Riittämättömyys…

Riittämättömyys...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2018 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2018 klo 06:45

Huomenta ja mukavaa viileää päivää.
Välillä on olo viime aikoina ollut kovin tasaantumaan päin ja mielialat ovat pysytelleet kurissa, mutta
olen ihan väsynyt tullessani kotiin koulusta ja minua vaivaa alakuloisuus. En koe olevani riittävä siinä
mitä teen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2019 klo 06:39

Hei.
Tänään taas koulupäivä. En osannut tehdä kaikkia matematiikan läksyjäni, osa jäi tekemättä.
En osannut muodostaa laskutoimitusta lauseesta. Tällä viikolla täytyisi saada säästymään rahaa aika paljon käyttövaroistani, sitten en tuhlaa.😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2019 klo 07:04

Sama juttu. Missä välissä yleensä ehdin tekemään matematiikan läksyt?😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2019 klo 17:40

Tänään tuhlasin ja ostin karkkia. 😍 Enää en huomaa sitä että olen säästänyt, mutta sen kyllä että olen kuluttanut rahaa, eikä kaikki eurot ole tallella. 😍 Kamalaa, mihin tämä minut vielä johdattaa, huomasin tänään miettiväni tupakan pummaamista. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2019 klo 14:46

Tänään oli koulussa puutöitä. Aloin tehdä kauhaa tai kahta kauhaa. Väsyttävää hommaa. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2019 klo 20:01

Huomenna taas lyhyt päivä koulussa. Tuntuu kuin kevätväsymys ois iskenyt minuun. En paljoa jaksa olla hereillä. Osa siitä kaikesta johtuu varmaankin tekemisenpuutteesta. Tuntuu kuin olisin turhanpäiväinen ja ihan turhanpanttina vapaa-ajallani, aivankuin minulla ei olisi elämälleni tarkoitusta vapaa-ajallani. Olen silti ylpeä itsestäni oltuani melkein 9kk raittiina ja toista viikkoa tupakoimatta. 😍
Ehkä nyt ei voi muuta kuin antaa ajan kulua, päivä kerrallaan, vaikka viikko kerrallaan sopisi minulle paljon paremmin, mutta kuin se ei ole mahdollista. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2019 klo 06:18

On aamu, olen hereillä.
" Mietin miksi minut on luotu, mikä mahtoikaan olla elämäni tarkoitus, ja kuinka olen kyennyt täyttämään olemassa olon paikkani tässä maailmassa. "
" Mietin ja odotan vastausta. "
" Ethän ole tehnyt minua tähän maailmaan. " 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2019 klo 07:16

Olen nyt kuin uudistunut minä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2019 klo 16:23

Tilasin maalikuun viimeiselle päivälle päiväristeilyn Helsinki-Tallinna-Helsinki. Tallinnassa 4h maissa. No, maaliskuun loppu, saattaa olla lämmintä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2019 klo 17:50

Täällä taas yksinäni kirjoittelen eikä kukaan edes kommentoi minua. Olen koko päivän kirjoittanut omista oloistani ja ajatuksistani, tosiaan en tänne. Ajattelin noita kaikkia päiviä
jolloin olen pohtinut elämäni tarkoitusta, ja tullut siihen johtopäätökseen etten harrastele
enää irto seksi suhteita, vaikka niillä kykenin tyydyttämään kehollisen minuuteni, mutten
sielullista minuuttani, jonka tähden lopetin kokonaan seksuaaliset suhteeni.🙂👍
Tämä asia askarruttaa mieltäni aina kausiluontoisesti, kuin tulen kehoni rajallisuuden kanssa
yhteyteen, ja alan miettimään mitä nyt tekisin, nähdäkseni itseni peilistä. 🙂👍
Jotenkin olen sielullisen uhan alainen, ja reagoin siihen kehollani, kuin itsetyydytykseen. 🙂👍
Tälläisessa tilanteessa rehellisyys on hyväksyttävämpää kuin mielikuvituksellisuus, ja siitä
syystä olen aina kamalan hankalissa tilanteissa mielikuvituksellisuuden ilmentymien kanssa. 🙂👍 Kaikki seksi ei ole tyydytettyä, vaan osapuolten erillaisen tahdon alaisena kieltäydyttyä. 🙂👍 Tästä seurauksena on aina vajaasti tyydytettyä, tai kokonaan tyydyttämätöntä tunnetta. 🙂👍 Eikä se tee hyvää vaikutusta. 🙂👍 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2019 klo 06:13

Mieleeni tuli että yksi mies kertoi minulle etten ole ainut nainen jolta vaihdevuodet ovat vieneet kaikki seksuaaliset halut, että se on kovin tavallista, sitten haetaan uutta kumppania,
ja kokeillaan kaikki mahdolliset konstit.🙂👍
Sain sen käsityksen että vaihdevuodet vievät seksuaaliset halut, ja valkovuotojen määrä on
pienempi, ja emätin ei enää jousta entisellä tavalla seksin aikana, vaan täytyy käyttää ihan
muita keinoja selviytyäkseen seksistä, kuten peräaukkoa, kättänsä, tai suutansa. 🙂👍
Muitakin oivalluksia on sattunut tielleni. 🙂👍
Kuten mies ei mielellänsä nai naista joka on ollut toisen miehen kanssa. 🙂👍
Sillä ei ole paljoa merkitystä kuinka kauan siitä on...🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2019 klo 17:02

Mietin seksuaalisuuden kieltämistä. 🙂👍
Kuinka usein olenkaan kieltäytynyt seksistä tai seksi on kieltäydytty minun kanssani. 🙂👍
Kuinka helposti tullaan siihen johtopäätökseen ettei onnistunut silloin, ei onnistu nytkään. 🙂👍
Kuinka vaikeata on muuttaa käsityksiänsä siitä, mikä on minulle hyväksi, ja toimia sen mukaan. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2019 klo 07:12

Miten suhtaudun kristinuskoon? Uskon Jumalaan. Ja raamattu sisältää mielestäni viisauksia,
jotka helpoittavat elämää, jos niitä viitsii sieltä lukea, eikä tarvitse kaikkea kokea. 😍
Olen aikanani keskustellut Jumalan kanssa, siitä mitä merkitystä minulla on, enkä minä
suosittele sitä kenellekään, vaikka Jumala saattaa osoittautua kovin seuralliseksi. 😍
Hän saattaa pienentää ihmisen oman kokoiseksensa sieluksi, jos on venynyt liiaksi sielultansa eikä tiedosta itse miten pääsisi taas oman kokoiseksensa. 😍 Häneen saa yhteyden ehkä parhaiten Rukoilemalla. 😍 Voi, tietysti kokeilla suoraa PUHUMISTA HÄNELLE!

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2019 klo 21:57

Olen taas kovin pettynyt itseeni. 😟 En kyennyt pitämään kiinni lupauksestani olla kokonaan tupakoimatta. 😟 No, olisi tässä voinut pahempaakin sattua. 😟
Olin sentään 2 viikkoa ilman tupakkaa. 😟
Psyykkisesti olen ihan pohja noteerauksissa, en nuku kunnollisesti, näen kummia unia. 😟
Minulla on itseeni tutustumisen kanssa vaikeuksia. 😟
Koulu sentään sujuu vielä, vaikka en käsitä kuinka se on mahdollista, kuin saan sen selville huomaan etten selviydy edes siitä, todennäköisesti, näin tämä diaknotisoitu taudinkuva yleensä etenee. 😟 Minulla on aina samat oireet. 😟
Olenko minä kokonaan unohtanut ne ja nuo oireet jotka ilmenevät kuin stressaannun jostain hengellisestä asiasta. 😟 Ja kuin siihen liittyy vielä seksuaalisuuttani. 😟
Kaikki on nyt helpompaa kuin en suutu, kuin ei ole ketään kenelle suuttuisin.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2019 klo 21:23

Veljeni on vaimonsa kanssa Meksikossa 2 viikon lomamatkalla, ovat olleet kohta jo viikon. Olen ollut jotenkin matkustamista vastaan heidän lähtiessään lomalle, ja nykyisin sellaiset asiat painavat mieltäni. Yritin rauhoittaa tilanteen Lottoamalla ja kenoamalla. 😍
En onnistunut siinäkään. 😍
Rahatilanteeni ei ole parantunut, en ole saanut säästetyksi rahaa. 😍 Huomasin kuinka
olen alkanut syödä karkkia ja muuta makeeta aivan mielettömästi mielestäni. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2019 klo 11:15

Minulla on etäpäivä koulusta, enkä saa koulutehtäviäni tehdyksi. Äidinkielen YTOT vaativat keskittymistä joka on nyt aivan hajallaan. 🙂👍 😍