Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2019 klo 13:47

Muuttuuko sitten taas kaikki hyväksyttäväksi hyväksi, kuin olen saanut sen henkilötietomuutoksen voimaanastumaan. Väistyykö koko yliluonnollisuus.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2019 klo 14:11

Sen jälkeenpäin kuin henkilöllisyyteni on tarkistettu, ja olen ns. syntynyt maailmaan, piti vielä tehdä paljon ilmoituksia asiasta, entä jos unohdan ilmoittaa. Ja löytyykö niitä papereitakaan enää josta asian voisi tarkistaa. 1.5.1962 ei ole 9.6.1963. Ja toivottavasti se ei käy kenenkään terveydelle.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2019 klo 16:41

Jumala suokoon minulle tyyneyttä

hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,

rohkeutta muuttaa mitkä voin,

ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Tapahtukoon sinun tahtosi, ei minun.

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2019 klo 15:02

Posti ei ole vielä saapunut. En tiedä milloin tulee. Ja tuleeko minulle tänään edes postia.

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2019 klo 17:32

Se tutkintapyyntö kaavake tuli postissa, täytin sen ja vein takaisin postiin. Kai se huomenna lähtee sieltä postin mukana seurakunnanrekisteriin. Odotellaan mitä sitten tapahtuu. Tuleeko virkapostia ja millaista.

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,

rohkeutta muuttaa mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Tapahtukoon hänen tahtonsa, ei minun.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2019 klo 09:42

Nyt on piru merrassa. Ihan kuin Äitini olisi elossa, ja huutelisi kaikenaikaa vaikka kenen suulla etten ole hänen tyttönsä siltikään. Enkä tiedosta kenen tyttö minun piti ollakaan. Ymmärrän ettei ole kivaa olla jonkun muun tyttö, mutta taitaa olla parempi vain sopeutua siihen näin ollen kuin olen ollut jonkun muun lapsi melkein kokoajan. Nähdään muuttuuko ikinä. Se johtuu vain tuosta syntymäajan vääristymästä joka olisi pitänyt synnyttää itse.

Hallelujaa koko seurakunta.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2019 klo 11:01

Meneeköhän koko henkilöllisyyden tarkistus päin PV¨tä ja PA¨n kanssa? Saa nähdä että kenen tyttö olen ollut sitten kaikki nämä vuodet? Onpa " Volumeja" tarkistuksessa?????

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2019 klo 15:20

Olin lähettänyt ratkaisu-lehteen artikkeleita jotka julkaistaan numeroissa 5 ja 6. Siitä muistui mieleeni etten tehnyt kovin helpoksi ottaa ja juoda tuopillista omin käsin ja omaan nassuun.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2019 klo 16:49

En ihan oikeasti ole hullu, vain erehdyksessä joka tapahtui vuosia sitten, jota en ole saanut vieläkään anteeksi. Eipä siihen paljoa tarvitse, lääkäri ja potilas, joka ei ole oikeasti sairas, vaan kuin huutoäänestetty paikalle.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2019 klo 21:58

Monille vielä merkitsee vaikeudet sitä että; "joidenkuiden muiden puuttumista asioihinsa," ja " reagtiot ovat sen mukaisia."

Sitä sanoisin huutoäänestykseksi...

 

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 06:12

Lapsuuden aikaisia asioita ei voi enää korjata...

Nuoruuden aikaisia asioita ei voi enää korjata...

Aikuisuuden aikaisia asioita voi vielä korjata...

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 07:02

Lapsuuden aikaisia asioita voi vielä korjata...

Nuoruuden aikaisia asioita voi vielä korjata...

Aikuisuuden aikaisia asioita voi vielä korjata...

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 07:03

Kumpi on oikein...

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 07:28

Minä en saisi ajatella INSESMIEN INSESTISYYTTÄ!

JUMALA suokoon minulle TYYNEYTTÄ

hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,

ROHKEUTTA muuttaa mitkä voin,

ja VIISAUTTA eroittaa nämä toisistaan.

Tapahtukoon HÄNEN TAHTONSA, ei minun.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 14:08

Hyväksyisivätkö vanhempani jo minun syntymäni? On monta vuotta molempien hautajaisista ja haudantakaa kommentoimisesta. Haluaisin olla jo syntynyt tähän maailmaan itse. Srk.Rek.