Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.08.2020 klo 11:28

Pikemiten, kyl täs ln pakko alkaa hyväksyy tilanne. Ei auta itku markkinoilla. Hiukan pelkädin, kun psnacod ja voxra eisovi yhteen. Että kuinka kovat olot tulee. Muutenki noista lääkkeistä, millane olo tulee. Mut kaikki on menny hyvin tähän asti.

Mulle tulee oma tukihenkilö, joka oli lomalla. Tullasn me hyvin juttuun ym

 

 

11: 24

Kädet tekee pakkoliikkeitä ja on  vaikeaa kirjoittaa.

Laitoin astiakoneen päälle. En jaksani kaikkia tiskejä sinne laittaa.

Ei täst kirjoittamisesta tuu yhtikäs mitään. Kokeilen päivemmällä uudelleen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.08.2020 klo 19:32

19: 26

Oon miettiny mitä noi liikkeet on. Tahattomia ne on. Niitä voi tulla koska vaa. Ihan koko kropassa. Jopa maha. Jos liikkuu, ni sit ei tuu. Omituista.

Tänään kuulin pään sisäistä ääntäkin. Ei se ollu ku jonkin sikaa, enkä muista mitä ne sano.

Rupee kroppa hajomaan.

Se et voxran tehoa on otettu pois panacodilla, en o huomannu mitään eroa.

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2020 klo 09:20

Voimia kaikkeen Saloka 💗

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.08.2020 klo 11:38

Kiitos keskestelua..❤

Taas huomaa et on aamu. Liikkuvuus on huono. Hiki valuu kun tekee kaikki kipeetä. Ylösnousu ja tuolille lasku. Kaipa se täs menee. Kumpa tietäis mitä venytystä tohon tekis.

Yö meni hyvin. Taas tuttu herätti tekstarein mut.  Oon mukillisen teetä jo juonu, toista mietin.

Kaipa se päivä täs menee. Pitää tota lapasta tehä, jonka purin  puolen väliin. Onneks ei tarvinu kokonaan. Rivin heitto siinä voi olla, mut sille ei voi enää mitään...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.08.2020 klo 14:51

14: 45

Katon tallennuksia. Ei o kädet js js jalat niin paljoo säpsiny.

Makaroonit on kiehumassa. Maha huutaa jotain, enkä halua smootieta taas.

Päivät on sekaisin, kysyn tutulta mikä päibä huomen tai tänään.

Huomiseksi tsrvii kekdii ihmiskaltaset vsatteet. Ei voi enää tällä tuninksmekolla kulkee

.kaips sitä tarvii niitä makaroneja mrn kattoo.

Anteeksi kirjain virheet. On vaikea kirjoittas..

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.08.2020 klo 16:40

Kiva kuulla että tärinää/säpsähtelyä on ollut vähemmän! Mitä tallennuksia katsot?

Mä ajattelin mennä iltapuolella isoon kauppaan. Leipää, pastaa, salaattitarpeita, jotain helppoa puolivalmista ruokaa, ja ehkä lisäksi mehua ja alkoholitonta olutta.

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2020 klo 17:42

Hei. Minulla on myös ongelma, mitä laittaisin päälleni. En enää tarkene hihattomassa puserossa ja shortseissa. Pitää kokeilla pitkähihaista ja pitkiä housuja. Hyvää jatkoa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.08.2020 klo 13:42

Soroppi, mul on illan ohjelmat tallennettu, kun en jaksa aina niin kauan olla pystyssä.

Pikemiten, mä tyydyin juoksuhousuihin ja tuninkaan.

 

Oottelen täs tukihenkilöö. Selkä ei oikee tykkää. Aamulääkkeet oli 2h myöhässä, puhelimedt oli kadonnu kuuluvuudet kokonaan.

Tukarin kanssa kävellään toho lähi apteekkiin ja kauppaan. Sit takas.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2020 klo 20:35

Hei. Minä unohdin ottaa aamulääkkeet aamulla, joten otin ne vasta illalla iltalääkkeiden kanssa. Minulla oli kesällä onnea alennusmyynnissä, ja sen seurauksena sain kahdet pitkät housut halvalla syksyksi. Laittaessani jalkaan jouduin irroittamaan hintalapun housuista. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2020 klo 10:48

Minun palelee varpaita.

Etin sukat ja kengät ja lähden kävelemään.

Mukavaa voimia antavaa virkistävää viikonloppua 💗 sulle

ja jokaiselle joka sun juttuja aina lukee 💗

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.08.2020 klo 11:50

pikemiten ja keskustelua 💗

Äiti toi just mulle kananmunia, jos jaksaisin lettuja paistella ym. eilinen makaronisössö jäi tekemättä, jos tänään sit. 

Mua ei huvita yksinkertaisesti, enkä jaksa. Tyttö kertoo taas pahasta olostaan ja yritän häntä auttaa ja tukea. Tuntuu vaan että mun voimat eivät riitä siihen enää, mut en halua luovuttaakaa.

tossa oli parempia päiviä, mut nyt en jaksa taan muuta kun olla vaan.

Selkäkin on kipeempi. Menin istuvalteen ajattelematta et joku vois sattua, se sattui. Istuvalteen nojatuolissa koko jalassa on tunnottomuuden, puutuneisuuden kipeyttö joka alkaa jo yläselästä ja päättyy polveen. et kiva tuki tästäkin päivästä.

isä on kerhossa taas. mun fugi ei ollukkaan, äiti on kotona. iskä nukkuu sit taas 2 päivää, kun tulee.

lapasten teko sujuu hitaast. teen japurkaan, teen ja purkaan. se on ku tekee jotain uutta ja ku ei osaa laskea, ni tulos on tämä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2020 klo 11:57

Harjoitus tekee mestarin 👌

minen osais tehä lapasia enkä sukkia enkä kuin torkkupeiton -ehkä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.08.2020 klo 19:28

keskustelua kirjoitti:
Harjoitus tekee mestarin 👌

minen osais tehä lapasia enkä sukkia enkä kuin torkkupeiton -ehkä?

pienestä mäkin aloitin. Sit pikku hiljaa lisäsin haastetta. Noi lapaset on oikee oikukkaita. Niissä on yksi virhe, jota en lähde enää purkaamaan.

 

Isän synttäreitä vietetään huomenna. En o menossa.

Yritän olla hereillä n. 22 asti. Sitten mennä sänkyyn vasta. Onneks telkkarista tulee peli.

Sain varatukarilta viestin päivällä. Annoin hänelle oman tukarin mukaan 2 lapasta ja 1 tossukat.

Isäl alkaa ens viikon torstaina äijien kerho. Isä menee va moikkaamaan tuttuja. Ei isä jaksa siellä olla enää.

Käyttäjä kirjoittanut 29.08.2020 klo 10:04

Oon ehkä hidas oppimaan... ainaki joitain asioita... Aattelin jos torkkupeitossa olis tarpeeksi virheentekomahdollisuuksia... lopussa ainakin voisin kuvitella olis onnistunutta osaa 👍

Kiitos kuulumisista 🌷

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.08.2020 klo 17:55

Keskustelua. Mäkin oon tehny muutamia torkkuupeittoja. Kannattaa kokeilla 👍

Tänään on ollu huono päivä. Otin aamu 8 lääkkeet ja nukahin. Tyttö soittaa klo 13.

Huono päivä siksikin, kun selkään sattuu, ja liikkuvuus taas on mitä on.

Huono päivä siksikin,kun noi lapaset ei valmistu ollenkaan. Aina virheitä ja menee purkuun.

Paha mieli, isällä oli "synttärit" tänään. Mut ei sellai vieraita, mitä hän ehkä toivoi. Lapsenlapset kävivät

Tekis mieli jotain mut ei enää voi makaroonejakaan keittää. Koht ln iltapalan aika. Otin tos vielä lämpimän ja kylmän teen.

Yks mun kukkasista näköjään kuolla kupsahti. Jee, yksi kukka vähemmän kasteltavaa. Vissiin noi kukat tarvis kastella huomenna. Tänään en jaksa.

Mierin, miksi pyysin äitiltä munia. Mitä mä teen niillä? Leipoo en viitti kun pakkases on kakkua vielä. Miettisin muffinipeltiä, mut kuinka kauan tollanen uunissa ollut muna säilyy jääkaapissa. Letutkin tuli mieleen, mut sit se säilyvyys. Pelkään että alan ahmiii, niin ku eilisen ruuan kanssa.

Eipä kai mulla muuta...