Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2022 klo 19:38

Tilasin robotin tuomaan minulle kaupasta ostamiani tuotteita. Jännää osaako robotti perille ja kuinka saan tuotteet siltä. tämä on eka kerta kun tilaan alepa robotin. 😁🖕

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2022 klo 07:53

Jaoin lääkkeet 2 viikoksi ja huomasin etteivät kaikki lääkkeet riitä, pitää käydä apteekissa. Olen lupautunut menemään yhteen paikkaan illalla, ja en tiedä jaksanko mennä sinne illalla. Välillä on vaikeata pitää sanansa, ja tehdä niin kuin lupaa tekevänsä, en tiedosta mistä siinä on kysymys.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2022 klo 10:47

Hoidan tämän vkon 4 kissaa... Aika sukkulointia.. Toivottavasti kukaan kissoista ei ala ripuloimaan... 🙃

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2022 klo 12:11

Minulla on vain yksi kissa...kuitenkin toivon ettei se oksentaisi eikä paskantaisi ympäriinsä. 😸

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2022 klo 18:35

Kävin saunassa, nyt on puhdas olo, ja puhtaat vaateet. Löysin vaatteita penkoessani uudet housut, joissa oli kaupan lappu vielä kyljessä, muistan ostaneeni 2 housut samanlaiset, toiset olivat käytössä, mutta nämä tulivat käyttöön vasta nyt.

Minulla on vieläkin vähän liikaa vaatetta, en tiedä mitä kaikelle tekisin.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2022 klo 07:56

Minulla on palaveri psyk.polilla. Johon tulevat kaikki hoitooni liittyvät henkilökuntaan kuuluvat. Hieman jännittää mennä sinne, kun en ymmärrä miten kaikki se tulee käsitellyksi minkä käsittelyyn tämän pitäisi johtaa.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2022 klo 16:48

Kaikki meni hyvin aamulla psyk.polilla. Päivä on mennyt ihan kivasti, ja illalla taas menossa.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 04.05.2022 klo 21:44

Tänään on ollut aurinkoista, vaikkakin kylmää. Itselläni oli jotenkin terapeuttista saada jutella kollegan kanssa työpäivän jälkeen.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2022 klo 11:58

Kissa naukui kaapin oven edessä ilmaisten halunsa päästä kaappiin, avasin kaapin oven ja niin kissa meni kaapille, siellä se naukuu ja kattelee vaatteitani. Kissa tuli pois kaapista ja meni parvekkeen ovelle ja nauku, tuli takaisin ja hyppäsi sängylleni ja nauku, ja meni pois.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2022 klo 14:34

Tänään asukastoimikunnankokous. Päätämme tärkeistä asioista, talon juhlapäivästä, mitä grillaamme ja koska grillaamme ja mitä juomme.

Siinä kävi vanhanaikaisesti limua lapsille ja aikuisille olutta ja siideriä. Lupasivat sentään hotdog sämpylät kaikilla mausteilla, ja vähän sipsejä ja perunasalaattia.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 05.05.2022 klo 22:19

Kissa ohjasi elämääsi tänään. 🐱

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2022 klo 09:15

Kissa meni hyllyn päälle lepäämään. Itsellä on vähän kummallinen olo. Tasapainoaistissani on jotain vialla.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2022 klo 09:15

Kissa nukkuu taas hyllyn päällä. Siellä on hyvä ja rauhallista olla. Aurinko paistaa parvekkeelle. Pitää kastella kukkaset. Pitää mennä varaamaan pesula pyykin pesua varten.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2022 klo 17:11

Kävin pizzalla koti pizzassa. Söin pollo americanon ja join hanajuomana colaa. Oli hyvää, menen toistenkin, sitten kävin kuuntelemassa ystävien pitkästyttäviä juttuja. Nyt odotan että kello tulisi niin paljon että pääsen saunaan.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2022 klo 11:39

Mietin kaikenlaista, minulla on tuntosarvet ojossa. Aurinko paistaa, mutta ei ole kovin lämmintä vielä. Helle antaa odottaa itseänsä. Tekisi mieleni lähteä ajelemaan pyörällä, mutta en tiedä mihin olisin menossa, ehkä kauppaan. Sain vihdoin kasteltua kukkaset, ja pestyä pyykit. Nyt pitää siivota ja laittaa kissalle puhtaat hiekat, ja tiskata. Koskahan viitsisin sen tehdä.