Mielikuvituksessani olen kauppakeskuksessa jossa on paljon henkilöitä jotka kävelevät omiin suuntiinsa, edessäni on rullaportaat joiden matkaan lähden, tulen hiljalleen alas asti niiden kyydissä, kunnes hyppään kyydistä. Olen saapunut alakertaan jossa on kauppoja, menen yhteen liikkeeseen ostamaan ruokaa, mutta ensin käyn kahviossa kahvilla. Juodessani kahvia katselen muita henkilöitä sillä silmällä, että millaisiahan he ovat, näen muutamia pariskuntia, ja pari kaverusta, sekä yksinhuoltajalta näyttävän naisen lapsiensa kanssa joita on kolme. Kahvilaan tulee keski-ikäinen mies, joka kävelee kaverusten pöytään ja tervehtii heitä lämmöllä. Yksi pariskunta poistuu kahviosta, ja yksinhuoltaja ottaa lapsensa ja poistuu kahviosta. Sisään tulee kaksi naista, he istuvat naapuripöytään rupattelevat iloisesti. Nousen lähteäkseni pois kahviosta, kun keski-ikäinen mies nousee lähteäkseen kaverusten pöydästä, törmäämme toisiimme. Hän pyytää anteeksi ja minä pyydän anteeksi. poistumme yhtäaikaa kahviosta. Menen ruokaa ostamaan, kerään ostokset koriin, menen kassalle, huomaan etten saa kaikkea ostettua, koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa, mietin mitä nyt tekisin, kun keski-ikäinen mies kahviosta tarjoutuu maksamaan ostokseni. Kiitän häntä huomaavaisuudesta. Ja lähden kohti rullaportaita mennäkseni yläkertaan takaisin. Menen rullaportaiden kyytiin, ja ajan hiljakseen ylös asti. Hyppään rullaportaiden kyydistä, ja seison ylätasanteella, lähden kävelemään kohti ovia.
Mielikuvituksessani saavun kotiini, pihalla on muutamia muita henkilöitä, pari autoa parkissa. Kävelen pihan ohitse ulko-ovelle, menen sisään. Sisällä kävelen hissille. Menen hissillä ylös, ja poistun hissistä, kävelen kotiovelleni ajatuksissani. Avaan kotioveni ja menen sisään, on pimeää, joten laitan valot päälle. Puran ostokseni. ja käyn istumaan.