Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.08.2019 klo 05:41

Milloin saat koetulokset?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.08.2019 klo 13:25

Pikemiten kirjoitti:
Milloin saat koetulokset?

Mun on pakko sanoo, etten tiedä. Kai siihen pari viikkoo menee.

 

Tein lettutaikinan turpoomaan. Saa nähä millaista siitä tulee.

Tyttö kävi leikkaamassa ja värjäämässä liilaksi mun hiukset.

Tyttö sano ettei ole sinkku enää, et hä seurustelee. En oikee tiä miten asian ottaa. Tiedän tämän pojan.

Tytön kans lääkäris meni ok, ekana lääkäri kysy multa, kuka mä oon. En tiä miten senkään ottaisin. Näytänkö teiniltä sit niin paljon.

Huomenna siivoomme tukarin kanssa täällä. Pitää silti hiukan ite siivota.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.08.2019 klo 09:37

Aamulla oli kunnon ukonilma kuulemma. Oli 3 tuntia ollu ja kuulin vasta loput. Ja mä ku pelkään ukkosta, ni en nytkään pelänny yhtään. Makoilin sängys ja yritin nukkuu.

Veto on aika pois, mut yritän silti selvitä tämän päivän. Huomenna saa aamulla nukkuu ja levätä.

Mun aktiivirannekeessa on jotain hämminkii. Se näyttää koko ajan passiivista yli 2h merkkii, mut silti laskee askeleet. Pitää yrittää perjantaina mennä teliaan kysyy, et mikä mättää.

Pitäis noi tiskit viä koneeseen, et saa sen päällekkin tänään. Ennemmin kyl nukkuisin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.08.2019 klo 23:02

Siivottiin tukih. Kanssa tänään. Ensi viikolla mennään ulkoilee, jos olisin paremmassa kunnossa.

Mä oon menettäny iltauneni. En saa millään iltaisin unta, kun mietin tuloksia. Tosin en mä aamullakaan kauan nuku.

Sain äitin työkaverilta ilmaiseksi 2 nojatuolia.

Menemme pe aamusta tytön kans kaupunkiin, mun psykan jälkeen. Pitää yhes tai paris kaupas käydä.

Sain aktiivirannekkeen taas toimii. Ei tarvii mennä kauppaan pöllönä.

Asensin makuuhuoneeseen telkan. Ei siihen menny ku 6kk.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.08.2019 klo 11:28

Niin sitä valvottiin 1 asti ja nyt ei millään jaksa sängystä nousta. Miten se mahtaa huomenna onnistuu ku tarvii lähtee jo 8 aikoihin.

Pitäis pyykit laittaa koneeseen, et pääsis tänään suihkuunki. Ja sais puhtaita housuja.

Kai se on pakko nousta....

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.08.2019 klo 02:40

Hei. Lisätyt lääkkeet väsyttävät. Eivät tosin tänä yönä. Nukuin vajaat neljä tuntia. Nyt tuntuu siltä, että saan ehkä kohta nukahdettua uudelleen. En jaksaisi huomista päivää luultavasti muuten. Tai siis tätä päivää...

Jaksamista.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.08.2019 klo 08:03

Kohta puolin olis lähtö psykalle. Olo on kaamee, mut kai mä selviin tästä aamupäivästä. Tulen kotiin sit nukkumaan.

Eilen illalla join puol litraa iltateetä. Se vähän sikaisemmin anto unta, eikä tarvinnu sängys pyörii.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.08.2019 klo 17:32

Kiitos jp. Saitko unta vielä?

Olen todella uupunut. Olen saanut yli 4000 askelta tänään ja keräilen itteäni. Tekis mieli nukkuu, mut sit valvon illalla. Onneks huomenna on kotipäivä. Saa rauhassa keräillä itteäni.

Huomenna tarvii ruokaakin tehdä. Taas 3n pvä ruoka.

En ymmärrä miks käyn hoitajalla. Päivittämässä tilanteen. Tänään hä kysy, oonko sorkkinu lääkeannoksiin. Mun tietääkseni syön mitä määrätään. Olis pitäny lääkelista näyttää. Tekis sit jotain muuta ku istuu. En mä jaksa enää kauan.

Ensi viikolla on verikoe. Saa nähä mitä tuloksia tulee. Onko arvot parantuneet vai huonontuneet.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.08.2019 klo 19:26

14-15h tuli viime yönnä nukuttuu. Heräsin kaatosateen ääneen. Hyvin huomas kuinka uupunut olin.

Ei se voimaa paljoo o tuonu. Sain pikaleivän tehtyy, ruuan tehtyy, ja tiskikoneen pyörii. En jaksa istua oikeastaan ollenkaan.

Katson kelloa, koska pääsen nukkumaan taas. Ehkä huomenna on parempi päivä. Olen va nii uupunut. Uupunut tekemään mitään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.08.2019 klo 20:35

Hei, Saloka. Mitä sulle kuuluu näin viikonloppuna? Mä oon nukkunut yöt vaihtelevasti. Perjantai-iltana pyysin miestä herättämään mutlauantaina ennen aamukymmentä, ja tänään jaksoin nousta silloin. Näin aika ahdistavaa unta. En muista siitä kuin jotain pätkiä. Johtuuko mun lisätystä lääkityksestä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.08.2019 klo 13:11

Jardin Prive kirjoitti:
Hei, Saloka. Mitä sulle kuuluu näin viikonloppuna? Mä oon nukkunut yöt vaihtelevasti. Perjantai-iltana pyysin miestä herättämään mutlauantaina ennen aamukymmentä, ja tänään jaksoin nousta silloin. Näin aika ahdistavaa unta. En muista siitä kuin jotain pätkiä. Johtuuko mun lisätystä lääkityksestä?

- kyl tä jotenkuten menee. Piti hakee colaa kaupasta, kun ei maha toimi. Yöt oon saanu nukuttuu, tosin viime yö meni pätkissä. Olen yrittäny kerätä voimia vaan et tä uupumus lähtis pois.

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2019 klo 14:24

Kävin kävelyllä, kävelin muutamia kilometrejä ja tulin takaisin kotiin. Kovin oli pilvistä. Ja paljon ihmisiä liikkeellä. Kävin postilaatikolla ja kaupassa matkan varrella. Kiinnitin huomiota siihen että ihmiset ajavat paljon pikku autoilla, vaikka bussit kulkevat tasaista tahtia, itse en viitsinyt odottaa bussia, joten kävelin. Ensi viikolla on taas koulua, saa nähdä mitä opettaja sanoo kuin sanon hänelle etten vielä viitsisi mennä työ harjoitteluun hänen ehdottamaansa paikkaan, kuin en ole varma jaksanko käydä koulua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.08.2019 klo 22:24

Pikemiten kirjoitti:
Kävin kävelyllä, kävelin muutamia kilometrejä ja tulin takaisin kotiin. Kovin oli pilvistä. Ja paljon ihmisiä liikkeellä. Kävin postilaatikolla ja kaupassa matkan varrella. Kiinnitin huomiota siihen että ihmiset ajavat paljon pikku autoilla, vaikka bussit kulkevat tasaista tahtia, itse en viitsinyt odottaa bussia, joten kävelin. Ensi viikolla on taas koulua, saa nähdä mitä opettaja sanoo kuin sanon hänelle etten vielä viitsisi mennä työ harjoitteluun hänen ehdottamaansa paikkaan, kuin en ole varma jaksanko käydä koulua.

-moikka pikemiten. Kiva kuulla että olet jaksanu ulkoilla ja käydä vielä koulua. Olisiko sinulla pian se työharjoittelu? Mun tyttö aloittaa huomenna taas koulutaipaleensa. Saa nähä millainen vuosi tästä tulee.

 

Aamupäivällä kävin vanhemmilla postit kattoo. Isä on saanu 4 jaksoa intervallia tohon lähi vanhuskeskukseen. Toivottavasti viihtyy ja pysyy siellä. Eka jakso on syyskuun lopulla ja mun pitää viä isä sinne.

Samalla reissulla kävin kaupas ostamassa 1.5 litraa colaa, mulla on mahan kanssa vaikeuksia ja toivoin colan auttavan, mut ei auttanu. Lääkkeitä en taho alkaa popsii.

Loppu päivän olen sukkia kutonut ja huomannut että sukissa on miljoona virhettä varmaan. En tiä johtuuko keskittymisestä tai mistä. Onneks ne sukat on joko mun tai siskon, kumpikaan meistä ei kato ja laske kerroksia tai kavennuksia.

Huomenna on taas kotipäivä, saa vähän hengähtää. Tykkään kotipäivistä enemmän ku niistä päättömistä jolloin juostaan räkä poskella a paikasta b:hen

Keskiviikkona olis tukari ja to labra. Olen miettiny, auttaako toi rauta yhtään. Näin kotipäivinä tuntuu et jes, se auttaa, mut sit kun on viikon painanu joka puolelle ja nukkuu 14h yöunet, ni silloin on usko koetuksella.

Mitähän sitä tekis tukarin kanssa. Ulos pitäis mennä, mut en jaksa pitkii matkoi vielä kävellä. Tai jaksan, mut sit siinä menee loppupäivä palautukseen.

Mut mennään päivä kerrallaan. Huomenna olis hyvä saada tyttö kouluun ja ajoissa. Jännitän varmaan koko yön, aamun ja päivän, et miten hänellä menee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.08.2019 klo 20:59

Kotipäivä.

En ole saanu mitään aikaiseksi,ku ei o jaksanu.

Huomenna pitää oloh. Hiukan siivota, kun sisko tulee kattoo tietsikkaa. Muuten on kotipäivä.

En tehny erityistä ruokaakaan, en jaksanu. Ön jotenki ollu eilisen päivän vastakohta. Käsityöt ei sujunu eikä oikeastaan mikään muukaan.

Huomenna pitäis aamusuihkuun jaksaa mennä.

Mut nyt nukkumaan....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.08.2019 klo 12:09

Väsy, n. 2km lenkki suoritettu ja mukaan tarttui kukkanen ja ruokaa.

Ensi viikolla menemme hakee multaa ja kukkapurkkeja. Mulla on nyt 3 kukkaa jotka tarvii purkin.

Päätä hiukan sattuu, onko ukkonen tulossa?

Mieli ei yhtään parantunu kävellessä. Haluaisin vahingoittaa itteäni. Haluaisin kuolla.

Huomenna verille. Onneks aamulla saa nukkua.