Todellisuudessa etsin sääliä

Todellisuudessa etsin sääliä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.09.2022 klo 10:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2022 klo 10:47

Minä olen psyykkisesti ollut sairas jo monta kymmentä vuotta, mutta en ole ratkaissut ongelmaani, joka johtuu käytöksestäni silloin kuin minun oletetaan olevan psyykkisesti sairas. Monet kerrat olen kärsinyt tavastani alkaa selvittää suhdettani kanssaihmisiini heille itsellensä, koska he tietävät minun olevan psyykkeeltäni sairas.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2022 klo 10:08

Minulla oli kuumetta 38 tänä aamuna. Särkee kuin saisin raipasta. En ymmärrä mikä minua vaivaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2022 klo 13:19

Nyt on vain hikinen olo jäljellä siitä kuumeesta. Pitää mennä suihkuun, ja pestä itsensä ja hampaansa.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 10.11.2022 klo 19:18

Parane pian. Sulla on ehkä korona.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2022 klo 13:16

Eieiei kirjoitti:
Parane pian. Sulla on ehkä korona.

Minulla on korona, ainakin testin mukaan.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2022 klo 20:12

On tämäkin sairastamista, hiki, paikat särkee, makuaisti on mennyt, nuha ja köhä. Välillä tuntuu etten saa yhtään levättyä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2022 klo 06:17

Tänään aamusta kuuntelen radiota, sieltä tulee räp musiikkia. Ei vieläkään kunnollisia voittoja veikkaukselta.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2022 klo 14:25

Ainakun postia tulee pelkään että nyt tulee se kirja jonka tulon peruutin, koska en ole saanut rahojani takaisin siitä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2022 klo 16:30

Todellisuudessa en ole kovin kipeä, vaikka minulla on korona, syöpä, skitsofrenia, ja verenpainetauti. Tunnen olevani ihan kunnossa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2022 klo 10:08

Mielikuvitus on hyväksyttävää, vaikka se olisi totuus joiden kuiden muiden elämästä. Totuus on joskus kovin kovaääninen korvien välissä, ja tuntuu vyötärön alapuolella, kun henkilöt pitävät puoliansa, kaikkea kaikkitietäviä vastaan. On kyse vaikka lastenleikeistä, ja niiden ajatuksista vanhemmistaan, tai joiden kuiden muiden elämästä, sehän on mielikuvitusta. Ei edes tahdonvoimalla voisi vaikuttaa henkilökohtaisiin aisteihin mielikuvituksen voimalla. Enkä usko etten tuntisi tuota aina välillä kun tulee hätä kättä pitempään- kirjaan kirjahyllyssä. Se seksi sanotaan jotenkin kummallisesti noin kättä pitempää- kirjassa kirjahyllyssäni. Ehkä se on totta, ymmärränköhän minä, etten kuulustele lastenne ajatusmaailmaanne seksistänne, vaikka kaikilla ei ole lapsia, ja lapsenlapsiakaan, ja joiden kuiden muiden elämässä ei ole edes toista osapuolta.

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2022 klo 12:57

Kävin suihkussa ja pesin hiukset ja itseni hyvin, kuivasin itseni ja laitoin vaipan, puin päälle ja pesin hampaat, ja ajoin karvat naamastani, pyyheliina päässäni.

Minun pitäisi lämmittää ruokaa, ja syödä.

Pesula aika tunnin kuluttua, 2 tuntia pesulassa. Välillä tulen kotiin käymään, ehkä silloin voisin tehdä jotain vain vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2022 klo 13:13

Minulla on taas tuo tuhlari tunne. Ihan kun en kestäisi sitä että tililläni on rahaa. Sain vähän säästettyä tavoitetililleni, mutta kun viikkorahani saapui, alkoi tulla kovasti paineita tuhlata.

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2022 klo 18:29

Nyt tuli pakollinen tauko veikkauksien peliin.

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2022 klo 11:25

Todellisuudessani tänään yksinkertaisesti olen tullut siihen lopputulokseen etten ole varma siitä ettei pidä uhrautua seksuaalisuuden alttarille, jos meinaa olla terve. Tämä meinaa sitä etten ole valmis olemaan terve vielä, koska aistimukset kuitenkin ovat seksuaalisuutta puoltavia, nämä aistimukset puoltavat ajatusmaailman seksuaalisuutta, halusin tai en seksuaalisuutta elämääni. Jotenkin haluni eivät silti ole seksuaalisuuden puolella. Haluttomuuteni seksuaalisuuteen on ollut pysyvä jo vuosia. Välillä tulee haluja jotka ovat seksuaalisia, mutta en kyennyt tyydyttämään niitä. Välillä huomaan ne äänitettyiksi haluiksi, jotka ovat seksuaalisesti mahdottomia tyydyttää.

 

Käyttäjä kirjoittanut 16.11.2022 klo 09:12

Kauhean kylmältä tuntui ilma aamulla, ei tehnyt mieli nousta ylös sängystä. Nousin kuitenkin ylös sängystä, ja painelin vessaan viimetilassa. Keitin kahvit ja söin pari leipäpalaa kahvin kanssa. Aukaisin radion. Kävin uudestaan vessassa. Käytetyt vaipat piti laittaa roskakassiin. Asuntoohjaaja soitti, nyt mittaan kuumetta, joo, ei ollut kuumetta. Huomenna nähdään sitten asuntoohjaajan kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.11.2022 klo 08:30

Tänään pitäisi tulla 2 puhelua. Odotellaan. Päivä kerrallaan aika etenee, ja huomaan saavani ajan kulumaan.