Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 24.04.2022 klo 18:48

Vein linnuille vähän leipää talon taakse nurmikolle.

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2022 klo 08:56

Taas nuo naapureideni edesottamukset ja asumiset ovat muodostuneet pulmaksi johon en tiedosta ratkaisuja. Kukin taaplaa tyylillään. En tiedosta miksi minun hädänalaiset toimintoni olisivat kiinni siitä keitä naapureita näen käydessäni ulkona tupakalla. Haukkuva koira ei pure.

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2022 klo 19:55

Nyt on hyvä Tallinnan risteily tulossa, syön hyvin mennessä ja käyn kaupoissa, ja tulen takaisin ja syön hyvin tullessa. Näin se on hyvä Tallinnan reissu keskiviikkona. Voin hyvin mennä kävellen Tallinnaa tutkimaan, minulla on 4 tuntia aikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2022 klo 21:09

Hi. Noi tattoon liikkeet ovat kalliita.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 25.04.2022 klo 21:16

Kiitos kun annat linnuille ruokaa. Mukavaa reissua toivotan. Tulee nälkä kun mietin seisovan pöydän antimia. 🍽️🍳🧀🥩🥗🥦🐟

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2022 klo 07:39

Hämähämähäkki kiipes langalleen, tuli sade rankka, hämähäkin vei, hämähämähäkki kiipes uudelleen. Lujaa tahtoa kuvastaa pysyminen päämäärässään, vaikka välillä olisi vastoinkäymisiä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2022 klo 13:52

Psykoosit ovat mielentiloja, joissa mielikuvitus ottaa vallan ajatusmaailmasta. Näihin mielikuvitusrikkaisiin ajatuksien jaksoihin on vaikeata saada järjellistä kosketusta. Usein psykoottista henkilöä suojaavat mielikuvitukselliset kaavamaiset henkiolennot järjeltä, joka saadaan toimimaan joillain lääkityksillä, johon psykoottisen kuuluisi uskoa. Huvinsa kullakin.

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2022 klo 06:33

Lähdön tunnelmaa, kissani oksentelee pitkin lattioita, ja minä olen lähdössä Tallinnan ristelylle.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2022 klo 09:24

Eilen olin Tallinnan ristelyllä, ensin ei tullut raitiotievanua ja jouduin menemään taxilla, sitten perillä oli ruuhkaa, ehdin kuitenkin laivaan. Laivassa jouduin odottamaan että pääsen syömään ja sitten söin liikaa, loppumatka sujui hyvin, Tallinnassa kävin ostoksilla. Minulle jäi aikaa ennen kuin piti nousta laivaan pari tuntia. Nousin laivaan, sitten alkoi ruokailun odottaminen ja päädyin perumaan varaukseni ruokailuun koska olin niin täynnä ruokaa vielä aamusta. Menin baariin ja otin paukun. loppumatka meni hyvin. Helsinkiin saavuttaessa huomasin ettei raitiotievaunu kulkenut, ja lähdin kävelemään muun porukan perässä lähimmälle raitiotievaunu pysäkille. Loppumatka meni hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2022 klo 19:23

Tilasin uuden matkan Tallinna-helsinki risteilyn, ja brussi kattauksen. Meinaan mennä paremmalla onnella uudestaan sinne Tallinnaan.

Tilasin myös musiikkia ÄX n levykaupasta.

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2022 klo 08:32

Aurinko paistaa ulkona. Tänään olen tyynen rauhallinen. Sisäinen meteli on tauolla. Olen tehnyt paljon oikeita valintoja, ja nyt olen tyynen rauhallinen.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2022 klo 08:44

Hyvää ja rauhallista vappua.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2022 klo 19:02

Kävin saunassa. On ihanan puhdas olo. Mietin lähtisinkö yöhön hortoilemaan illalla, kun on vappuaatto ja kaikkea muutakin on kertynyt, mutta tuskin viitsin kovin paljoa koheltaa enää kun ikä alkaa painaa jaloissa. Ehkä käperryn sohvalle kuuntelemaan musiikkia radiosta tai laitan jonkun cd´n soimaan.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2022 klo 10:13

Tänään kuuluu hyvää. Ei ole krapulaa. Eilen käperryin sohvalle ja kuuntelin musiikkia kunnes menin nukkumaan. Aamulla käperryin sohvalle ja kuuntelin musiikkia.

Tänään on pilvinen päivä, aamulla oli vähän stressiä ja mielikuvia laivalta, mutta ne menivät ohi. Ja milloin ne tulevat uudestaan esille, silloin kuuntelen musiikkia kuitenkin. Mietin miksi jotkut määrätyt paikat laivalla herättävät minun huomioni niin etten voisi unohtaa " juuri tuota kohtaa laivalla."

Laivalla kukaan ei tule juttelemaan kanssani kuitenkaan, ja saan istuskella rauhassa ja kuunnella muiden juttuja, silti kaipaan sinne takaisin, käsittämätöntä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 01.05.2022 klo 16:44

Hyvää vappua sinulle Pikemiten. 🌞🎉