Riittämättömyys…

Riittämättömyys...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2018 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2018 klo 06:45

Huomenta ja mukavaa viileää päivää.
Välillä on olo viime aikoina ollut kovin tasaantumaan päin ja mielialat ovat pysytelleet kurissa, mutta
olen ihan väsynyt tullessani kotiin koulusta ja minua vaivaa alakuloisuus. En koe olevani riittävä siinä
mitä teen. 😍

Käyttäjä Annabell kirjoittanut 15.12.2018 klo 22:46

Kiitos Jaanas kun kirjoitat tänne, minulle tulee aina hyvä mieli kun luen kirjoituksiasi. Paitsi tietysti jos mennyt kurjasti.
Pidän tavastasi kirjoittaa ja ajatella.
Toivon että sulla menee mukavasti. 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2018 klo 16:10

Hei annabeiia.
Kiva että joku tykkää kirjoituksistani.😍
Joulu on ovella. Kävin tänään messussa, liikuttava tilaisuus, sen jälkeen oli myyjäiset, mutta minulla
ei ollut rahaa ostaa mitään.😍
Tulin juuri kotiin ja pitäisi laittaa ruokaa lämpiämään, mutta ei viitsisi vielä.😍
Ens viikko vielä koulua, ja sit Joululoma, 2 viikkoa.😍
Hyvää joulua kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2018 klo 17:22

Hyvää joulua kaikille.😍

Käyttäjä DoubleVision kirjoittanut 18.12.2018 klo 03:44

Hyvää joulua sinullekin! Onko sinulla vielä riittämättömyyden tunteita itseäsi kohtaan koska itse painin joka päivä samojen tunteiden kanssa. Hienoa että joku uskaltaa kertoa asioistaan. Tuli vähemmän yksinäinen olo. Vaikka on ystäviä ja ihmisiä ympärillä, tuntuu että olen yksin näiden ajatusten kanssa. Toivottavasti tämä ei kuulostanut liian negatiiviselta 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2018 klo 13:22

Hei DV.
Sama tunne se on..."riittämätön paikallensa," kuin ei olisi tarpeeksi.😍

Käyttäjä DoubleVision kirjoittanut 19.12.2018 klo 06:24

Sen tunteen tiedostaminen helpottaa pahaa oloa mutta ajoittain myös turhauttaa silloin kun tulee mielestään epäonnistumisia, jotenkin suurentelee ne mokat ja ajattelee että nyt on muut häpeissään. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2018 klo 08:03

Hei.
Joululoman 2 päivää. 2 viikkoa lomaa tiedossa.😍
Tänään olen koulussa 12 ja sit laboratorio ja psyk.pol.😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2018 klo 20:45

Hei.
Joululoma alkoi.😍
Olen todella lopussa.☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2018 klo 17:44

Hei.
Kävin tänään kaupassa ostamassa Jouluruoat. Menin bussilla ja tulin bussilla. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.12.2018 klo 14:34

Hei jaanas, miten loma on sujunut? Mitä aiot tehdä jouluna?

Tämä on mulle nyt toinen lomapäivä, vielä tulee työasiat mieleen mutta mukavaa kun niistä voi pästää irti ja ryhtyä ajattelemaan muita asioita sitä mukaa kuin tulee mieleen.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2018 klo 20:23

Hei soroppi.
Olin veljeni luona viettämässä jouluaattoa. Sain joululahjaksi mokkamasterilla ja 3 pakettia juhlmokkaa, sekä karkkia. Söin mahani täyteen jouluruokaa, ja katsoin tvstä. Veljeni heitti minut kotiin autollansa.😍
Minulla oli vähän rahahuolia, mutta veljeni autoilu niissäkin. Minulla on kertakaikkiaan ihana veli.😍
Huomena lepään koko päivän, jos en viitsi mitään tehdä.😍
Loma on pitkä enkä jaksa sitä ajatella paljoa etukäteen, mutta luvassa on kaikenlaista mieltä piristävää tekemistä. Hyvää jatkoa sinulle.😍

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2018 klo 14:55

Hei kaikki.
Anteeksi kirjoitusvirheitäni pyytelisin, tämä puhelin toimii hyvin mutta kirjoittaa välillä omiansa ja aina kun en ole saanut korjattua niitä ajoissa, on kirjoitusvirhe luvassa.😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2018 klo 05:08

Huomenta.
Heräsin eikä väsytä yhtään vain itkettää mutta itku ei tule. Näin unta että olen neiti ja vaihdan sukunimeäni. Se oli yhtä kaaosta koko uni. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.12.2018 klo 10:20

Hei jaanas, mä en muista viime yöltä uniani mutta nukuin myös vähän huonosti. Toivottavasti itkuinen olo meni ohi ja sait vielä aamulla uudestaan unen päästä kiinni.

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2018 klo 08:32

Huomenta.
Näin unta että olen neiti ja minua pistää käärme. Tuli vain mieleeni että lapsuudessa leikin paikoissa joissa oli käärmeitä. 😍