Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.08.2019 klo 11:06

Pikemiten kirjoitti:
Hei saloka. Nukuin vähän yöllä ja heräilin välillä. Minun pitää mennä tänään klo. 8.00 kouluun kun minulla on HOKS, yleensä menen klo. 9.00 kouluun. Minulla on vähän stressiä kuin en ole oppinut 2 viikossa kaikkea, tai pitää odottaa vielä oppiaksensa jotain excel´istä, jota olen opetellut viime ajat. Hyvää ja mukavaa päivää sinulle, ja voimia jaksaa eteenpäin.

- voimia sullekkin kouluun pikemiten.  Mä en osaa ees exceliä vissiin käyttää.

Mulla on riisipuuro hautumassa. Saa nähä millast siitä tulee kun laitoin va riisiä.

Tutun pitäis luumuja tulla hakee. Illemmalla äiti tahtois mut isoon kauppaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.08.2019 klo 20:22

Reilu 2200 askelta va kun kävi isolla kaupalla.epäilen ettei ottanu askelia kaupan sisällä.

Ostin isälle yöpuvun synttärilahjaksi. Vaikeeta ostaa.

Keskiviikko aamupäivä on taas kiireinen. Pitää revetä moneen paikkaan.

Meijän takapihan mettään rakennetaan uusia kerrostaloja ehkä. Se on aidattu se mettä.

Koht pääsee nukkumaan. Huomenna tarvii lähtee sinne polin alakertaan, kattoo millaista se fysioterapia on ja kuinka usein siellä tarvii käydä. Kuinka paljon joudun kalenteria repimään aikaa.

Tuttukin kävi. Ei se kauan ollu.

Äiti kävi kaupan jälkeen täällä.

Olen uupunut tästä päivästä jo tavallisen paljon.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.08.2019 klo 15:27

Fysioterapiassa juteltiin. Tehtiin alkukartotusta. Ensi viikolla uudelleen. Paljon oli lääkäri lähetteeseen ongelmia.

Laitoin astiakoneen päälle. Saa osa astioista puhtaaksi.

Bussissa oli taas tuskaa. Yritin vaa selvitä ja selvisin. Ei bussi ollu ees täynnä.

Olen miettiny uuden pesukoneen tilaamista. Toi nykyinen ln turhan liian iso.

Päätä sattuu vähän. Toivottavasti ei ala enempää sattuu.

Huomenna pääsen kukkapurkkeja ostaa... päivällä joudun kai menee ottaa vastaa isän vaipat.

Haluaisin va nukkuu, mut en enää näin myöhään ja en kummiska sais unta. Oon uupunu ennemmin. Onneks on riisipuuroa valmiina ja porkkanaraastetta. Voiski oikeastaan hakee sen raasteen...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.08.2019 klo 18:42

Isälle soitto sai itkemään ja ahdistuu niin että se purkaantu, arvaatte varmaan jo miten.

Isä valitti pääkipua. Se laukas mulle pelon että sillä on infakti tulossa tai vuoto päässä.

Tiedän että se ei aina tarkoita sitä. Mut isän historia ja se että niitä pääkipuja on ollu useita viime aikoina.

Kehotin isää laittaa hälyytyksen jos kipu pahenee tai jos tulee jotain.

Nyt istun puhelin kouras vielä 2.5h ennen kun kuulen mikä isän tilanne on. Mun on ihan turha mennä sinne kun isä yrittää nukkuu ja en pysty auttamaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.08.2019 klo 22:05

Isä on pärjänny. Äiti antanu lääkettä kun tullu kotiin.

Nyt mä voin mennä nukkumaan...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.08.2019 klo 15:23

Aamulla baussis, hakemassa 70 litraa multaa, muutama purkki ja keppi.

Samantien melkein lähtö vanhemmille ja kauppaan.

Äitiltä sain puolvalmista parsakaalia ja kesäkurpitsaa. Ajattelin huomenna jaksaa tehdä ison satsin sosekeittoa. Tai sit soseita va pakkaseen.

Nyt oon ihan väsy. Kroppaa sattuu. Väsy painaa. Yritin virkata, mut ei siitä mitään tullu.

Yritän/yritin jos tuttu tulis huomenna talkoisiin. Kuorii pottuja ja porkkanoita. Epäilen ettei tule.joten mulle tulee 2kg perunaa ja 1kg porkkanaa kuorittavaksi ja pilkottavaksi.

Noi kukatkin pitäis hoitaa. Katon jos pe jaksan niiden kimppuun hyökätä.

Miksi elämä on näin väsyttävää? Kello matelee. Tuntuu iäisyyden et pääsee sänkyyn nukkumaan. Sitä ennen pitäis syäkin.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.08.2019 klo 14:49

Monta litraa sosetta tehty. Vielä pitäis jaksaa pussittaa ne.

Ulkona kuuluu kamala metakka. Pirut aikovat rakentaa uutta taloo tohon viereen.

Tänään on kaikilla menny vähän päin mäntyy.

Oon nii väsynyt. En tiä miten jaksan loppu illan.  Kaikki voimat meni juureksien kuorimiseen ja soseuttamiseen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.08.2019 klo 11:30

Pitäis alkaa projekti kukat, mut en saa aloittaakseni sitä. Jotenki käynnistys vaikeuksia. Illalla valvoin melkein 1.

Paino on noussu ja nousee koko ajan. Pitäis saada syömiset ruotuu. Tulee syötyy liikaa.

Mut ei noi kukat yksinään multia vaiha, pakko sitä on alkaa vaihtelee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.08.2019 klo 15:27

Kukat hoidettu, paitti yks joka oli mun voimille liian painava.

Tiskejä san koneeseen. Huomenna tiskaan loput, ehkä.

En mene isän kahvitukseen. En jaksa. Oon tosi väsyny ja kipuinen. Toivottavasti isä ymmärtää.

Kohta pitäis alkaa syömään. Lämmittää ruoka ekana. Onneksi on jo valmiina. Mut silti tuntuu tällä hetkellä ylivoimaiselta.

 

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2019 klo 17:38

Hei saloka. Miten aiot viettää viikonlopun? Minä menen vähän käymään ulkona ystäviä tapaamassa ja viettämässä laatuaikaa ystävien kanssa. 😀

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.08.2019 klo 12:43

Nimetön kirjoitti:
Hei saloka. Miten aiot viettää viikonlopun? Minä menen vähän käymään ulkona ystäviä tapaamassa ja viettämässä laatuaikaa ystävien kanssa. 😀

- viikonloppu taitaa mennä kotona ja isän kans. Olen nii kipuinen ettei kiinnosta mikään, mihinkään.

Yritän täs aamua avata. Nousin vasta 12.15 sängystä.

Tytön pitäis tulla käymään. Tiedä sit koska.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.08.2019 klo 22:25

Kädet sattuu... haluaisin irrottaa ne. Leikata ja sahata. Missään asennos ei o hyvä olla. On kuuma, vaik peittona lakana. Väsymys painaa, mut ei uni. Nukkumatti on hävittäny mun iltaunet ja tulee vasta 12 jälkeen kylään. Jalkoja on pakko liikutella ja lihaksia jännitellä, ihan ku se jotain hyödyttäis. Pakko aina laskee 100 ennen ku voi seuraavaan lihakseen mennä. Onko mulla koku pakko-oire tulossa?

Oon 3 päivää syöny vaan ison kasan kasvissosetta (perunaa, porkkanaa, kesäkurpitsaa, parsakaalia). Paino silti nousee. Huomenna siirryn lihaan taas.

Hiukset tippuu päästä. En uskalla ees harjata niitä. Olen koht kalju...

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.09.2019 klo 18:03

Huominen pelottaa, koko viikko pelottaa, jaksanko. Pitää olla pirtee ja asiallinen. Ym. Grr...

Tänään en lähteny mihinkää. Nytki kyljestä sattuu. Olen myös aika väsy vieläkin.

Pitäis pääst enne 12 nukkumaan, ku 7 on herätys aamulla. Söin iltapalan jo. Lääkkeet oottaa et otan joskus 8lta.

Tein 3ksi päivää ruokaa taas. Makaronia ja jauhelihaa. Sen jälkeen en tiä mitä tekisin.

Huono olla

Väsyttää

Sattuu

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.09.2019 klo 12:41

Tytön palaveri ohitse ja käytiin kaupoilla äitin kans viel. Nyt äiti tekee lähtöö töihin, vaik piti vp olla. Joten mä en päässykkään kotiin, va joudun tänne jäämään ja oottaa isää.

Nyt varmistu sekin että joudun menee isän kans kuulotutkimukseen tos muutaman viikon päästä.

Siitä muutama päivä, ni joudun viemään isän intervalliin.

Tä mun pompotus alkaa taas...

2h ja isä tulee vasta. Pitäiskö ottaa pikku päikkärit...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.09.2019 klo 17:00

Olen vissiin ylirasittuneessa tilassa. Ollu pitkään. Siksi oireilen kaikin tavoin. Mulle ei riitä enää unet eikä pari vapaata. En palaudu niistä. En tiä mitä alkaisin tekee sit...

Söin vähän ruokaa., joka yrittää puskee pois.

Huomiseks pitäis ehtii aamuun mennes siivoo ja laittaa tiskit pois. Ehkä laitan aamulla.

Kohta sänkyyn taas. Etten va tekis mitään itelleni. On nii huono olla ja väsynyyt.

Äiti tulee pe siivoo tänne, taas. Sitä ennen käyn hoitajalla.

Huomen aamust on va meno, tai tukih. Tulee. Laitamme ton yhen kukan ainakin.