Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2019 klo 07:16

Aamusta on pilvistä. Mietin vielä sitä kärpäsen paskan haileeta olutta, ja mieleeni putkahtaa muistikuvia siitä etten halunnut olla alkoholisti enää ikinä, toisin kävi myöhemmin, hyvä noin. Olisi voinut muuttaa muualle aikaisemmin, ja päästä takaisin AA-ryhmiin, ja riippuvaisuuteni vanhemmista AA-laisista olisi päässyt korjaantumaan. 😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2019 klo 12:03

Espoonasunnot oli aikaisemmin espoon kruunu. Eikä se myöntänyt minulle asuntoa ennenkuin olin yksin asumassa ja halusin vaihtaa pienempään asuntoon asumaan. 😀😆 Eikä asuntoja ole minulle kovin usein tarjottu. 😀😆 Meinasin kerran saada jonkun toisen sinne jo muuttaman asunnon. 😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 10:14

Riittämättömyyteni ja riippuvaisuuteni muista ihmisistä luovat mysteerin. 😀😁 😂😃😄

Onko se hyväksyttävä mysteeri? Voiko siihen mysteeriin luottaa? Antaako mysteeri vielä liikkumatilaa? Onko se vastaanottavainen mysteeri? Kuinka mysteeri toimii?

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2019 klo 10:46

Ajattelen tänään Jumalan suurta mysteeriötä. 😀 Seurakunta tulee auttamattomasti mieleeni. 😀 Ajattelen sielunpaimeniamme ja heidän uskoansa ja luottamustansa Jumalaan. 😀 Ajattelen AA-ryhmääni ja sen uskoa ja luottamusta Korkeampaan Voimaan. 😀 Ja ajattelen luontoa ja sen soputumiskykyä vuodenaikojen vaihteluun. 😀 Ajattelen taivasta ja avaruutta, ja sitä kuinka mitätön olen " kuin tomua" 😀 " kuin sumua" 😀

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2019 klo 20:36

Täällä vastustetaan; 😵 " RUKOILEMISTA! "

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2019 klo 09:56

Harhat vastustavat; " AA-kirjallisuuden lukemista ja Rukoilemista!"

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2019 klo 15:59

Vaikeuksia kuvata; Mitä todellisuudessani tunnen noita harhojani kohtaan, ja miten lipevästi nuo harhat väistävät siitä pois, kuin meinaavat saada palautetta, ovat todellisuudessa pirun epämiellyttäviä, kaikessa ystävällisyydessänsä, sekä kärsivällisessä koettelemuksessansa!

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2019 klo 16:24

Tuo hella piti ottaa kunnolla puhtaaksi, siihen jäi vielä tollasia jälkiä käytöstä tässä osoitteessa.

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2019 klo 16:52

Hae nyt yksiötä, se meni jo!

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2019 klo 21:36

Kissillä on rankkoja kokemuksia takanansa, jo ajalta jolloin se ei ollut vielä minun kissa, ja sen jälkeen kuin se piti itseänsä minun kissanani, mutta en huolehtinut siitä ettei sille tehdä pahaa, kuin huomasin sille tehtävän pahaa en osannut puuttua asioihin joiden tähden noin tapahtui. Kissi oli liian luottavainen, avoin, ja piinallisen pitkävihainen. 😹😸😺😹😻😼😽

Käyttäjä kirjoittanut 18.05.2019 klo 19:41

Ei enää alkoholia!

Asioiden järjestyminen edellyttää raittiutta! Sekä Kissin että minun asioitani järjestellään raittiina. Ruoka tottumuksista, peseytymiseen, raha-asioihin, ja hädällä käyntiin asti. 😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2019 klo 11:41

Menin ostamaan sätkätupakkaa viimeisillä rahoillani. No, tupakat riittää vielä pari päivää.😀

En mene messuun tänään. Jotenkin niin on parempi, olen myöhässä aikataulustani muutenkin. En viitsi mennä myöhästymään messusta vähän. 😀 Tänään olen kotona, ja käyn tupakalla ulkona. 😀

 

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2019 klo 17:05

Minulta loppui sätkät ja kävin ostamassa viimeisillä rahoillani sätkä tupakkaa ja paperia, mutta unohdin ostaa tulitikkuja, joita kävin myöhemmin hakemassa koska oli vielä 70 senttiä rahaa lompakossa, ja laitoin vielä 10 senttiä tippiä. Nyt pitäisi pärjätä pari päivää sätkissä.

Huomenna saan 30e ja ajattelin soittaa ja pyytää 30e ylimääräistä rahaa edunvalvonnasta.

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2019 klo 06:22

Ympäristönvaihdos teki hyvää kuin muutin edellisestä asunnostani tänne, mutta ei usko että se tekisi hyvää jos muuttaisin tästä jonnekin muualle. Miksi silti haen uutta asuntoa? 👿👿 Olenko varma etten hae turhaan? 👿👿 Pääsisinhän bussilla kulkemaan kouluun? 😈😈

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2019 klo 15:29

Ensin ope kysy; miten voin? Vastasin; en hyvin. ja että menen psykiatrille 27.5. Sitten ope kysy; jaksanko tulla kouluun? Tarvitsisi allekirjoitukseni. Ja sähköpostini. Lähetin sähköpostini. Ja lupasin tulla huomenna kouluun käymään. Ja ope kysy; Jaksanko tulla? Vastasin; Tulen mielelläni aamusta. Pääni tuntuu olevan täynnä ympäristön ääniä ja harhoja. Ei sit mitään jos ne on ollut koulussa. Johon ope; Jos sulla on tuollainen tilanne, niin ole rauhassa kotona. Lajitellaan viestiä, kun tilanne helpottuu. Vastasin; ok. 😈👿 En pysy kärryillä miten tässä näin kävi... 😈👿