Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.09.2020 klo 19:30

Uppouduin niin projektiin, et unohin tehä ruokaa ja syä. Telkku oli päällä, mut en muista ohjelmia. Puhelimella soittelin ja mulle soitettiin.

Mut kohta oon leivät syöny...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.09.2020 klo 21:11

Maha ei toimi, kokeillaan kauraa. Oon kohhta pussillisen paahtoleipää syöny.

Siirsimme yhen pöydän ja sängyn paikkoja. Se meni kauniisti. Samalla suunniteltiin et 2 vko päästä mennään ikeaan ja rustaan.

Prokti etenee ja sain päähäni toisen projektin.mulla on silmissänäkö jo millainen siitä tulis. Mut sillä voi käydä nii ky tälĺe ekalle, täysin fiasko.

Tukari kauhistus kun näki mun dosetin ja ainakin aamulääkkeet.

Uusisin taas reseptejä. Saa nähä kuinka monteen tulee hylsy.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.09.2020 klo 11:56

hämmentynyt, Olenko kauralle allerginen vai en. Kaurapuuro saa mahan sekaisin, mut se kauraleipä (paahoinen) ei sekoittanut mahaani.

Mietin tässä kuinka paljon annan tytölle synttärilahjarahaa. En keksi mitään lahjaa, tai on mulla yks kirja, mut enempää. Tyttö sit sano et osta hänelle maalausvehkeet tai lahjakortti, sanoin etten kulje kaupungissa. No sano et anna rahana ja hän todistaa sitten kuitilla mihin raha on menny. Mut kuinka paljon mä sitä rahaa annan.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.09.2020 klo 19:01

Tytöl ongelmia. Yritän säätää sitä. Toivoa vai että  ei säätö tee pahaa.

Mahani toimii taas, tosin kivulla. Mut toimii kumminki.

Projektia oon tehnyt. Nyt se menee pois piiloon. Niin ku kaikki mun työt.

Onko masentuneita erinlaisia? Tyttö on naapuri kaupungis ostoksil, vaikka päiväl kirjoitti et on paska olo.mä taas olen visusti sisällä ja sängys jo aikaisin.mun ei tee ees mieli mennä tonne ulos, saati ihmisten seuraan. Vaikka mulla on leipä kohta loppu. Yritänjollai konstilla saada sitä leipää tänne. Yritin siivota päivällä. Ei kestäny selkä ees järjestää kevyitä pahvilaatikoita. Oli pakko istua, mut nojatessa huomasin että tekee pirun kipeetä jos nojaan. Kyl se kipu siitä hellitti.alkuillasta syömisen jälkeen maha on sattunu. Kipu vei mùt makaa sohvalle. Toinen kipu tuli iltapalan jälkeen. Mut molemmista selvittiin...

Kello herätti, et pitäis alkuillan lääkkeet ottaa.kaipa se pitäis...

Käyttäjä kirjoittanut 13.09.2020 klo 12:49

Minulla myös maha-kipeänä ja huomasin että vähän hellittää kuin muistaa syödä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.09.2020 klo 21:41

Mahan kanssa ongelmia taas, mut huomen haen pepsii. Huomen tarvii käydä apteekis, kauhistun nyt jo sitä hintaa. Sit ku tarvii kaupassa käydä.

Nyt on onneks tytön symttärilHja ostetu. Kirja ja 60e rahaa.

Tänään siivosin äitin kans tämän kämpän. Äiti toi mulle jätskii jota en syöny..

Astiakpne yllätti olemalla hiljaa kun ohjelma käy. Pelkäsin jo et se hajoo.

Aamulla on aokainen herätys.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.09.2020 klo 19:29

Tyttö saanu koulussa paniikki ja ahdistuskohtauksen. Mä sit yritin puhelimen välityksellä häntä auttaa. Loppujen lopuksi viimisen palaverin jälkeen kun hän pääsi kotiin ja soitti mulle, ni alko henkikin kulkee ja epämukat olotilat häipyy.

Mulla oli sossu täällä. Tukari myös. En mä paljoo siitä muista. Kyseltiin perusasioita.

Tein ruokaa 3ksi päivää. Paistoin oikee jauhelihaa jja keitin makaroneja ja paprikaa. Ketsupilla ihan ok makuista.

Purkasin huivin tekeleeni, jota olin 100g tehnyt jo. Teen sittenki ehkä kaulurin siitä siskolle. Jos sisko vastais joskus viestiini. En viitti tehä, jollei hän kumminkaa ikinä pitäis. Mitä muuta voisin tehä 200g akryylilangasta?tosin voin mökille tehä varuiks.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.09.2020 klo 00:30

Tytöl on vissiin stressistä puhjennu yks juttu, taas. Nyt mä sanoin et kysyy estolääkettä. Ei siitäkään tuu mitään et joka toinen kk se puhkeaa. Muutenki ajatukset pyörivät hänessä.

Ajatukset ja pelot pyörii isässä. Onko hän saanu laidan sänkyyn. Jos ei niin te tiedätte mitä sit voi käydä. Äiti soitti sinne jo, mut vastaus oli ollu elämäänsä kyllästyny hoitaja. Äiti on vissiin esimiehel tai kumminki toisel tahol laittanu viestiä.

Toivon niin suuresti että molemmat pärjäävät. Kyl mä täällä voin valvoa, kuhan heil ei o ongelmia.

Kurkku on välil kuiva, suu kuivuu äkkiä. Se tekee kurkun kipeeksi. Olen huono juomaan vähän kerrallaan.laitoin huuliin ja sen ympärille bepanthenia, se on melkein kuivunu jo pois.  Rasvasin kasvonikin tytön antamalla rasvalla,vaikka sen tuoksu ei o niin hyvä.

Klo 8 kello herättää lääkkeiden ottoon. Pitäis varmaan jotenki saada ajatukset pois. Aamulla kuulen onko molemmilla kaikki hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2020 klo 05:32

Ootko yrittänyt tehdä pipoa. Ei ole vaikeata.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.09.2020 klo 13:44

Oma juttu, oon tehnyt pipoja. Mut nyt sain infoa mitä olisi valle, niin niitä alan tekee.

 

Tänään ei ole mun päiväni. Kaikki menee päin mäntyy ja mä sekoilen. Kun piti ottaa kaukosäätimen ni otin puhelimen.

Korva vuotaa edelleen. En o sitä ainettakaan laittanut moneen päivään. EN tiä miksi vuotaa. Ei se kipee ole, mut kutiaa.

Tyttö sai lääkekuurin vaivaansa. Sain enemmän niitä, ettei tarvii koko ajan soitella.

ootan sitä myrskyä. pimeet ainakin on.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.09.2020 klo 14:15

hmm... Mitä sitä kirjoittais? Suunnittelin tänään et leipoisin, mut en mä sit taas jaksa. Jos huomenna sitten uudella yrityksellä. Pitäis varmaan ruokakin syä, sosekeittoo. Se on oikee sekamelskakeitto. siinä on...perunaa,keltaista ja normaalia porkkanaa, keltajuurta,kesäkurpitsaa,fenkolia,palsternakkaa ja soijakermaa Eilen laitoin päälle vielä teelusikallisen kuivattua nokkosta. Oli se ihan hyvää.

Selkäkin on tänään kipeempi. Pitäis jotain keksiä sen kans. Onneks ens viikol on fysio. Tosin en tiä mitä teen siellä, kun ei ole löydetty vielä kipupaikkaa, eli voin jalkojani väännellä joka suuntaan ilman kipua, mut sit kun tarvii tiskejä ottaa tiskikoneesta tai muuten pitäis käden alapuolella ni se sattuu.

Jos mä menisin lämmittää sitä keittoo ja otan pakkasesta banaanikakun paloja.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.09.2020 klo 18:57

Nyt iski joku. Makaan vaan sängyssä. En jaksa ottaa vaatteita pois, en ees siirtyy. Vasenta jalkaa sattuu  reidestä. Laitoin äitille viestin etten jaksa enää. Lapasia olen tehnu tänään, mut niitäkin on tarvinnu purkaa ja tehdä. Se palatakin purkaan.

Tuli seinä vastaan. Nyt ei mee enää eteenpäin. Kohta olis lääkkriiden ottomiten mä jaksan nousta ja oottaa lääkkeet.

Mul on hiukset todella likaset. En pääse suihkuunka. En jaksa mennä. Aamulla vaihdoin sentään vaatteet.

Haluaisin va nukkua. Nukkua ikiuneen

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.09.2020 klo 19:28

Päivistä sekaisin. Ajasta sekaisin. Onneks on puhelimes muistutus lääkkeiden otosta.

Huomen pitää isä hakee tilhosta. Kenellekkään muulle ei sovi, muka. Totuus et siskoni ei pärjää isän kans. Äiti tulee 4-5h myöhässä..

Kurkku kuivaa taas. Ei taho leipä mennä alas. Koko päivän joutunu juomaan jotain. Yhes kohtaa jäi juominen,niin kostoksi kipeä kurkku.

En o mitään järkevää tehny tänään. Istunu ja kutonut ja kattonu telkkaa.

Huomiseks tarvii keksii jotain ruokaa ja maanantaiseks. Jotain pikaruokaa..ei ole aikaa kokkailla. Ti ehkä pystyn tai ehin kokkailee. Loppu viikost sit en taas. Loppu viikoks voi tehä makkaravuuoan.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.09.2020 klo 18:15

Tyttö täytti 18v eilen. Ei tullu ees lahjaa hakemaan. Hänel on vähän vaikeeta nyt terveyden kanssa. Mut onneksi on aloittanu mieliala lääkkeen tänään.jos se auttais, ees hiukan.

Oltiin tukarin kans kaupassa. Ens viikol mennään kauppaan taas. Yhteen uuteen liikkeeseen.

Olen aika finaalissa, mut silti on jaksettava. Söin ruuan ja jälkkäriks jätskii. En tiä syönkö iltapalaa enää.

Onneks huomen saa hiukan kauemmin nukkua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2020 klo 11:53

miettisin tossa, jos hankkis tytölle joululahjaksi kirkasvalolampun. Ihan herätyksiä varten. Mahtaako hän käyttää sitä ees.

Aamu on ollut vaikea. Harmittaa kun en soittanut 8lta tytölle ja herättänyt häntä. Nyt hän nukkui ja enää ei kannata mennä kouluun.Menee tunti matkoihin

Selkä on vieläkin kipeenä. Perjantaina kun pääsen fysioon, voin olla sen jälkeen aika kipee, tai sit en. Jollemme löydä sitä kipukohtaa mistään. Onko toi kipu mun korvien välistä kipua.

Tänään pitäis jotain ruokaakin tehä. Jauhelihat pakastaa ainakin. Tekis mieli sitä makkaravuokaa.