Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2019 klo 07:34

Elämäni on suht´koht´hyvin, enkä tiedosta siinä ongelmia. Mistä kirjoittaisin? Joitain harha-aistimuksia, kuulo, näkö ja tunto aisteissa. Ja yöllä ja aamulla myös maku-aisteissani. 😀😁 Lähinnä liikakiloihini liittyviä.

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2019 klo 20:32

Maanantaina Tallinnan päiväristeilylle. Saa nähdä herätänkö närää olemalla selvinpäin 😀risteilyn ajan. Minulla on pienet epäilyt siitä syystä etten ole aina ollut selvinpäin risteilyllä.

Olut on joskus minulle maistunut ja olen siitä humaltunut. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2019 klo 21:16

Selvinpäin ollessa tunteet herättävät ajatuksia, ja ymmärryskykyä koetellaan. En tiedä, 😀joisinko jos minulle tarjottaisiin. 😀 Mitä haluaisin jos minulta kysyttäisiin. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 11.06.2019 klo 16:26

Samat KUMMITUKSET vuodesta toiseen, etsivät itseänsä vihaavia äitejänsä, ja haluttomuuksiin sortuvia naisiansa, kuin olisivat rikkinäisiä sieluja jotka eivät saisi raiskkaajiltansa rauhaa tuonpuoleisessakaan maailmassa. Näitä KUMMITUKSIA silloin pitäisi synnyttää maailmaan takaisin naisiksi, jos nämä silloin voisivat elää elämänsä naisina vähän paremmalla tavalla, ja lisääntyä kunniallisesti. Välillä vain nämä sielut meinaavat sen olevan elämää suurempi tekijä, ja syntyisivät mielummin miehiksi, jolloin voisivat unohtaa kokonaan sen kaiken lisääntymiseensä liittyvän ja pääsisivät kostamaan itse kaikkinaiset naisien ajattelutkin. Tälläisien asioiden raakuus on kuin RUUMIILLISTUNUTTA KUMMITTELUA:

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2019 klo 04:18

MENKÄÄ POIS MEIDÄN UNISTA!

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2019 klo 09:31

Viime yönä näin harhoja, jostain etelästä jossa arabi joutui hulluksi tulleen koiran hyökkäyksen kohteeksi hiljaisessa yössä jossain asutuskeskuksen kauppakeskuksen läheisyydessä niin ymmärsin näyn. Joutuiko menemään rokotukseen aamulla en tiedä. 😂

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2019 klo 12:48

Naapuriin muutti remonttia pakoon mies, saapa nähdä kuinka viihtyy, kuin täällä on näin hiljaista. 😀😁 Nyt ei ole edes isännöitsijää, mutta kuukauden lopussa tulee kuulemani mukaan uusi isännöisijä. 😂 Kuukauden lopussa tapahtuu aika tavalla kaikkea muutakin.

Käyttäjä kirjoittanut 15.06.2019 klo 11:02

Välillä pelkään omaa varjoani ja säikähdän tuulta, näen näkyjä, jotka eivät ole hyväksi 😃 raittiina olleelle ihmiselle, joka käy AA-ryhmissä. Nämä sitkeät kauhu-kuvat tulevat silti. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2019 klo 09:30

Kuin harha-aistimukset hallusinaatiot ovat paikalla. Miten ne eroittaa ajatuksiensa ja tiedostamiensa asioiden seasta. Ja kuinka niihin reagoida. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2019 klo 20:06

Ajatuksellisesti epätietoinen. Hetikö harha-aistimuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 17:27

En kykene siihen että lopetan tupakanpolton kokonaan. Olen yrittänyt sitä monta kertaa ja aina samanlaisella lopputuloksella. Entä jos poltan vain vähän ja sitten ostan askin tupakkaa ja poltan sen seuraavan vuorokauden kuluessa, ja sitten onkin saatava lisää tupakkaa. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 22:24

Minua vaivaa outo levottomuus, rauhattomuus. En kykene lepäämään vaan minun on noustava sängystä ylös. En tiedosta mistä on kysymys. En vain saa rauhaa itselleni. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2019 klo 18:51

Onko 19.6 moniäänisten chat, kuin on pariton keskiviikko?

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2019 klo 19:44

On tämä hurjaa. Olen ollut 2 päivää ihan ilman rahaa. Viihtynyt hyvin kotonani, en viitsinyt lähteä ulos. Illalla vein roskat ulos.

Huomenna kun saan muutaman kympin rahaa, en osta tupakoita, vaan olen ilman niitä.

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2019 klo 05:47

Sain rahat aiemmin kuin kuvittelin. Ehkä nyt voin ottaa rauhallisesti tämän päivän. Kävin eilen kaupassa ostamassa tärkeimmät. Siitä 30e jonka sain meni 8e palvelumaksuihin. Sillä täytyy nyt pärjätä pyhien yli.