Riittämättömyys…

Riittämättömyys...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2018 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2018 klo 06:45

Huomenta ja mukavaa viileää päivää.
Välillä on olo viime aikoina ollut kovin tasaantumaan päin ja mielialat ovat pysytelleet kurissa, mutta
olen ihan väsynyt tullessani kotiin koulusta ja minua vaivaa alakuloisuus. En koe olevani riittävä siinä
mitä teen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2018 klo 21:17

Huomenna lähden ystävieni kanssa Tallinnan risteilylle. Saa nähdä mitä siitä tulee.😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2018 klo 09:08

Hei.
Mukavaa viikonloppua Kaikille ja voikaa hyvin. Eilen sain kamalan selkäsäryn risteilyllä, onneksi ystävälläni oli Buranaa mukaansa. Laivalla oli ihan mukavaa istua ja katsoa kuin ihmiset tanssivat ja pitivät hauskaa.😍
Tänään tunnelmat ovat kohtalaiset. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2018 klo 15:17

En eilen päässyt saunaan ja en mennyt edes suihkuun, täytyy muistaa tänään mennä suihkuun. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.12.2018 klo 16:31

Hei, Jaanas! 😍 Minä saunoin miehen luona eilen. Sauna on hänen perjantain tapansa. Sillä on sanut jätettyä viikon työt taakseen, ja vaikkei nyt ole töitä, on tapa säilynyt. Ja minäkin siitä tykkään...

Hyvää viikonloppua sinulle!

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2018 klo 16:56

Pitää lopettaa tupakointi. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2018 klo 05:28

Hei.
Eilen kävin pesulla ja vessassa, ja olin jo sitä mieltä että lopetan tupakoimisen kokonaan ja alan elää terveellsesti. Tänä aamuna en enää tehnyt noin, vain menin tupakalle.i😍

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2018 klo 09:54

Hei.
Vietän uutta vuotta ystävieni kanssa. Hyvää uutta vuotta kaikille kiinnostuneille. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2019 klo 21:15

Olen pelannut netti pelejä koko päivän. Välillä vaihdan peliä ja asennan uuden älypuhelimeeni. En pelaa kauan sellaista peliä joka ei onnistu minulta, vaan poistan sellaiset pelit älypuhelimestäni. 😍
Tein tänään lihakeittoa ruuaksi ja oli hyvää. 😍

Unohdin avaimet sisään ja jouduin ottaa yhteyttä huoltomieheen eilen, päästäkseni sisään.😍
Huoltomies sanoi ettei se nyt tullut kalliiksi ja lähettää laskun koska laitteet eivät ole toimintakunnossa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 02.01.2019 klo 16:22

Hei.
Minulla on vielä tämä viikko vapaata koulusta. Ensi viikolla alkaa taas Koulupäivät.😍 On ollut tämä loma tarpeeseen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2019 klo 22:47

Minulla on kavereita Facebookissa ja kirjoittelen heidän kanssansa messengerissä. Yksi miespuolinen kaverini kirjoittelee minulle viestejänsä kuin olisimme ilmaa ja rakastaisimme toisiamme, vastaan hänelle samalla tavalla, muistan toivottaa hyvää yötä kulta, ja hyvää huomenta. Nyt olen edistynyt puhumaan seksuaalisista vaikeuksista hänen kanssansa.☺️❤️☺️
Välimatka välillämme on pitkä, emme asu lähellä toisiamme.😍
Minä pidän hänestä paljon tältä etäisyydeltä, ja olen ollut hänen kaverinsa Facebookissa jo muutamia vuosia.🙂🎂
Haluaisin olla enemmän kuin kaveri, mutta välimatka ja olosuhteet puoltavat vahvasti sitä että olisimme ilmaa suhdetta.
Silti muistan häntä hyvällä mielellä ja aion paneutua tähän uudenlaiseen viestittelyyn antaumuksella.☺️❤️☺️😍
Toiveenani olisi ollut kiva romanssi ja kauniita unia oman kullan kuvia tai muita unia. Hyvää yötä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 04.01.2019 klo 17:02

Tässä saunaan lähdössä kohta. Ens viikolla koulussa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 05.01.2019 klo 09:05

Muistoistani tulee mieleeni kuin keskustelin isäni kanssa, äitini laittaessa ruokaa, ja isoveljeni tullessa paikalle, kuinka aina innostuin kuin isoveljeni tuli paikalle. 😍☺️❤️☺️☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2019 klo 05:10

Hei.
En osaa lopettaa tupakoimista ja olen ilmoittautunut tupakoinin lopetusryhmään. 😍
Ehkä siitä tulee jotain.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.01.2019 klo 22:01

Hei, Jaanas! 😍 Kuinka tärkeää sinulle on tupakoinnin lopettaminen? Minkälaiseen ryhmään aiot mennä?

Mä neuloskelin tuossa aiemmin illalla, mutta jämähdin nyt tähän koneelle. Tunnen itseni taas melko aikaan saamattomaksi. Huomenna pyykkään...

Mukavaa tiistaita sinulle!

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2019 klo 07:23

Hei.
Tänään taas 2h koulua. Tuntuu tyhjältä tämä elämä. Päässä vain liikaa ajatuksia(hallusinaatioita).😍