä kaikessa joka koski isäni ja minun (tyttären) välejä? Sitä tytärtä en koskaan tehnyt itse. Olisiko pitänyt kyetä tytär synnyttämään? Entä jos olisi tullut poika?

Käyttäjä kirjoittanut 14.04.2019 klo 09:25

Piilotin profiilini treffipalstalla, koska en halunnut kuitenkaan todella suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen vielä.

On käsittelemättä tunteet jotka hylkivät suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.

Käyttäjä kirjoittanut 14.04.2019 klo 18:28

Käsittelen tunteitani; Alakuloisuus, Anteesiantamisen tunteet ja Anteeksisaamisen tunteet, Arkuus, Avuttomuus, Epätoivo, Epävarmuus, Haikeus, Helpottuneisuus, Hermostuneisuus, Hylätyksi tulemisen tunne, Hyväksyntä, Hämmennys, Häpeä, Hätääntyneisyys, Ihmeissään olo, Intohimo, Jännitys, Katumus, Kunnioitus, Loukkaantuneisuus, Nolous, Nöyryys, Pelko, Pettymys, Pitkästyneisyys, Rauhallisuus, Riittämättömyys, Toivottomuus, Turhautuneisuus, Tuskastuneisuus, Tyytymättömyys, Ujous, Uupumus, Vaivaantuneisuus, Vapaus, Väsymys, Yksinäisyys, Ylpeys. Siinä tämän viikonlopun tunne pläjäys.

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2019 klo 08:51

Laitoin profiilini näkyviin taas treffipalstalle, muutin sitä vähäsen. Tarkoitus on karsia pois tökerömmät ehdotukset. Haluaisin vain istua ja jutella jonkun kanssa, en välitä seksistä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2019 klo 17:29

Nyt ilmeni uusi ongelma, nimittäin eläinlääkärin varaamisvaikeukset. En saa aikoja täsmäämään omien menojen ja kyydin aikataulun ja eläinlääkärin ajanvarausjärjestelmän kanssa. Kissa pitää silti viedä rokotukseen ennen 17.5 jolloin rokotus vanhenee( katsoin rokotuskortista ). Huomenna pitäisi soittaa eläinlääkärille ja tilata aika, ja kysyä hintaa. Jos se on kalliimpi kuin vanha eläinlääkärini en mene sinne.

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2019 klo 11:03

Sain eläinlääkärin tilattua kissalleni, pääsee rokotettavaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2019 klo 16:02

Nyt on vain tuon kyydin takia pulma, sopiiko hänelle.

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2019 klo 19:07

😚Miltä tuntuu olla kuin mato reiässä. Kuin henki pullossa, kuin korkki on kiinni, ja kuin pullon korkki aukeaa ja pääsee ulos vapauteen.😁 Miltä tuntuu kuin huomaa olevansa aivankuin toista sukupuolta, jota oikeastaan on, ja yrittäessänsä ratkaista koko pulmansa, ajautuu hätäänsä. 😂 Miltä tuntuu kuin huomaa liian myöhään illalla ettei voikkaan tilanteellensa mitään.🤔 Vaan joutuu valvomaan miettien, mistä olikaan kysymys.🙄 Asiaan on jo ratkaisu.😏