Riittämättömyys…

Riittämättömyys...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2018 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2018 klo 06:45

Huomenta ja mukavaa viileää päivää.
Välillä on olo viime aikoina ollut kovin tasaantumaan päin ja mielialat ovat pysytelleet kurissa, mutta
olen ihan väsynyt tullessani kotiin koulusta ja minua vaivaa alakuloisuus. En koe olevani riittävä siinä
mitä teen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2019 klo 20:16

Hei.
Tänään 3 1/2h koulussa. Olin kamalan väsynyt tullessani kotiin koulusta. Otin päiväunet. Edelleen kumma olo.😍

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2019 klo 19:32

Huomenna vapaapäivä koulusta, opet koulutuksessa. ☺️❤️☺️
En oikein tiedä mitä haluaisin tietää. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2019 klo 14:34

Laitan ruokaa. Olin messussa jonkin aikaa ja Jumalan Sana on avoin kaikille kiinnostuneille. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2019 klo 08:51

Hei.
Tänään koulussa ja sen jälkeen kampaajalle.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.01.2019 klo 21:44

Hei, Jaanas! 😍 Minäkin haluaisin kampaaajalle... 🙂 Ehkä sitten ensi kuussa, jos on rahaa. Mulla on kai reilu puoli vuotta siitä, kun olen viimeksi käynyt kampaajalla.

Mukavaa loppuviikkoa sinulle! 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2019 klo 06:36

Hei.
Menneitä miettiessä kuluu aika. Olen jonkun verran saanut paperille ajatuksiani menneisyydestäni. Ajattelen kovin omahyväisesti, ja itsekeskeisesti menneisyydestäni, aivankuin olisin kaiken napa ja maailma pyörisi minun ympärilläni.
Muistan menneisyydestäni ajatuksien tulleen minuun usein musiikin kautta, koin samaistuminen musiikin inspiraatioon.☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2019 klo 14:48

Hei.
Kävin piikillä psykkan polilla, kerran 3 kk.😍
Olen alkanut säästämään käyttövaroistani nyt kuin en polta enää tupakoita, mutta on minulla myös kaikenlaisia menoja, joita ei ollut silloin kuin tupakoin, käyn kahvilla kahvilassa. 😍
En tosissani yritä säästää joka euroa joka olisi mahdollista säästää. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2019 klo 21:25

Mietin kuinka kauan minulla menee yleensä päästä pahoista tavoistani pois, ja millaisia keinoja olen valmis käyttämään päästäkseni pahoista tavoistani. Yleensä olen riippuvaisempi pahoista tavoistani kuin hyvistä tavoistani, ja pidän kiinni enemmän ja tiukemmin pahoista tavoistani kuin hyvistä tavoistani. Siinä on selkeä linja. Pahat tavat antavat minulle jotain mitä en saisi vain hyvistä tavoistani mielestäni, kuin tunteen siitä etten saisi tehdä näin, mutta teen silti.😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2019 klo 03:57

Näin unta etten erottanut poikia miehistä, joka on varmaan ihan totta. 😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2019 klo 11:05

Hei😍
Tänään taas lepopäivä, en pidä siitä, pitää keksiä tekemistä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2019 klo 15:11

Pelasin lottoa tänään vaikka minun olisi pitänyt pelata vasta huomenna, sain aikasiksi epämääräisen suman joka vääristää lentokammoa kriittisesti. 😍☺️❤️☺️
Siitä seurauksena minun pitäisi säästää itseni lomalle itse, mutta minua ei homma huvita, ja ajattelin mennä kampaajalle ja värjätä hiukseni, nyt en ole varma mikä väri olisi paras, ja tilasin jo ajan kampaajalle värjäykseen ensi viikon perjantaiksi. 😍☺️❤️☺️
En ole ollut blondi enään moneen vuoteen, nuoruudessani minulla oli tapana värjätä blondiksi itseni. Ajattelin ettei se olisi pahaksi nytkään, vaikka olen jo vanhempi iältäni. 😍☺️❤️☺️
En ole harrastanut kampaajalla hiusteni värjäämistä, vain olen yleensä värjännyt itse.😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2019 klo 18:55

Lähetin peruutuksen kampaamon sähköpostiin.😍 Taidan värjätä itse hiukseni hennalla jota minulla on vielä jäljellä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2019 klo 20:08

Rupesin katsomaan kylpyhuoneen kaapista ja löysin Henna paketin joka oli puolillaan, sillä saan hiukseni värjättyä kätevästi. Onneksi muistin katsoa. 😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2019 klo 04:59

Rupesin miettimään itseinhoani ja itsesääliäni, ja sitä kuinka olen kyennyt peseytymään saunassa vaivattomasti kuin suihkussa se on työlästä ja aikaa vievää, ja vaatii olemaan alastomana koko sen ajan kuin peseytyy, ja siinä täytyy kosketella alastonta ylipainoista vartaloansa, kuin seksin aikana, joka ei luonnistu näin ylipainoisena myöskään ollenkaan.😍☺️❤️☺️
Ja kaikenlainen ylipainoisuuden ajatteleminenkin on pahasta ja inhottaa koska on siten ylipainoisia ihmisiä. 😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2019 klo 14:28

Hei 😍
Kävin messussa kappelilla, ja sen jälkeen messu-lounaalla, joka maksoi ja sai syödä mahan täydeltä. 😍 Sunnuntait ovat mukavia päiviä. 😍