Riittämättömyys…

Riittämättömyys...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2018 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2018 klo 06:45

Huomenta ja mukavaa viileää päivää.
Välillä on olo viime aikoina ollut kovin tasaantumaan päin ja mielialat ovat pysytelleet kurissa, mutta
olen ihan väsynyt tullessani kotiin koulusta ja minua vaivaa alakuloisuus. En koe olevani riittävä siinä
mitä teen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2019 klo 06:19

Voinkohan olla vielä toisen päivän poissa koulusta, minua pyörryttää. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2019 klo 09:40

No, sain 3 päivää sairauslomaa eilen. 🙂👍
Kamala tämä flunssa, se kaataa minut kumoon. 🙂👍
En kykene istumaan kovin pitkään kuin on mentävä lepäämään.
🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2019 klo 11:35

Olen istunut pari tuntia lukemassa romaania. 🙂👍
Siinä on aiheena hankalasti lähestyttävä naisihminen, niinkuin niissä on yleensä. 🙂👍
Erikoisen siitä tekee hankaluuksia aiheuttava mieshenkilö, niinkuin niissä on yleensä. 🙂👍
Kaikki alkaoi kohtaamisesta, vääräänaikaan, ja väärässä paikassa. Niinkuin yleensä. 🙂👍
Sellaisia romaaneja on vaikka millä mitalla. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2019 klo 19:14

Olen ihan väsynyt, käydessäni ulkona tupakalla, näin naisen tekevän pientä lumiukkoa sähkökeskuksen päälle, laittoi sille vielä hiekoituskivistä silmät päähänsä, ja tupakoi. 🙂👍
Tuntui jotenkin liian intiimiltä. 🙂👍
Veljeni + Vaimonsa = tulevat maailmalta lomamatkalta perjantai iltana. 🙂👍
Saa nähdä saanko tulijaisia. 🙂👍 Tuleeko edes postikorttia. 🙂👍
Ehkä he eivät ehdi käymään kylässä, kuin on niin paljon lumitöitä ja muita töitä. 🙂👍
Laitoin Veikkaukselle pelit vetämään ja odottelen saanko yhtään osumia. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2019 klo 06:31

Hei.
Tänään koulussa. Koulun jälkeen läppärin haku kotoa ja Atk-luokkaan meno. Sieltä kauppaan ruoka ostoksille, takaisin kotiin. Illalla saunaan. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2019 klo 15:43

Kaikki hyvin.
Sain apua ATK-luokasta perjantaina. Ja kävin saunassa. Nyt olen taas hikoillut siihen tahtiin kuin kipeänä tekee. Saa nähdä menenkö illalla suihkuun niinkuin pitäisi tehdä kuin hikoilee. Aamulla oli vielä selkeät sävelet mitä teen tänään, mutta päivällä unohdin nämä kokonaan. Minun piti käydä kirjastossa, tulostamassa pari paperia, mutta muistin väärin ne paperit, enkä viitsinyt silloin lähteä, nyt voisin tehdä sen.🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2019 klo 10:13

Kaikki hyvin.
Kävin eilen tulostamassa ne paperit, ja olen tässä täytellyt niitä. 🙂👍
En tiedä jaksanko lähteä tänäänkään messuun, nukuin vähän huonosti. 🙂👍
Olen nyt ollut 3:matta viikkoa poissa messuista. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2019 klo 17:25

Mitä tehdä jos lääketiede ei voi olla aina oikeassa?

Olen tänään tehnyt havainnon jonka paikkaansa pitävyyttä epäilen kovasti. Ehkä on noin etteivät lääkärit katsele asioita muusta kuin omasta perspektiivistänsä. Ehkäpä on noin etteivät mahdolliset potilaat ole noin niitä joita lääkärit mieluiten hoitaisivat, ja sen tähden saatu hoito on sellaista kuin se olisi jos jostain syystä olisi ilmeisen väärä potilas. 🙂👍 😯🗯️
Menen huomenna terveyskeskukseen sairaanhoitajalle, uusimaan verenpainelääke reseptejäni, toivottavasti olen silloin oikea potilas. 😯🗯️🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2019 klo 06:59

Mietin kuinka hyvin eroitan itseni muista ihmisistä, ja minkä tähden noin vain teen.
Onko kaikella jonkinlainen merkitys, vai olenko vain yliherkkä häpeän tunteelleni.
Miten olen mahdollistanut itseni eroittelun muista ihmisistä. Ja olenko sen tähden ollut kovin onneton tai onnellinen. Näiden kysymyksien äärellä olen kuin olisi kyse elämääni suuremmista voimista. Ja miettisin miksi yritän hämätä niitä...

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2019 klo 17:57

Kivaa. Sain paketin jonka tilasin, Käyn huomenna sen hakemassa postista koulun jälkeen. 🙂👍
Huomenna on veistoa koko päivä koulussa. 🙂👍 Teen puu kauhoja. 🙂👍 Haluaisin tehdä jotain muuta mutta en voi jättää kesken työtäni. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2019 klo 20:01

Olen vältellyt vasemmalla kyljellä nukkumista, koska se kuulemani mukaan rasittaa sydäntä.
☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 14.02.2019 klo 06:32

Hyvää ystävänpäivää.
Koulussa vietämme ystävänpäivää tänään. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 14.02.2019 klo 16:24

Vaikka olen päivittäin vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa, en koe heitä kovin läheisiksi minulle. Läheisyys on minulle jonkinlainen mytologinen myytti, lähinnä luottamuksesta ja hyvästä olosta toisen seurassa. 😍 😍

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2019 klo 07:21

Hei.
Siitä on pitkä aika kuin joku on kommentoinut kirjoituksiani. 😍
Tänään vielä koulua, askartelua koulussa, sitten tulee viikon mittainen hiihtoloma. 😍
Eilen pinnasin koulusta, vielä se ei näkynyt merkinnöistä. 😍
Tänään menen kouluun ja koulun jälkeen kotiin. Saa nähdä viitsinkö lähteä ATK-luokkaan
kuin minulla ei ole mitään tärkeää asiaa. 😍 Illalla saunaan. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.02.2019 klo 20:24

Mietin aamulla ketjuasi vilkaistessani, että voisin toivottaa sinulle myöhästyneesti hyvää ystävänpäivää 🙂