Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.08.2019 klo 20:44

Alamaha sattuu jostain tietämättömästä syystä. Toivon et yö parantaa sen.

Huomenna ku jaksan labras käydä, on mul 3 päivää aikaa ennen ku vanhemmat tulee.

Olen taas alkanu kutoo hiukan ennemmän. Ei niistä kauniita sukkia tuu, mut tulee kumminki.

Ruokailu sai taas pahan olon aikaa. Vaikka kuin söin vähän. Ehkä se on va korvien välistä kiinni. Enkä jaksa enää välittää, oksennan jos oksennan.

Huomasin et vessan lavuaarikin on alkanu vuotaa. Pitää sekin huomenna avata ja uudelleen laittaa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2019 klo 21:06

Hei saloka. Pääsen koulussa ensi viikolla aulapalveluun, minun ei oleteta enää menevän työharjoitteluun. Kiva kuulla että tyttösi opiskelee, sitä ei tehdä koskaan liikaa. Oletko yhä väsynyt? Miten on terveytesi laita? Saatko syötyä ja nukuttua riittävästi?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.08.2019 klo 10:57

Pikemiten kirjoitti:
Hei saloka. Pääsen koulussa ensi viikolla aulapalveluun, minun ei oleteta enää menevän työharjoitteluun. Kiva kuulla että tyttösi opiskelee, sitä ei tehdä koskaan liikaa. Oletko yhä väsynyt? Miten on terveytesi laita? Saatko syötyä ja nukuttua riittävästi?

Mä en tiä terveyteni laidasta. Menen tänään labraan ja siinä nähdään miten on. Nukun ihan ok ja syön niin paljo ku maha vetää. Olen silti väsy.

Tänään on taas tälläinen aamu, ettei saa itteään käyntiin millään.

Pitäis toi lavuaarikin kattoo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.08.2019 klo 16:29

olen jotenkuten saanut tämän päivän mentyy eteenpäin. Helppoa se ei ole ollut. Nyt on kumminki kaikki sellaiset pakolliset jutut tehty, ainut on enää et juoda pitäisi. Otinkin viereeni mehupullon.

Lavuaari vuotaa jos siihen menee paljon vettä, mut pienestä ei vuoda.

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2019 klo 20:36

Kamala tunne toi sun vuotava lavuaarisi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.08.2019 klo 21:55

Päässä pyörii miljoona eri asiaa mitä pitäis tehä ja mitä kokeilla.

Illalla aloitin tekee tytölle ja siskolle lahjaksi kesto kasvolappuja. Sit miettisin missä niitä säilyttää, niin teenpä niille pussin. Likaisille oma ja puhtaille oma.

Nyt jumittaa... en tiä mitä kirjoittaa.

Yhet nilkkasukat sain valmiiksi ja aloitin uusia.

Huomenna pitää herättyä men kävellen ärräl. Sit sieltä tulla kotiin. Kotona kai joko päättelevien sukkien kimpus tai pesulapun. Onneks telkusta tulee urheilua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.08.2019 klo 12:18

Pikemiten, täytyy tänään kattoo, jos jaksaa ne tiivisteet.

Olen voittanut faces olevasta yheatä arvonnassa lisää lankaa 🙈 tuli mulle täytenä yllätyksenä, kun en muista osallistuneeni enää...

Ulkona oli kiva kävellä melein 2000 askelta. Kävin ärrällä ja kaupassa. Ostin jätskii palkinnoksi.

Yö meni heräilessä koko ajan. Ehkä nyt on siksi levoton olo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.08.2019 klo 15:59

Tyttö kävi paketinsa ja pullot hakee. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa.

Vanhemmat tulee tänään jo kaupunkiin.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2019 klo 19:50

Hei saloka.

Kiva että kaikki on hyvin taas. Olen koko päivän tehnyt kirjallisia tehtäviä tietokoneella. Harjoitellut excel´in käyttöä, mutta en päässyt edes koulun tasolle. Olen unohtanut paljon oppimaani, enkä taida muistaa kaikkea vielä. Pitää harjoitella huomenna lisää, jos muistuisi mieleeni. Kiva että olet saanut lankoja, ja voit nyt kutoa kaikessa rauhassa. Teetkö muuta kuin sukkia, pusseja ja lappuja?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.08.2019 klo 20:50

Kävin auttamassa isän kotiin ja äitiä kantamuksien kanssa. Tulipahan askelia ni et nyt niitä on 3657. Olen tyytyväinen.

Mietin taas menkkoja. Niitä ei taas ole tässä kuussa kuulunu ja edelliset alko yli kk sitten. Pitäisikö mun aloittaa hormoonihoito tai mitä mä teen. Mun kropassa on joku nyt pahasti vialla, mut kukaan ei tutki sitä. Miksi näin nuorella ei tuu keltahormoonia tarpeeksi. Ymmärtäisin jos olisin 50 vuotias.

Alkaa itkettää ku ahdistun ajatuksesta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.08.2019 klo 08:51

Luen tuskasi, Saloka. Toivon, että voisin tällä jonkinlaisella yhteydellä edes vähän helpottaa oloasi.

Miten olet nukkunut? Olet ainakin liikkunut hyvin; Onko se parantanut untasi? Oletko itkenyt viime aikoina? Helpottaako se vai lisääkö se ahdistustasi?

Olen tässä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.08.2019 klo 12:03

Jardin Prive kirjoitti:
Luen tuskasi, Saloka. Toivon, että voisin tällä jonkinlaisella yhteydellä edes vähän helpottaa oloasi.

Miten olet nukkunut? Olet ainakin liikkunut hyvin; Onko se parantanut untasi? Oletko itkenyt viime aikoina? Helpottaako se vai lisääkö se ahdistustasi?

Olen tässä.

Kiitos jp.

Olen saanut taas nukuttuu suht hyvin, mut herääminen on tuskaa. En haluis nousta ollenkaan. Itkeny en ole, ei vaa saa ulkoisesti itkettyy taas.

Suihkussa pitäis käydä, mut siirrän sitä aina. Pitäisikö mun va ottaa niskasta ki ja mennä suihkuun. Kumminki viimeistään huomen pitäis mennä.

Join aamupalaksi litran soijakaakaota. Eipä tarvii vähän aikaa syä eikä jua.

Äiti sano et tulee ehkä tänään käymään.

Viikolla on onneks isän hoidot pois, mut tukarin kans isolle kaupoille ja ti olis uus hoitomuoto psykofyysinen fysioterapia. Tietää linja-autoa ruuhka bussissa ja mä ku niin tykkään.

Jos mä meen nyt suihkuun ja jatkan sit taas telkun kattomista...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.08.2019 klo 12:32

Yksi hyvä työ tänään tehty, suihkussa käyty. Ja enkä tallustele puol alastomana.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.08.2019 klo 20:12

Juu, äiti tuli. Meni läpi mun työt ja otti melke kassillisen tossukoita, eli varrettomia sukkia. Lopuksi katteltiin kukat ja pätkästiin peikosta oksa juurtuu. Huomasin et vanha köynnöski näyttää elonmerkkejä.

Loppu illan virkkasin "vanu"lappuja. Erin värisiä.

Saa nähä soittaako lääkäri huomenna. Paree olis. En tiä kuinka kauan keliakia testeihin menee.

Huomenna tuttu tulee vissiin kylään. En usko ennen ku näen. Mul olis sille iso kasa luumuja jääkaapissa.

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2019 klo 05:29

Hei saloka. Nukuin vähän yöllä ja heräilin välillä. Minun pitää mennä tänään klo. 8.00 kouluun kun minulla on HOKS, yleensä menen klo. 9.00 kouluun. Minulla on vähän stressiä kuin en ole oppinut 2 viikossa kaikkea, tai pitää odottaa vielä oppiaksensa jotain excel´istä, jota olen opetellut viime ajat. Hyvää ja mukavaa päivää sinulle, ja voimia jaksaa eteenpäin.