Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2019 klo 11:44

Tuli mieleeni että nukuin veljeni vieressä samassa sängyssä aika pitkään, ennenkuin veljeni nosti asiasta metelin ja jouduin muuttamaan sohvalle nukkumaan. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2019 klo 11:47

Tuli mieleeni että asuin veljeni kanssa samassa huoneessa aika pitkään, ennenkuin veljeni muutti omaan asuntoonsa asumaan, ja sain kokonaisen huoneen käyttööni. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2019 klo 22:17

Kaikkea se KV eli Korkeampi Voima alias Jumala teettää.

Isä meidän joka olet taivaassa ( ja elinaikanasi olit äitimme kanssa ) pyhitetty olkoon nimesi  ( älä lausu nimeä ) tapahtukoon tahtosi ( olen hetero ) niin maanpäällä kuin taivaassa ( sitä leikkausta en tahdo äitiltämme pois ottaa ) anna meille tänä päivänä, joka päiväinen leipämme. Ja anna meille meidän syntimme anteeksi, ( se leikkaus johdattaisi väkivaltaan ) niinkuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet    ( kaikille muille ). Äläkä saata meitä kiusaukseen ( himoita muiden terveydentilaa ) vaan päästä meidät pahasta, ( kirouksen kaltaisuudesta ) sillä sinun on valtakunta, voima, ja kunnia.( menen itseeni ) Ihankaikkisesti. Aamen.

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2019 klo 08:56

KV eli Korkeampi Voima alias Jumala

Jumala suokoon meille tyyneyttä hyväksyä ( tunteemme )

asiat joita emme voi muuttaa ( tunteemme ),

rohkeutta muuttaa mitkä voimme ( tunteemme ),

ja viisautta erottaa nämä toisistaan ( tunteemme ).

Tapahtukoon sinun ( hänen ) tahtosi, ei minun ( tunteeni ).

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2019 klo 08:58

Menkäämme kaikki itseemme ja miettikäämme tekojamme.

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2019 klo 17:59

Äitiys on sitä että antaa vartalonsa muiden käyttöön 9 kuukaudeksi, ja sitten synnyttää sen lopputuloksen, ja sen jälkeen pitää siitä lopputuloksesta huolta 18 vuotta, tai kunnes se lopputulos pärjää omillaansa. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2019 klo 18:27

Äitiys ei kaikilta onnistu, ja lopputulos saattaa olla lihominen. 👿😈 Varsinkin jos muiden odotukset ovat suuret. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2019 klo 11:56

Kesäaikana on messu tiistaisin kello 13.00 alkaen. Taidan lähteä sinne. 👿👿👿

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 07:05

Ehkä tuhlaan aikaani jonnen joutavaan, kuin voisin ratkaista pulmani muulla tavalla 👿👿 mielentyyneyteni säilyttäen. 👿😈 Milloin olen kaivannut sitä mitä minulle ei ole suotukaan? Millaisessa tilanteessa nämä ilmenevät puutteina? Miten nämä vaikuttavat valintoihin ( joko minun tai joidenkuiden muiden )? 👿😈 Mitä voisin tehdä " raittiina " tilanteen korjaamiseksi? 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 18:00

Päivitykset hoidettu. 😀 Nyt voin lähteä AA-ryhmään hyvällä mielellä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 20:39

Hyvä että menin AA-ryhmään, minulla oli vetovuoro, jonka olin unohtanut kokonaan. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2019 klo 06:18

Pitää alkaa pestä hampaansa illalla ennenkuin menee nukkumaan...

Käyttäjä kirjoittanut 07.06.2019 klo 11:14

Olen taas lykännyt pesulla käymistäni. Pitää mennä suihkuun ja pestä hiukset ja itsensä. Ja muistaa pestä hampaansa. 😀😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2019 klo 10:13

En taida päästä tästä isohkosta mahastani. Monien vuosien kuluessa se on pysynyt 😀😁samanlaisena, ja sellaisena se on pysynyt laihdutus toiveistani huolimatta. Lihoin silloin äitini eläessä  tälläiseksi, kuin en harrastanut seksiä ulkona kadulla, niinkuin huorat y. tekevät. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2019 klo 21:13

Mietin; Minulla on jääkaappini ovessa mangneetteja erillaisia. Pitäisikö ostaa lisää!

Mietin; Miksi ostan kaikenlaista turhaa, mitä en tarvitse? Kuin voisin hankkia sellaista mille on käyttöä kotioloissa! Mitä silloin ostaisin? Nyt tulee mieleeni Eväslaatikot, joita voisi saada halvalla Tallinnasta! Viimeksi ostin halpoja paperi kansioita! Sieltä voisi saada halpoja vihkoja tai lehtiöitä!