Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2019 klo 09:29

Hei Saloka

Oletko saanut jo apua vaivoihisi?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.08.2019 klo 14:34

Pikemiten kirjoitti:
Hei Saloka

Oletko saanut jo apua vaivoihisi?

-eipä täs apua oo saanu. Tänään olin labras, huomenna saan kuulla rautavarastot. Muihin ongelmiin ei ole hoitoa.

- tääl sataa vaihteeksi. Kerran tais jyrähtää. Onneks pääsin kotiin ennen rankkasadetta.

- huomenna saan värin päähän ja leikkauksen.

-olen tosi väsyny. Taidan ottaa illaks.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.08.2019 klo 21:19

Sain jo tulokset. En järin ilosta hypi., todellisuudes itken. Hb on laskenu, leukkarit noussu, rauta-arvot noussu aika paljon, eli oon ihan turhaa ottanu tota rautalitkuu. Turhaa kärsiny pahasta olosta. Ku ei se rauta ole imeytyny yhtään. En tiä miks. Mun 2 viimistä menkkaa on ollu ihan normia. Mihin se rauta-arvo menee. Hermostuneena ootan lääkärin tekstiviestii tai jopa soittoa. Mikä mussa on vialla?

Peruun huomisen hoitajan. Isää en voi perua, kun ei sinne menis sit kukaan.

Lauantainen teatteri on vielä auki. Voi olla et tyttö menee mun puolesta sinne. Jäisin taas nuolemaan haavojani kotona.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.08.2019 klo 10:14

Ei tyttö voi mennä teatteriin, joten mun pitää jotenki raahautuu sinne.

Tyttö on kipeenä taas. Epäillään et asunto homeessa, mut millä sen todistaa? Kukaan ei usko meitä.

Mun pitäis hakee toista rautalääkettä. 2 vko päästä uusintakokeihin.

Oon niin väsyny jo, vaikka just nousinki vasta. Yritän jua mehua, jos se auttais jaksamaan niin et isä tulee hoidettuu. Hoitajan perusin ja laitettiin viikon päähän uusi aika. Mietin vaan, koska koitan sitä rautalääkettä. Koko ajan johonki meno ja jos se sekottaa mahan, ni on tosi kivaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.08.2019 klo 13:02

Makaan voimattomana sohvalla ajatellen sitä et tunnin päästä pitää isälle mennä. Onneks ensi viikolla ne lähtee mökille.

Laitoin hiuksetkin jotenkin.

Pitää apteekissa käydä tänään. Vois mennä jo ennen isää. Sit pääsis sieltä suoraan kotiin.

Pakko kai se on lähtee jo nyt....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.08.2019 klo 20:35

Isän homma meni hyvin. Alko ukkostaa ennen isän tuloa.

Loppu illan olenki ollu kuoleman väsyny. Ajattelin nyt jo mennä nukkumaan, et jaksan teatterissa istua ja olla.

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2019 klo 06:05

Mitä käyt katsomassa teatterissa?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.08.2019 klo 18:28

Pikemiten kirjoitti:
Mitä käyt katsomassa teatterissa?

-perjantai on pahin. Oli ihan hyvä.

* ei musta o istujaksi. Selkä ja niska kipeenä. Toivottavasti huomiseksi rauhottuu.

Mulla on ruoka jäähtymässä. Taitaa olla ainut ruoka mitä tänään syön, jauhelihakeittoa.

Olen nii väsynyt. Voisin ihan hyvin mennä nukkumaan jo, mut ei voi.

Äitikin soitti mulle ja purkas sydäntä. Olen taas kuuntelijan roolissa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2019 klo 11:12

Minulla alkaa maanantaina 12.8 ammattikoulu, Merkonomi linja.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.08.2019 klo 12:14

Tiskikone tyhjennetty ja täytetty. Päälle en uskalla tänään laittaa. On niin rajuja sadekuuroja ollu, jos alkaa ukkostaa kesken ohjelman. Sit oon kuses.

Kukat tarvii tänään vettä. Ne ei o 2 viikkoon saanu. Muutenki vois kattoo niiden kunnon.

Vaikka yöllä oon nukkunu, silti oon ihan poikki.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.08.2019 klo 15:36

Pikemiten kirjoitti:
Minulla alkaa maanantaina 12.8 ammattikoulu, Merkonomi linja.

- mun tyttökin käy merkonomi-linjaa.

* laitoin tiskikoneen pyörii. Ilma vähän kirkastui.

Sain yhet tossukat valmiiksi.  Tekis mieli aloittaa uusia, mut ei jaksa ihan heti.

Huomiset vaatteet pitää kattoo ja paperit.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.08.2019 klo 09:46

Kohta lääkäriin lähtö. Äiti tulee mukaan omasta tahdostaan. Saa nähä millainen meidän kohtaamunen on.

Tänää pitäis siivotakkin. Onneks sellai ei ole paljoo.

Alan ahdistumaan, mitä enemmän kello käy. Tunnen sen luissa ja ytimeissä. Miksi ihminen voi näin pelätä jotain uutta. Onneks menemme taksilla. En ois sitä sairaalanmäkee jaksanu mennä ylös. Onko muuallakin sairaalat hiton ison mäen päällä? Ison kirkon portaat ovat pienet mäkeen verrattuna.

Vois koittaa aloittaa uudet sukat tänään. Jos aikaa ja energiaa riittää.

Huomen on aikainen herätys. Pitää tytön lääkärille mennä. Onneks se on tos lähellä. Mut joudun taas siihen odotudaulaan....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.08.2019 klo 13:36

Kaikki ei o ok. Limakalvo on huolestuttavan paksu. Otettiin näyte ja nyt ootan onko mulla se tai ei. Mut lääkärin ilme ja oloisuus oli huolestuttava.

 

Taidan mennä hakee suklaalevyn ja syä sen....

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 12.08.2019 klo 17:07

saloka kirjoitti:
Kaikki ei o ok. Limakalvo on huolestuttavan paksu. Otettiin näyte ja nyt ootan onko mulla se tai ei. Mut lääkärin ilme ja oloisuus oli huolestuttava.

 

Taidan mennä hakee suklaalevyn ja syä sen....

Onpa ikävä kuulla 🙁 Voimia tulosten odottamiseen, saloka, vaikka sit siitä suklaalevystä jos siitä on apua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.08.2019 klo 21:04

soroppi kirjoitti:

saloka kirjoitti:
Kaikki ei o ok. Limakalvo on huolestuttavan paksu. Otettiin näyte ja nyt ootan onko mulla se tai ei. Mut lääkärin ilme ja oloisuus oli huolestuttava.

 

Taidan mennä hakee suklaalevyn ja syä sen....

Onpa ikävä kuulla 🙁 Voimia tulosten odottamiseen, saloka, vaikka sit siitä suklaalevystä jos siitä on apua.

 

Kiitos soroppi. Ei siitä ollu. Ahmasin sen ja toisen ja lopun varmaan tiedättekin jo. Levyt oli va 80 grammasii...

Nyt oon vähän rauhottunu. Olen suunnitellut taas 3n pvä ruuan. Yritän elää ajattelematta aamusta.

Aamulla meen tytön tueksi tk:hon.. hän itse on pyytänyt ja äskön varmisti vielä. Sitten tyttö leikkaa ja värjää miun hiukset. Voisin ite vaikka lakata kynteni vielä, jos jaksan.

Mun piti sämpylöitä huomenna tehä. Kokeilla tota uusvanhaa yleiskonettani. Mut epäilen että en jaksa enää sen jälkeen tehä ruokaa, joten laitan sen perunan ja pinaatin lettutaikinaan. Näin saan ruuan ja herkun 3ksi päiväksi. Juu, mul alkaa idikset loppuu mun ruokailun osalta.

Mut kaipa sitä vois käyd viel vessas ja sen jälkeen yrittää naapurin melussa nukkua.