Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.05.2018 klo 20:36

Kiitos, Jaanas! Menenkin jo nyt nukkumaan. Nyt alan tietää, mitä ompelen.

JP

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2018 klo 10:02

Hei.
Elämä on...
Tänään taas auringon paistetta, hieman viileä ilma. 😍
Lähden ulkoilemaan, menen bussilla toiseen paikkaan kokonaan. 😍
Vähän vaihtelua kuin kaipaan maisemiin. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2018 klo 15:57

Hei.
Laitan ruokaa itselleni Kalaa+Perunoita ei ole maistunut ruoka pitkään aikaan mut nyt on
vähän nälkä, toivottavasti ei ole ohimenevää. 😍
Olin vähän ulkona, aamupäivästä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2018 klo 10:34

Hei.
Eilen kävin kirpputorilla ja löysin halvan liivin, mustan, napit edessä. 😍
Tänään on helluntai ja pyhäpäivä, mitenhän kaupat ovat auki. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2018 klo 16:47

Ai, että sitä osaa olla HÖLMÖ. 😍
Pitää ihan HÄVETÄ ITSEÄNSÄ. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.05.2018 klo 18:40

Hei, Jaanas.😍

Kalan maun vielä muistan. Eihän sen syömisen lopettemisesta ole kuin reilu vuosi. Lihan syönnin lopettamisesta on jo niin paljon vuosia, etten sen makua oikeastaan enää taida edes aavistaa. Mutta tiedän sen, että kala ja perunat on kesällä voittamaton yhdistelmä. Ja ehkä muutkin, esim grilliruoat.

Sain mieheltä joululahjaksi keittokirjan, jossa esitellään grilllattuaja kasvisruokia. Olen sitä alkanut jo selailemaan, kesän grillikautta odotellessani.

Toivottavasti ruokahalusi jatkuu voimissaan!

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2018 klo 11:31

Kiitos JP.
Nyt ei oikein maistu mikään, vaikka pesin hampaani hyvin. 😍
Taidan laittaa jotain keittoa vaihteeksi. 😍😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.05.2018 klo 09:50

Hei.
Tänään täytyy mennä kauppaan.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.05.2018 klo 10:40

Hei.
Viime ajat on mennyt harvinaisen tasaisesti, ilman suurempia pudotuksia mielentiloissa. 😍
Minulla taitaa olla limaa keuhkoissani, toivottavasti ohimenevää, kamala rahiseva yskä. 😍
On kylmä ja hiki, olen aivastellut ja yskinyt, nenä vuotaa. 😍
Tänään täytyy käydä kaupassa ja pankkiautomaatilla. 😍 Kunhan saisin lähdettyä. 😍
Onneksi ulkona on lämmintä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2018 klo 08:25

Hei Taas.
Ulkona on mennyt pilveen aurinko, saa nähdä tuleeko tänään vettä niskaan, ulos pitää lähteä.
Kissani on nyt rauhoittunut, lämmin kevät on tehnyt tehtävänsä. 😍 Ei uskoisi että pari
kuukautta sitten oli vielä lunta maassa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2018 klo 10:25

Hei. Olen ekaa kertaa puhelimella täällä.😍 Tietokoneeni verkko meni niin huonoksi että jouduin sulkemaan sen. 😍 Nyt olen puhelimeni varassa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2018 klo 09:08

Hei.
Aurinkoista viileää päivää.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2018 klo 17:01

Hei.
Olen Kirjastossa. Tänään olen yrittänyt tehdä asioita paremmin kuin eilen, onnistumatta
siltikään kunnolla. Lähdin kotoa kuin minulle tuli pää täyteen netti-kynän hommaamista.
Kävin kyselemässä sellaista kaupasta, tuloksena oli että ostin sellaisen, en nyt muista että
millä nimikkeellä ne myivät sen minulle, mutta ei se mitään auttanut siihen tarpeeseen mikä minulla oli. 😍
Olen menossa tänään yhteen paikkaan, ja minun pitäisi olla tunnin kuluttua yhdessä paikassa
jos haluan kyydin perille. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2018 klo 13:40

Hei
Sain tietokoneeni toimimaan kännykkäni verkolla.

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2018 klo 08:03

Hei.
Huomaan että lähden liian helposti mukaan "pirulliseen ajatuksenjuoksuun," ja joudun
vain "ojasta allikkoon" sen sijaan että "kävelisin polkua pitkin." 😯🗯️