Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 14:14

Piti pysyä lain ja järjestyksen puitteissa, 😈👿 " vaikka yhteiskunta pahaa tarkoittamatta, mutta tarkoituksenansa järjestyksen ylläpito, 👿😈 ilmoitti näiden ihmisten pois menosta. " 👿😈 " Heitä jäi suremaan tämä joukko. " 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 15:38

Nyt alkoi taas, 😈👿 " jos en olisi saanut serkku-tytön vanhoja barbeja, olisinko leikkinyt teddy-nallella, " 😈👿 " jos en olisi leikkinyt serkku-tytön vanhoilla barbeilla, olisinko saanut serkku-tytön vanhoja vaatteita ja sänkyä, " 👿😈 " jos en olisi saanut niitä kaikkinaisia etuja, olisinko jäänyt kokonaan ilman. " 👿😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 16:19

Seinät suoriksi ja lattiat ja katto. Kalusteet ehjinä paikoillensa. Yhteiskunta järjestys piruilee.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 21:08

Muistui illalla mieleeni, 😈👿 " kuinka äiti aina inhosi minun melankoolisia olojani, koska mietiskeltyäni, tulin valmiiksi puhumaan äitini kanssa, jota en näin ollen ollut valmis 👿👿 tekemään. " 😈😈 " Ja siitä seurauksena äitini ei ollut valmis useinkaan minun kanssani keskustelemaan. " 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Muistui illalla mieleeni, 😈👿 " ettei isäni halunnut keskustella minun kanssani, muutakuin silloin kuin äidistäni oli kysymys. " 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 21:50

Minusta tuntuu silti siltä kuin minusta olisi kasvatettu perheen alkoholistia, joka myöhemmin menisi itse AA-ryhmiinsä, jonne muut perheen jäsenet eivät olleet halukkaita menemään. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2019 klo 10:29

Sain uusia vaatteita kuin, 😈👿 " kuin äiti ompeli kankaasta minulle sellasia, tai kuin sain köyhäin-avustuksesta varoja niihin. " 😈👿 " nykyään käytän äidin vanhoja vaatteita, tai itselleni ostamiani vaatteita tai lahjotuksena saatuja(ystäviltä). " 👿😈 " Ei aina tarvitse pukeutua viimeisen päälle. " 👿😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2019 klo 21:01

Olenko virhe-seksuaalinen, 😈👿 " se tähdenkö tein aina virheitä, jotka piti korjata. " 👿😈 " Kunnes olin joutua taolle kirjoittamisestani, " 😈👿 " ja jatkuvasta kirjoittamisen (virheiden) muokkauksesta. " 👿😈 " Jotta joutaisin kirjoittelemaan miehille treffi-palstalla, seksistä, jota tuo jatkuva virheiden muokkaus on. " 👿😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2019 klo 22:35

Olenko muutto-seksuaalinen, 😈👿 " etteivät mahdollisuudet käsitellä tämä muuttoansa koskeva asia vain menisi mahdottomuusia rakentelemaan, ja siitä asuntoa hankkimaan. " 👿👿 " Asunto haetaan espoonasunnoilta. " 😈😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 👿😈

Olenko muutto-seksuaalinen? Mitkä muut vaihtoehdot on? Enkö ole muutto-seksuaalinen?

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 11 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 11:09

En halunnut olla mässäilyyn taipuvainen eli jääkaappi-seksuaalinen. 👿👿 " Minulta puuttuivat sellaiset intohimoiset halut eli olin seksuaalisesti aivankuin haluton. " 😈😈 " Ja ymmärrän sen johtuvan inhostani lihomista kohtaan. " 👿😈

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 11 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 11:11

Tuli mieleeni etten olisi saanut seurustella Bi-naisen kanssa, vain yhden kerran, vaan minun olisi pitänyt seurustella monien Bi-naisten ja Bi-miesten kanssa, jotta olisi saavuttanut oman henkilökohtaisen Bi-tasapainoni, eikä minulla olisi enää Bi-harha-astimuksia. 😈👿 Joiden kuiden kainaloista. 👿😈 Ja joiden kuiden vartaloista. 😈👿 eikä hengellistä harhaluuloa, joiden kuiden elämästä ja seksuaalisista intohimoista. 👿😈

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 11 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 11:42

Toisaalta minun olisi pitänyt kyetä olemaan vain Hetero-seksuaalinen, ja saavuttaa 😈👿mielentasapainoni sillä tavalla. Ilman lisääntymis-pakotteita. 👿😈 Pyrkien uskollisuuteen seksuaali-elämässäni.👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 16:27

Tietämättömyys ja ymmärtämättömyys saattavat saada syyllisen etsimisen käyntiin, 😈👿 silloin kuin ei pidä etsiä syyllisiä. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 17:14

Pikemiten kirjoitti:
Tuli mieleeni etten olisi saanut seurustella Bi-naisen kanssa, vain yhden kerran, vaan minun olisi pitänyt seurustella monien Bi-naisten ja Bi-miesten kanssa, jotta olisi saavuttanut oman henkilökohtaisen Bi-tasapainoni, eikä minulla olisi enää Bi-harha-astimuksia. 😈👿 Joiden kuiden kainaloista. 👿😈 Ja joiden kuiden vartaloista. 😈👿 eikä hengellistä harhaluuloa, joiden kuiden elämästä ja seksuaalisista intohimoista. 👿😈

Ehkä en tiennyt kuinka suhtautuisin muiden ihmisten kutsumanimen käyttöihin, kuvittelin taas etten saisi mielentasapainoani jos en naisi kokonaista Almanakan nimipäivä osiota.

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 19:22

Mistähän minun piti puhua psykiatrini kanssa?

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 20:31

Pikemiten kirjoitti:
Mistähän minun piti puhua psykiatrini kanssa?

Piti puhua siitä etten välttämättä näe eroa sukulais-miehen ja seurustelu-kumppanin välillä. Ja etten tiedosta naapuri-sovun rajallisuutta jos alan nyt harrastelemaan seksuaali-suhteita erillaisten miesten kanssa. Ja etten silti katso voivani harrastella seksuaalisuhteita omaan sukupuoleeni kuuluvien henkilöiden kanssa, koska minusta tuntuu etteivät sukulais-naiseni hyväksyisi sitä minulle kuuluvaksi toiminaksi. Ehkä sen tähden olen ajautunut tähän nurin kuriseen netti-seurustelu paljouteen.