Eivät omat juttuni baareista ole mitään ennakkoluuloja, ne on todettu jo moneen kertaa. Ketä muuta väittää, niin ei joko tiedä asiasta mitään tai sitten on niin yltiöpositiivinen.
Tarkoitan sitä, että jos ottaa vertailuun kahdessa eri miehessä seuraavat asiat: miehekäs, pitkä, huumorintajuinen, puhelias, karismaattinen, komea, fiksu, jne. ja jossain toisessa miehessä: naisellinen, huumorintajuton, lyhyt, hiljainen hiirulainen, ruma, tyhmä jne. niin kummallakohan miehellä riittää enemmän vientiä? Ensimmäisessä listassa on esim. 4 sellaista asiaa, jotka lähes joka nainen on toivonut miehellä olevan. Riittää kun katsoo esim. seuranhakupalstojen profiileja, sekä kun baarissa katselee, minkälaisilla miehillä on vientiä, niin tulos on erittäin yksiselitteinen.
En todellakaan väitä, että pelkkä ulkonäkö vaikuttaa (missä viestissä olen sanonut niin), mutta sillä on aika suuri merkitys ensivaikutelmassa. Ketään tälläkään palstalla ei vain uskalla tai halua myöntää sitä, että naiset pitävät miehissä tiettyjä asioita parempina kuin toisia. Esim. naiset pitävät miehekkäistä miehistä enemmän kuin naisellisista. Samoin naiset pitävät huumorintajuisista miehistä enemmän kuin huumorintajuttomista.
Miehet taas esim. kiihottuvat naisisissa isommista rinnoista kuin pienemmistä. Tätäkään ei tällä palstalla myönnetä, vaikka se on kumma juttu miten miesten päät kääntyvät kun oikein seksikäs ja isorintainen nainen tulee vastaan. Elän miesten maailmassa ja tiedän, miten nämä jutut menevät. Turha väittää vastaan.
Kukaan täällä ei myöskään ota huomioon sitä seikkaa, mitä olen toitottanut jo monta kertaa, että poikkeuksiakin on. Mutta nyt puhutaankin yleisestä mielipiteestä. Mitä suurin osa toivoo ja haluaa kumppanissa olevan. Onhan niitäkin joille ulkonäkö ei merkkaa mitään, mutta ovat aika selkeässä vähemmistössä.
Eli ulkonäkö ei merkkaa kaikkea, mutta on kuitenkin suurelle osalle ihmisistä olennainen osa ihmistä ja täten merkkaa parinvalinnassa. Kumman miehen nainen valitsee, jos ajatellaan, että sisin on sama, ruman vain komean? Turha tässäkään asiassa on väittää vastaan.
Ja komeuteen liitetään yleensä (siis huomatkaa YLEENSÄ, ei aina) lähes samat asiat. Samat raamikkaat kasvot, miehekäs vartalo, jne. Eli YLEENSÄ, ei aina. Puhutaan suuresta enemmistöstä.
Kukaan ei ole puhunut mitään ulkonäkökeskeisyydestä. Ei itsellekkään ulkonäkö ole tärkein, vaan siinäkin merkitsee sama asia kuin suurella osalla muillakin. Myös sisin ratkaisee paljon. Mutta en todellakaan haluaisi ottaa itselleni ulkonäöllisesti epämiellyttävää naista (kuten toissa päivänä kävi.)
Ärsyttää erittäin paljon, kun tällaisissa yksinkertaisissa asioissa jaksetaan vääntää vastaan. Ja jos teidän mielestänne sanoin jotain väärin, niin argumentoikaa faktoilla!!! Älkääkä millään yltiöpositiivisilla kommenteilla, joilla ehkä saattaisi olla apua minulle.
Tässä asiassa ei mikään muu voi auttaa minua kuin totaalinen muodonmuutos miehekkääksi mieheksi sekä ulkoisesti SEKÄ SISÄISESTI. Sisimpään voi vielä ehkä vaikuttaa, mutta se ei vain riitä se pelkkä sisin, jos on tällainen ruma hiljainen hiirulaispelle, jolle kunnon naisen saaminenkin on mahdoton asia.
Kukaan sellainen oikeasti viehättävä nainen ei ole koskaan lähestynyt minua. Miksikö? Kyllähän sen jo naamasta näkee. Treffeille ei kannata lähteä, jos naama näyttää siltä kuin olisi tuleen syttynyt ja yritetty kirveellä sammuttaa. Eikä keksi treffeillä mitään hauskaa sanottavaa, saati mitään sanottavaa. Naiset toivovat YLEENSÄ aina itsevarmaa miestä, eikä sellaista, joka pelkää jokaista liikettä naisen kanssa. Ketä naista sellainen kiinnostaa? Ehkä samanlaista, mutta eivät ole minun toivelistalla.
Helpoittavinta tässä asiassa on se, että itse tietää omat rajansa. Eli ei tarvitse kuunnella kenenkään ihmisen turhaa lohduttelua ja lässyttelyä. Onhan tälläkin palstalla henkilöitä, joilla asiat vain ovat päin -. Se on vain hyväksyttävä. Kuten tämäkin asia. Parinvalinta voi jollekkin olla todellinen ongelma, eikä siinä kuitenkaan onnistu, vaikka kuinka yrittäisi. Kaikki ei siinäkään asiassa ole itsestä kiinni, vaan myös itsestä riippumattomista tekijöistä. Oma ulkonäkö on mikä on, eikä se välttämättä naisia miellytä. Jos et ole naisten mieleen, niin et ole. On vain hyväksyttävä se.
Joitakin asioita voi parantaa, mutta en edes yritä sitä. Niin paljon on asioita päin vittua, että en viitsi tuhlata aikaani siihen. Ihmiset etsivät oman näköisiään ihmisiä parisuhteeseen, eikä yksi sama kriteeri vielä kesää tee.
Tiedän, tälläkin palstalla monella on jos jonkinnäköisiä huolia, murheita ja ongelmia. Siksi täällä ehkä yritetään käsitellä asioita hieman valoisammin. Tyyliin "ei se nyt noin mene", tai kerrotaan jollekkin henkilölle, esim. minulle, että "nuo ovat vain ennakkoluuloja" jne. Kaiken paskan keskellä edes yritetään nähdä asiat positiivisemmin. Ainoa vain, että siitä ei kostu kukaan yhtään mitään. Tai voi tietenkin joku kostua, mutta ei se kumoa tositilannetta ja tosiasioita.
Niin paljon olen tämän asian kanssa kamppaillut (koko ajan) ja aina, aina ja aina tulee samat asiat vastaan. Tällä palstalla yritetään ehkä kertoa minulle, että sinussa ei ole sitä vikaa, luulet vain. Mutta koskaan ei ajatella, että asiat voivat ollakin niin kuin henkilö niin kertoo. Kukaan ei keksi skitsofreniaa tai aviopuolison kuolemaa omalle kohdalleen. Vai pitäisikö jatkossa täällä kaikille kertoa, että sukulaisesi, ym. ei olekkaan kuollut, se on vain sinun keksimää juttua? Ei, vaan joskus ne tosiasiat on vain karusti kohdattava.
Minua ei kiinnosta tällä hetkellä naisasiat pätkän vertaa. En ole millään lailla sellainen miehinen mies. Tunnen jatkuvaa häpeää itsestäni itseni ja muiden seurassa. Enkä mitään muuta halua tunteakaan. Kyllä tällaisessa tilanteessa häpeää haluankin tuntea.