Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2018 klo 21:09

Hei.
Olen väsyttänyt itseni tekemällä itselleni tekemistä täksi kuukaudeksi, ensi kuussa en tee
varmaan mitään, toivoa sopii että kesä jatkuisi kauniina, vaikka sais´vähän välillä sataa,
että luonto pääsis´uusiutumaan. 🌻🙂🌻
Ensi viikosta tulee mielenkiintoinen. 🌻🙂🌻

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 03.06.2018 klo 09:15

🙂🌻 Asuuko kummitäti kaukana? Milloin olet nähnyt häntä viimeksi? Kivaa että järjestit vierailun. Minä laitoin viestiä eilen kummilleni, ei olla taidettu nähdä vuosiin.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2018 klo 19:55

Hei soroppi.
Kummitätini asuu aika kaukana minusta, bussilla kestää 2 ja puol tuntia päästä perille. 😍
Olen nähnyt kummitätini viimeksi kuin kävin kylässä serkkuni luona, pari vuotta sitten. 😍
Kiva että olet myös muistanut kummitätiäsi. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2018 klo 20:40

Hei.
Haen kaupungilta asunnonvaihtoa. 😍 Haluaisin asunnon jossa on huoneita. 😍
Nykyisessä on vain tila joka on seinällä eristänyt makuualkovin olohuoneesta jossa on
keittiö, vain kylpyhuone on huone, eikä ole edes kunnollista eteistä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2018 klo 09:18

Hei.
Istun kirjastossa ja kirjoitan omalle tietokoneelleni, Koska kännykkäni meni epäkuntoon
tietosuojaohjelmastani, minun täytyy käydä vaihtamassa se liikkeessä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2018 klo 10:59

Hei.
Minulle tulee tänään palveluohjauksesta kodinhoitoapua iltapäivällä, sitten alkaa
ikkunoidenpesu. 😍
Eilinen reissu kummitätini luo onnistui, mutta oli vähän liikaakin aikaa ennen lähtöä. 😍
Kävin liikkeessä tänään kuin kännykkäni meni tukkoon tietoturvaohjelmasta, poistivat
sen kännykästäni, todella kummallista miten saivat sen auki. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2018 klo 15:29

Hei.
Ei tullut ikkunoidenpesustamme mitään, puutteellisten välineiden tähden. 😍
Pesimme sen sijaa lattioita ja vaihdoimme matot. 😍 Heitin pari likaista mattoa
roskiin, niitä oli turha pestä enää. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 07.06.2018 klo 10:13

Hei.
Minusta tuntuu etten viitsi tehdä mitään, mutta pyykit pitäisi viitsiä pestä pesulassa. 😍
Kaikki aikani pohdin JOS saisin asuntotarjouksen nyt MITÄ TEKISIN? 😍
Huoltomies jakoi tänään JÄRJESTYSSÄÄNTÖJÄ ja OHJEITA, käsitteli tupakoimista muualla
kuin TUPAKOINTI PAIKALLA ja GRILLAAMISTA PARVEKKEELLA jotka ovat KIELLETTYJÄ,
ja joiden rikkomisesta voisi saada HÄÄDÖN. 😍 Papereissa luki että koska juuri tänne
muuttaneet henkilöt eivät tiedä vielä näitä, vaikka ovat sen tähden tänne muuttaneet. 😍
Kamalaa niuhotusta tupakansavusta, joka kulkeutuu tuulen mukana sisään parvekkeelta tai
ikkunoista, vaikka polttaisi TUPAKOINTI PAIKALLA. 😍 Siitä syystä TUPAKOINTI PAIKKAA
on siirretty jo pari kertaa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 07.06.2018 klo 19:23

Inhoan eniten odottamista, sen tähden en tehnyt nuoruudessani lapsiakaan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2018 klo 07:17

Hei.
Aamu alkoi aikaisin, olen ollut valveilla kello 4 stä asti. 😍
Tänään pitää mennä kauppaan ja pestä pyykkiä, jota en eilen saanut tehtyä. 😍
Ja tänään on saunapäiväni. 😍
Jospa en lähtisi illalla ulos. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2018 klo 08:05

Hei kaikki.
Minulla on tänään syntymäpäivät, täytän 55 vuotta. Vieraita ei taida tulla, on kaikilla
jotain muuta tärkeämpää tekemistä, yksi ystävä lupasi pistäytyä päivällä, mutta on
ollut kipeänä, joten se ei ole varmaa tietoa. 😍
Ostin kuitenkin kääretortun jos tulee vieraita.

Taidan mennä tänään vielä pesemään yhden koneellisen pyykkiä pesulaan. 😍
Eilen pesin yhden koneellisen pyykiä, mutta vaihdoin sen jälkeen lakanat, 😍
ja pyykkikorini on täynnä taas. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.06.2018 klo 11:48

Hyvää syntymäpäivää, Jaanas!!! 🌻🙂🌻 🙂 Olisi varmaan mukava, jos joku tulisi käymään. Minä tulisin, mutta en sinua tiedä. Mutta voisin ottaa virtuaalipalan kääretorttua! 😉 🙂🎂

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.06.2018 klo 18:03

Hyvää syntymäpäivää jaana! Taidat olla samanikäinen kuin äitini 🙂 Sekin on kyllä kiva tyyppi.

Käyttäjä kirjoittanut 10.06.2018 klo 08:33

Hei JP ja Soroppi.
Minulla kävi kylässä yksi ystäväni, söimme kääretorttua ja joimme kahvia, joka onnistui
aika huonosti. Ystäväni oli laihtunut oltuaan kipeenä, huomasin. 😍☺️❤️ Yöllä näin
sitten unta makkaroista, joita yritin huijata kaupasta. ☺️❤️😍 Kuin yöllä nukahdin
uudestaan näin taas unta makkaroista. 😍☺️❤️ Aamulla heräsin ja muistin että olin
eilen jättänyt hakematta tupakoita kaupasta, ajattelin taas lopettaa tupakoinnin, saa nyt
nähdä. ☺️❤️😍

Käyttäjä kirjoittanut 11.06.2018 klo 05:50

Hei.
Heräsin aamulla kamalaan ripuliin, just kerkisin vessaan. Näin kamalaa patologista
unta ruumiiden käsittelystä, ja mahani meni sekaisin.