Jaksamista ja voimia, tarkoitan juuri nyt tähän hetkeen, en tulevaan. Helppo on toivottaa toisille tsemppiä tulevaan, kun sitä ei voi kiistää. Mä toivon kuitenkin että koet just tänään edes pienen kivuttoman hetken, psyykkisesti ja fyysisesti.
Pahaa tekee muuten lukea, koska omat kokemukset ja ajatusmallit on niin samanlaisia. En voi niin hyvin fyysisestikään mutta en ole mitenkään valtavan sairas, en tiedä mihin muuhun kuin psyykeen perustuu mun kokemukseni siitä että kohta on lähtö. Toisaalta olen tuntenut näin 13-vuotiaasta eikä ja reilut 13 vuotta lisää on vierähtänyt eikä tässä ole mitään tapahtunut. Mutta se tuntuu lähestyvän.. toki on mulla itsetuhosuusongelmaakin, no käytännössä ei (esim viiltelyä) mutta periaatteessa kyllä siinä mielessä, että kun se tunne oikein lähtee käsistä, käyn lääkekaappia läpi ja mietin kaiken valmiiksi.. (siksi olen antanut pois yhden lääkkeistäni, jota en kuitenkaan käytä ja joka yhdistettynä muihin on tuhoisa, onhan nuo muutkin mutta mulla ei oo koskaan reseptit niin täytettynä että lääkettä olisi tarpeeksi).
Meni sivuraiteille, sori. Tuo oli hyvin sanottu että maailma on vain saattokoti. Siltä e todella tuntuu. Mutta sehän riippuu kokemuksesta. Ehkä joku löytää saattokodissa onnen tai jonkun helvetin valaistumisen, en mä tiedä. Tiiän vaan että "muut" on jossain salaliitossa kun eivät aktiivisesti halua pois täältä, vaan nauttivat tässä maailmassa olemisesta. En mää KUOLLA halua, se tuskin on millään tyylillä mukavaa, mutta miksi on täytynyt edes syntyä???