Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 20.05.2019 klo 17:25

Kivaa kuulla saloka että hoitokeikka meni yllättävän mukavasti. Saitko unta? Mä en oikein osaa nukahtaa päikkäreillä, mut joskus sekin onnistuu, ja yritän opetella lepäilyä, sitä että makoilen hetken yrittämättä tehdä mitään.

Mun pitäisi syödä tällä viikolla kovin että jaksan ensi viikonloppuna urheilla (ostin kaikenlaista herkkua itselleni eväs-naposteltavaksi, nyt on vaan haasteena että ne pysyvät paketeissaan viikonloppuun asti 😃) - tein lauantaina ohrattoa, ja salaattiaineksetkin löytyisi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.05.2019 klo 13:58

soroppi kirjoitti:
Kivaa kuulla saloka että hoitokeikka meni yllättävän mukavasti. Saitko unta? Mä en oikein osaa nukahtaa päikkäreillä, mut joskus sekin onnistuu, ja yritän opetella lepäilyä, sitä että makoilen hetken yrittämättä tehdä mitään.

Mun pitäisi syödä tällä viikolla kovin että jaksan ensi viikonloppuna urheilla (ostin kaikenlaista herkkua itselleni eväs-naposteltavaksi, nyt on vaan haasteena että ne pysyvät paketeissaan viikonloppuun asti 😃) - tein lauantaina ohrattoa, ja salaattiaineksetkin löytyisi.

Moikka soroppi ❤

Taisin mä eilen hiukaks aikaa torkahtaa.

....

Katon samalla suomen pelii. Tein liian hyvää ruokaa. Kävin tukih. Kanssa kaupassa ja sit istuttiin parvekkeella.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.05.2019 klo 16:40

Huonosti meni suomella.

Tyttö itkee jaksamattomuutta. Kysyn onko muistanu jua ja syä. Hänel muutenki huono päivä.

Huominen lastenvalvojan tapaaminen ahdistaa, monelta kantilta. Toivottavasti huomenna saan asiat järjestykseen.

Torstaina pitäis jaksaa mennä yhteen paikkaan isän ja äitin kans. Voi olla et peruun sen omalta osaltani.

Perjantai aamusta on h.lääkäri ja sieltä isää hoitaa. Taas pitkä päivä tiedossa.

Vkl on onneks suht vapaa.

Mut näillä mennään.

Väsyttää. Taidan laittaa silmät hetkeks kiinni....

Käyttäjä kirjoittanut 22.05.2019 klo 14:13

Eikö mitään helpotusta näköpiirissä? Kuinka on jaksamisesi laita?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.05.2019 klo 14:29

Ylikuumenee puhelin jo, sais tulla viileempää.

Lastenvalvojalla meni ihmeen hyvin. Olen varaton ja pientuloinen, multa ei voi rahaa pyytää.

Toi viereinen mettäkin joku on yrittänyt polttaa.

Nyt hiukan lepoo....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.05.2019 klo 17:33

Pikemiten kirjoitti:
Eikö mitään helpotusta näköpiirissä? Kuinka on jaksamisesi laita?

mä oon päättänyt sen, et meen niin kauan kun jalat kantaa. TOiset kun tuuppaa ohjailemaan mua vähän liikaa.

...

Sain levättyy hetken, eikä talon ympäristö palanut. Sön taas liikaa ja on huono olla. EI sais syä niin paljoo, vaikka se aika pieni annos olikin jonka tuplasin. TÄytyy kärvistellä iltapalaan asti ja sit syä leipää ja mehua.

HUomenna aamusta soitan tk:hon. TOi olkapää ei kestä ees tyhjän repun kantoa.Sanoin äitille että epäilen tulehdusta siinä jossain. Olen jo viikon yrittänyt että se loppuis kipu mut ei, niin ei.

Ilmkin ulkona taitaa viilentyy. Näytti 25 puhelin ja täällä on hiukan viileetä.

Kävin kyselemässä puhelimesta. Annettin 2 vaihtoehtoo, joko uusi akku tai uusi ouhelin. Jep. Kivaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.05.2019 klo 20:49

Masentunut mieli on ihmeellinen. En viitti tehä testii ees. Onko sitä halua enää mihinkään.

Tääl makkaris on kuuma. Harkitsen siirtymistä olohuoneeseen nukkumaan nä kesäyöt. Pitää huomenna tehä sohvalle tilaa.

Taidan alkaa menee nukkumaan jo. Lääkkeet vaikuttaa sopivasti ja aamulla täytyy 8lta soittaa jo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.05.2019 klo 13:37

Soitin tk:hon. Sain lääkkeen. Menin apteekkiin, lääke loppunu koko suomesta. Soitin takas tk:hon. Sieltä soitettiin takas. Vastaavaa ei ole. Koita buranaa tai miranaxii, sanoin etten saa syä niitä. Joten nyt on toivottava että sitä lääkettä tulee ensi kuuksi. Muuten mä raivostun ja riekun täällä.

Luin et joku hirvikin on eksyny tälle asuinalueen läheisyyteen.

Tytöllä pahat allergia oireet. Käytiin äitin kans ostaa sille allergialääkettä.

Kävin ostaa kaupasta jauhopottui. Jos tekis pottumuusii porkkanalla ja siihen makkara kyytiin.

Olin aamulla ihan hikinen, kun heräsin. Ensi yöllä vois kokeilla sohvalla nukkua. Pitää va löytää lakana sohvalle. Mun molemmat alulakanat on nyt pyykissä.

Mut joo, tämmöstä täällä nyt.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.05.2019 klo 17:16

eilen illalla kävin vanhempien kanssa yhes tapahtumassa. Arpajaisissa isä voitti pääpalkinnon.

Tänään olin aamusta ahl:ssä. Tehtiin juurihoito taas samaan hampaaseen.

Isäkin tuli hoidettua myös.

Nukuin viime yönnä sohvalla. Oli viileempää nukkua.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.05.2019 klo 22:01

Siis ehl:ssä olin tänään....

Vois varmaan alkaa nukkuu pikku hiljaa. Aamulla saa onneks nukkuu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.05.2019 klo 13:22

🎶mulla menee hermot🎶

Miksi kaikki täytyy olla niin vaikeaa. Miksei mikään onnistu.

Suihkussa sentään kävin, tosin meinasin pyörtyy sielki. Mut sain itteni pestyy.

Sohvalla nukkuminen ei sovi mun kropal. Pakko ens yönnä men omaan sänkyyn. Onneks ulkona on jo hiuka viileempää.

Oire jatkuu vielä. Luulin et se loppui jo, mut ei. Nyt "kuulostelen" jokaista oiretta, onko syytä pelätä vai ei.

Alan tulla hullummaksi ja vainoharhaisemmaksi. Entä jos se onkin sitä tai tätä tai tota. Oon koht suljetulla. Käy niin ku sille lääkärille siinä eilisessä ohjelmassa.

Alan tämän oireen takii väsymään enemmän.  Koht on varmaan anemia ja kaikki muukin paskat. Muutenki on 2 eri anemiaa päällä, jollei piikittäis tai pillereitä söis.

Ei jaksa tehä kauan käsitöitä. Hiukan aikaa tossa jaksoin neuloa sukkaa. Virkata en jaksa vielä yhtään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.05.2019 klo 18:41

🇫🇮🇫🇮🇫🇮Suomi 🇫🇮🇫🇮🇫🇮 voitti!

Oon saanu hiukan voimia, kun oire hellittänyt.

Kohta pääsee onneks nukkumaan jo. Oon yrittänyt käsitöitä tehä. En va oo jaksanu. En istuu enkä tehä mitään.

Viikon päästä vanhemmat lähtee pariksi viikoksi pois. Mä saan hiukan hengähtää.

Huomen tarvis kukat kastella taas.täyttää säiliöt ym.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.05.2019 klo 11:10

Tunne kun korvasta valuu öljy pois. Pakko oli laittaa apteekin öljyy, oli taas korva lukos ja avain kadoksissa.

Tänään on oikee urheilun päivä mulla. Saa telkkarista kattoo.

En jaksa pyykkejä tänään pestä. Jos huomenna ennen kun isää menee vastaan.

Huomenna täytyy men mehuuki ostaa. Se loppuu tänään.

Kukat pitäis jaksaa hoitaa jossain välis. On va niin pimeetä et oon unessa vielä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.05.2019 klo 19:15

Illan peli jännittää jo nyt ja on niin levoton olotila. Oon kaikki juotavani juonu jo. Ruuat syöny. Käsitöitä en voi käsien ja sormien kivun takii tekee. Yritän maata peiton alla ja toivoo että puoli yö tulisi nopeasti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.05.2019 klo 23:45

🇫🇮🇫🇮🇫🇮 suomi on maailmanmestari 🇫🇮🇫🇮🇫🇮

Mitähän sitä alkais huomenna kattoo, tai pitäiskö alkaa ottaa iisimmin.

Meijän "takapihalla" oli tulipalo, taas vaihteeks. Nyt jossain asunnossa.

Vitsi ku joka paikkaan sattuu. Ja päätä särkee. Yritä tässä sit olla ja oottaa lääkkeiden vaikutusta. Et pääsis nukkuu.

En o paljoo mitään tehny tänää. Kukat hoidin ja ruokaa tein. Se oli siinä.

Onneks asun korkeella, ei kuulu kovin noi ulkona tulevat kaahaukset ja huudot.

Suomi tais seota, ainakin lätkä kansa.