Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.05.2019 klo 12:14

Suomi voitti eilen 🇫🇮

Kävin suihkussa. Otin pidemmän kaavan mukaan. Nyt tuoksuu iho ja koko kämppä.

Tänään on äitienpäivä 🌹 ei ole tytöltä tullu mitään vielä. Annoin äitille pöytäliinan lahjaksi.

En halua mennä huomenna linja-autoon. Pitää peruu aamusta menot.

Olo on väsy. Nukuin va 9 h. Tänään saa vielä levätä.

Miten saan idkostuu päähän ettei syöminen lihota, aina.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2019 klo 15:04

Hyvää äitienpäivää saloka. 😀 Toivottavasti tyttösi muistaa sinua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.05.2019 klo 10:25

Kävin kaupassa ja vihdoin sain sen lääkkeen, jota en viime viikolla saanu.

Sähkölasku tuli. Muutama euro vähemmän edelliseen.

En tiä oliko vikatikki käydä kaupassa. Nyt oon ihan poikki ja väsyny. Voisin kohta vaikka nukahtaa.

Ulkona oli ihanan viileä ilma.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.05.2019 klo 15:37

Kaikki meni nin hyvin, kunnes aloin ahmimaan ruokaa ja peikko tuli olkapäälle kiukuttelee. Olen vielä liian heikko peikolle.

Mulla on solisluun tienoilla kipeetä. Ilmeisesti huonossa asennossa virkkaaminen ei ole hyväksi, vaikka yritän vaihtaa asentoa vähän välii. Onneks se ei haittaa tekemistä.

HUomenna tukihenkilön kanssa vaihdetaan 2 kukkaseen mullat ja laitetaan toisiin purkkeihin. Mitenköhän se onnistuu.

Yritin päikkäreitä nukkuu, mut ei siitä mitään tullu. TOivottavasti en simaha han liian aikaisin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.05.2019 klo 12:08

Nä lääkenostot on ihanii, ainakin ku masis on samalla päällä. No vietetään tämäkin päivä sohvalla, puol unessa. Voimat on ihan loppu. Puhelinki painaa miljoona kiloo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.05.2019 klo 18:06

Ei näköjään vieläkään nä sivut toimi, laitoin viestiä.

Väsymys jatkuu edelleen. Olen huonommassa kunnossa ku pe. Mitään ei jaksa tehä kropalla, mut pää antais. Kädet sattuu jokainen sorminivel. Silmäluomet painaa. Kroppa painaa.

En va jaksais enää tälläst elämää. Tiedän et tä taitaa olla viiminen lääke. Olen menettäny toivoni. Kaikkien suhteen. Hyvä ku jaksan enää hengittää, sekin sattuu. Päätä sattuu, ei voi nesteistä olla kiinni.

Mietin eri im vaihtoehtoja. Haluan pois täältä. En jaksa tarttuu ku puhelimeen ja jotain näpertää tällä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.05.2019 klo 09:35

Suomi ei päässy viisuihin, tai finaaliin. Oli odotettavissa.

Voimat alkaa hiipuu, taas. Mitä ne sit on ku otan lääkkeet. Kai mä jotenki pärjään.

Ei paljoo huvittanu eilen äitin kans jutella. En mä paljon muidenka kans. Makoilin sängys ja katoin striimii.

Nyt pitäis kai nousta ja ottaa lääkkeet, siirtyy sohvalle kattoo telkkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 16:34

Hei saloka.

Oletko kamalan väsynyt päivisin. Kuulostaa siltä kuin olisit purjevene joka kyntää merta tai järveä tuulen mukaan. 😀 Onko teillä päin hyvät ilmat. Täällä aurinko paistaa ja linnut laulaa. Ihmiset ovat luopuneet talvivaatteistansa. Naapurilla oli tänään shortsit ja 😀😀lyhythihainen pusero pihalla. Miten teillä päin pukeudutaan. Ostin parvekkeelle orvokkeja.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.05.2019 klo 10:02

Pikemiten kirjoitti:
Hei saloka.

Oletko kamalan väsynyt päivisin. Kuulostaa siltä kuin olisit purjevene joka kyntää merta tai järveä tuulen mukaan. 😀 Onko teillä päin hyvät ilmat. Täällä aurinko paistaa ja linnut laulaa. Ihmiset ovat luopuneet talvivaatteistansa. Naapurilla oli tänään shortsit ja 😀😀lyhythihainen pusero pihalla. Miten teillä päin pukeudutaan. Ostin parvekkeelle orvokkeja.

Moi pikemiten.

Täällä on aika kylmää ollu, mut tänään on jo 13 astetta näin aamusella. En tiä muiden pukeutumisesta kun oon kohta viikon ollu sisällä. Ite oon sisällä saanu olla housut ja hihattomalla. Laitoin parvekkeen oven auki heti näin aamusella. Toi purjevene kuulostaa tutulta. Perhetyö sanokin että mun mielialat voi vaihdella ihan järkyttävän nopeesti.

 

Oottelen tukihenkilöö. Sit pitäis jaksaa alkaa kukkien kans tappelee. Ajattelin jos olisin sen jälkeen menny pavut viemään isälle, mut joudun kumminki menee sinne huomenna, ni vien silloin. Oon yrittäny hiukan siivoilla. Tiskikoneen sain pyörimään ja oloh. Hiukan roskii pois.

Aamupaino on laskenu taas. En muista koska olisin tässä painossa ollu. Kai joskus v. 2005.

Lääke alkaa vaikuttaa ja alan väsymään. Taistelen silti tämän päivän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.05.2019 klo 12:19

Kukat saatiin uusiin ruukkuihin ja multa riitti just ja just. Nyt ei tarvii taas moneen vuoteen muuta kun kastella. Lehdet tarvii pyyhkii pölystä.

Mulla on joku menovaihe menossa. Koko ajan pitäis saada jotain tehtyy. Ehkä mä saan joskus itteni rauhalliseksi.

Tä ketju kettuilee mulle. En näe viimeisii omia enkä muiden viestejä.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 16.05.2019 klo 12:25

saloka kirjoitti:
Tä ketju kettuilee mulle. En näe viimeisii omia enkä muiden viestejä.

Hei Saloka,

Ilmeneeko vika sekä tietokoneella että puhelimella? Sivuttajassa on ehkä jotakin vikaa. Jos mahdollista, niin laita kuvakaappaus tuolla sivun alalaidassa olevalla lomakkeella.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.05.2019 klo 17:02

Kata_K kirjoitti:

saloka kirjoitti:
Tä ketju kettuilee mulle. En näe viimeisii omia enkä muiden viestejä.

Hei Saloka,

Ilmeneeko vika sekä tietokoneella että puhelimella? Sivuttajassa on ehkä jotakin vikaa. Jos mahdollista, niin laita kuvakaappaus tuolla sivun alalaidassa olevalla lomakkeella.

Puhelimella ainakin. Katon myöhemmin tietokoneella. Olen ylläpidolle laittanu viestii jokin aika sit jo

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.05.2019 klo 17:07

Ihmeen hyvä päivä ollu tänään, mitä nyt vp ongelmia hiukan.

Huomenna on isän otto. Samalla vien noi pavut äitille.

Olen yrittäny käsitöitä tehä, mut en ole jaksanu. Hiukan aikaa jaksaa ja sit kädet sattuu ja väsyy.

Tuntuu et söin liikaa, vaikka se ei ole totta. Koko ajan tekee mieli hakee lisää jotain, mut tiedän sen menevän huonosti.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.05.2019 klo 17:11

tietokoneella toimii ihan hyvin

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2019 klo 17:54

Hei saloka

Kiitos viestistä. Sanoit siinä että jokin estää sinua tekemästä kotitöitä. Onko se sinusta enemmänkin mielentila kuin jokin muu? Toivottavasti ei harha-aistimus? 😀😆

Minä sain aika paljon tehtyä, ja sitten otin päikkärit. Parvekkeen ovi oli auki kokoajan. 😀