Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.05.2022 klo 18:15

Koitin syä meetwurstia, mut se maistu kamalalle, pakolla söin sitä melkein itkien, kun mun on pakko syä. Mut ei siitä hyvää seurannu loppu pelissä. Tunnin päästä iltapala, sekin pakolla.

Otin sit toisen pullon kolaa ja juon sitä.

Sain makkarasukat valmiiksi. ettisin jo aikuisten junasukkiin ohjetta, mut ei sellaista ole oikee, joten tarvii ottaa ohje sieltä täältä ja omasta päästä. Yritän huomenna aloittaa, jollen tänään enää jaksa.

Olo on hiukan parempi, mitä se on ollu koko viikkoon. voimia ei ole tullu, mut pää käy kierroksilla ku maailmanpyörä.

Eipä tässä tämän ihmempää, ajattelin tulla vaan kertoo että meetwursti on kamalan makuista ja se koostumus, vaikka kk sitten se oli ihan hyvää. Joo EN OO raskaana. Mulla vaan on päässä nyt joku ruuvi löysällä ja se vaikuttaa tohon syömiseen. Se on ennenki tehnyt tälläi. Liian masentunut/ uupunut, ni syömiset vähenee ja ruokahalu kaikkoaa ja pelkkä vesikin alkaa loppujen lopuksi maistuu puulta.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 19.05.2022 klo 18:27

Saloka, sait hoidettua kaupassakäynnin ja apteekinkin - hienoa, että onnistui! Minäkin pystyin hakemaan postipaketin äsken. Kävellen menin. En olisi oikein jaksanut, ja paluumatkalla jaloista lähti kaikki voimat, mutta pääsin kotiin asti. Vieläkin heikottaa, vaikka söin. Jos on oikein huono olo, tuollaisen asian hoitaminen voi olla mahdotonta moneen päivään. Unohdan koko paketin sinne, jos en hae sitä aina mahdollisimman pian.

En yhtään ihmettele, jos saloka unohdat, mitä tyttösi on juuri sanonut jostain asiasta. Minäkin kysyn usein monta kertaa. Joskus muistan, että olen kysynyt jotain asiaa jo aiemminkin monta kertaa. Tyttö ei ole niin turhautunut, kun aloitan, että taas kysyn tätä, kun unohdin. Muistihäiriöt kuulemma ovat ahdistuksen yksi oire ja taitavat ne olla jonkin lääkkeenkin haittavaikutus. En voi niille mitään, mutta onhan se turhauttavaa, kun kyselen samaa asiaa moneen kertaan.

 

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 20.05.2022 klo 07:43

Nukuin taas aika paljon onneksi. Silti oli vaikeaa päästä sängystä ylös. Aamutoimien tekeminen tuntui uuvuttavalta. Kohta pitää laittaa aamiaista. Tyttö tulee hakemaan tavaroita.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.05.2022 klo 11:36

ajattelin, jos tekis limevettä taas ja jois sitä ennemmin ku teetä. Mulla on ainakin yks lime vielä. Täytyy toivoo et on hyvä vielä.

Sain itteni 10.20 hereille ja ylös sängystä, vaikka kuinka sänky yritti voittaa. Mut nyt mietin, menisinkö sohvalle kattoo telkkaa. Kohta tulee suomen pelikin. Ottais tänään chillin päivän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.05.2022 klo 15:28

Tyttö jaksaa siivota ja mä oon katellinen. Mä vaan istun täällä pölypallojen keskellä ajatellen että jos huomenna jaksais. Mut sit ku tulee huomenna ja en jaksa ajatella enää sitä siivoamista.

Koitin tossa tehä kässätöitä, mut en mä taas montaa kerrosta jaksanu tehä.

Lepäilin tossa hetken ja oli ihana maata 2 peiton alla lämpimässä. Mut toi oik. lonkka ei oikee tykkää musta.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 20.05.2022 klo 16:34

Eineksillä mentiin tänäänkin. Väsyttää tosi paljon. Imuroin vähän näkyvimpiä villakoiria pois, mutten kunnolla jaksanut. Yritän levätä lopun päivää. Kirjastosta on tullut varauksesta lisää kirjoja. Pitäisi hakea ne. En tiedä, jaksanko enää tänään.

Limevesi voisi maistua hyvältä. Kokeilitko tehdä sitä, saloka?

Minulla on kamomillateevaihe nyt menossa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.05.2022 klo 21:27

en tiä mitä kirjoittaa. En tiä mitä ajatella. En tiä mitä sanoa. en tiä mitään.

Olen niin henkisesti loppu, mut silti on energiaa jotenkin ihmeen kumman syystä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 21.05.2022 klo 13:20

Tein vähän pihatöitä aamulla. Oli vaikea aloittaa, mutta sain vähän siistittyä. Oikeasti pitäisi sisällä siivota, mutten jaksa. Ulkona oleminen kuitenkin teki hyvää, samoin rikkaruohojen kiskominen. Sitten kävin syömässä kahvilassa vähän matkan päässä. Keittolounas oli vähän liian kevyttä, mutta siihen kuului myös salaatti, jota saattoi kerätä buffetista. Oli ihanaa saada valmista ruokaa, vaikka olikin aika vaatimatonta. Autolla ajoin, vaikka pyörälläkin olisin voinut mennä. Tuntui että olin jo nälkäinen ja väsynyt enkä olisi jaksanut polkea niin pitkää matkaa.

Nyt olen kotona enkä oikein tiedä mitä tehdä. Enkä jaksa mitään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.05.2022 klo 13:38

Mun piti, oli pakko. Nyt odotan vaan mitä siitä seuraa. Tein vähän pussimuusia, aika löysää tein, mut sain sen jotenkin alas. Alko päätä sattuu, ni oli pakko. Mä toivon että toi pysyis mun mahassani.

Yö meni suht hyvin, nousin heti herättyäni. Olen siitä asti istunut koneella ja koittanut ottaa elämästä kii...

Oikeaa kätee ei saa suoraks ilman kipuu...

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 21.05.2022 klo 15:13

Voimia, saloka 💚

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.05.2022 klo 18:59

Jes! sain kestettyy sen olon, nyt yritän kestää leipien tuoman olon. Päätä sattuu. Olen yrittänyt kutoo ja sillä saada oloo paremmaksi ja iloisemmaksi. Siinä onnistumatta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.05.2022 klo 20:09

Hyvä Purjevene että valitsit itseäsi arvostavan vaihtoehdon! Ja hienoa saloka että selvisit muussista!

Mulla on tänään mennyt syömiset harakoille (ei aikaa aterialle, junaa vaihtaessa sain kuitenkin pitsapalan) mutta pian pääsen kotikotiin. Äiti lupasi saunan ja iltapalaa.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 21.05.2022 klo 20:36

Kiitos, soroppi! En ollut huomannutkaan, että tosiaan valitsin itseäni arvostavan vaihtoehdon enkä sellaista, jota en jaksa millään.

Söin iltaruokaa. Jälleen einestä. Ostin niitä tarjouksesta muutama päivä sitten. Pitäisi syödä myös kasviksia. Appelsiineja on. Ehkä syön yhden.

Hyvä saloka, että sait kestettyä huonon olon!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.05.2022 klo 21:23

Kiitos Soroppi ja Purjevene.

Mietin tässä, kokeiliskiko sittenkin huomenna syä noi loput muutama porkkanat hunajalla. Ettei ne mene huonoksi.

Mulla on pää ihan sairaan kipeenä. Yritän jotenkin pitkittää sänkyynmenoa.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 22.05.2022 klo 11:23

Saloka, kurjaa että päätäsi särkee. Toivottavasti se olisi jo mennyt ohi.

Kävin aamulla siistimässä taloyhtiön yhteistä pihaa vähän. Sain aikaiseksi mennä ulos ja tuli vähän liikuttua. Nyt väsyttää ja mietin, mitä söisin nyt päivällä.

Mietin jaksaisinko lähteä liikkeelle ja viedä samalla lopultakin käytetyt patterit kauppaan, joka ottaa niitä vastaan. Hoitaisinko ainakin tuon asian. Pitäisi myös ostaa lisää pattereita. Voisin samalla ostaa. Laitoin vaakaan juuri viimeisen. Miksei nykyään enää myydä sellaisia vanhanaikaisia vaakoja, jotka eivät tarvitse pattereita ollenkaan. Tähän pitää vähän väliä vaihtaa.