Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 31.08.2022 klo 08:34

Hei.

Hyvää elokuun viimeistä päivää ja huomenna alkavaa syyskuuta. Vaikka syksy onkin jo ovella, niin ei anneta sen aiheuttaa meille lisää alakuloa. Yritetään keskustella ja vaihtaa kuulumisia toisten vertaistemme tai naapurien kanssa. On tärkeää saada vaihtaa ajatuksia muiden kanssakulkijoiden kanssa ja jos se ei elämässä muulla tavoin onnistu, niin onhan meillä tämä internet kaikkine etuineen ja myös harmeineen. Tosin jokainen voi itse valita mitä lukee netin sivuilta ja välttää tarvittaessa liian surullisten asioiden ja uutisten kokoaikaista seuraamista. Mehän voimme täällä Tukinetin sivuillakin tarinoida muiden kanssa ja mikäs sen mukavampaa kuin saada vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia, olimmepa sitten masentuneita tai muiden sairauksien, tai jopa monien sairauksien kanssa arkeamme elämässä päivän kerrallaan eteen päin kulkemassa.

Iloa ja valoa tähän päivään.

Terveisin

Hookari

Käyttäjä kirjoittanut 31.08.2022 klo 18:48

Tykkään katsoa TV´stä kodinkunnostamis- ja hankkimisohjelmia. Usein katselen TV+tä ja kuuntelen radiota yhtä aikaa, kun en viitsi nousta sohvalta sulkemaan radiota, avattuani TV´n.

Käyttäjä kirjoittanut 03.09.2022 klo 09:59

Katetri poistettiin eilen. Nyt pitäisi hätien alkaa tulla vessaan. Toipumisen tiellä ollaan.

Kissi on kotiutunut hyvin uuteen kotiinsa, ja osoittanut sopeutumiskykyä tilanteeseen. Ehkä se jää pysyväksi kodiksi Kissille.