Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2018 klo 12:49

Hei
Elämä on epäreilua. Toiset saavat kaiken. Ja toiset eivät mitäön.😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2018 klo 21:23

Hei.
Elämä on epäreilua. Toiset saavat aina kaiken. Ja toiset eivät saa mitään. Tarkoitan etten
ole saanut elämäni aikana paljon tyytyväisyyden aihetta, itseeni ja elämääni nähden.
😍
Olen tyytymätön käsitykseen yksinäisyys, jos se ei ole hyväksyttävää ja hyväksi ihmiselle.
Olen tyytymätön käsitykseen seurallinen, jos se ei ole hyväksyttävää ja hyväksi ihmiselle.
😍
Olen tyytymätön käsitykseen etten itse tiedosta milloin kaipaan seuraa ja milloin en sitä
kaipaa. 😍 Sama koskee muitakin, vaikka ei kaikki ole sellaisessa elämäntilanteessa,
jossa voisi itse valita haluaako seuraa vai ei.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2018 klo 14:45

Hei.
Laitan ruokaa itselleni, itämaista-pataa, en useinkaan viitsi laittaa ruokaa, vain syön leipää
ja juon kahvia. 😍 Tuoksu ainakin on hyvä. 😍
Juhannus suunnitelmia minulla ei oikeastaan ole, menen ehkä ystäväni kanssa rannalle
aattona katsomaan juhannus-kokoa. 😍 Peruin Tallinnan risteilyni. 😍
Tarkoitus on katsoa voiko juhannuksena ulkoilla, vai sataako liikaa. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.06.2018 klo 23:10

Nyt saa täällä etelässä polttaa kokkoa. En ole ikinä nähnyt livenä. Harmittaa. Juhannuksen vietän yksin. Normi päivät. En jaksa sen koomin, jos huomenna on tarjouksessa jotain ni ostan, muuten syön kai vihanneksii ja jauhelihaa.

Rauhallista juhannusta sinulle

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2018 klo 08:28

Hei.
Jäi jotain valheellisia juttuja kytemään viime yönä ja siitä syystä tuli kauhee ajatuksellinen
myrsky päähäni, joka yritti vannottaa minua korjaamaan ensitilassa nämä valheet pois. 😴
Olin nimittäin muistanut terapiassa väärin veljeni ja veljeni vaimon mökin paikkakunnan. 😴
Ja en voinut sitä psyk.pol.lle sh.lle oikaista siinä keskellä yötä, ettei se ollutkaan ihan noin
kuin olin kertonut. 😠 Monta tuntia se ajatuksenjuoksu yritti samaa, mutta siinä unohtui
monta muuta epätarkkaa asiaa. 😠 Lopulta lupasin sille että aamulla soitan psyk.pol.lle
sh.lle ja selvitän asian, aamulla soitin mutta sh.lle ei tule tänään potilaita, joten saattaa
olla ettei hän ole paikalla. 😐 Minulle jäi epäselväksi, missä suhteessa minua nyt 😐
taas huiputetaan? 😐

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2018 klo 13:53

Hei.
Olenpa minä sekava. 😐
Tämä päivä on mennyt lepäillessä ja koneella. 😐
En erikoisemmin haluaisi totuuden puhujan titteliä. 😐

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2018 klo 07:53

Hei.
Hyvää juhannusta. 😐

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2018 klo 10:18

Hei.
Aurinko paistaa taas. 😍 Toivoa sopii että tulee kiva päivä. 😍
Tänään menen käymään Hesassa. 😍

Olen mielestäni loisto tuulella, mutta kauankohan tätä kestää. 😍
Hyvää juhannuksen jatkoa. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.06.2018 klo 16:47

Miten meni hesan reissu? Täällä ainakin tuulee, mut muuten ihan ok ilma.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2018 klo 10:13

Hei saloka.
Hesan reissu meni ihan hyvin, olin vähän ajoissa, niinkuin aina. 😍
Muuten mukava juhannus mutta ilmoissa oli toivomisen varaa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 25.06.2018 klo 08:03

Hei.
Minulla on taas pankkikortti suljettuna ja uusi tilauksessa, kuin en meinaa ymmärtää ettei
pidä antaa pankkikortti tietojansa kenellekään. Nyt täytyy perua tallinnan risteily tai ottaa
ja tilata myöhempään ajankohtaan se, kuin ei se pankkikortti ehdi muuten tulla ajoissa.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2018 klo 14:04

Hei.
Kävin tänään kaupassa mutta unohdin ostaa margariinia leivälle. 😐
Huomenna on sitten liikuntaa tiedossa. 😐 Ja grilliherkkuja illalla hyvässä seurassa. 😐

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.06.2018 klo 19:29

Mä jouduin kans kerran sulkee kortin. Sitä pelon määrää. Mut onneks mun pankissa on ihania ihmisiä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2018 klo 17:25

Hei.
Olen lähdössä illalla ulos, en menekään grillaamaan, sitä ehdin vielä tehdä. 😍
Tänään olin rannalla ashaa harrastamassa, se on liikuntaa, kävin myös kastautumassa
meressä, oli kylmää vettä 16 asteista. 😍
Ja kävin ruuanhaussa hyväntekeväisyys paikassa, jossa sattui pieni kommerventti kuin
minun reppuuni ei mahtunut kaikki se ruoka jota oli varattuna jokaiselle odottajalle, niin
ajattelin jättää osan pois, mutta se ei käynyt vaan kaikki oli otettava mukaan, kannoin
lopulta loput kädessäni pyörälleni koriin, kuin niitä siinä asettelin paikoillensa tuli sieltä
mies muovikassin kanssa, sain lopulta kaikki muovikassiin turvaan (paitsi persikan jonka
söin), ja lähdin ajamaan kotiin. Jäi kaivelemaan se kuinka minulle sanottiin että täytyy
varata vara kassi mukaan, joten laitoin pari muovikassia reppuuni. 😍
Nämä uskovaiset ihmiset osaavat suuttua jos ei huoli kaikkea apua sovinnolla. 😍
Heinäkuun se paikka on kiinni, mutta elokuussa avaavat taas ovensa pariksi kuuksi, kuin
se talo jossa ovat olleet vuokralla puretaan talvella. 😍
Pitäisi oikeastaan rukoilla heidän puolestansa, että he saisivat uuden paikan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2018 klo 09:59

Hei.
Ajatusmaailmani on hupsusti hallusinaatioiden kautta tullut työkyvyttömäksi, sen asian
korjaaminen olisi mahdollista jos en pitäisi enää hallusinaatioita hallusinaatioina vain ihan
normaaleina ajatuksina joita muodostuu kaikkien ihmisten päihin joskus kuin ei ole ihan
kaikkea kokenut itse. Hallusinaatiot ovat kokemuksista poikkeavia harha-aistimuksia.
😍
Huomasin ajautuneeni tilanteeseen jossa en voinut omaksua kaikkia ajatuksia, joita tuli
päähäni, vain joidenkin ajatusten varassa tuntui työkyvyttömyyteni äärimmäiseltä pakolta
jota vauhditti kokemukseni työelämästä.
😍