Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2022 klo 11:56

Hyvää tätä päivää, olet sitten äidistä syntynyt tai äidiksi, samalla tavalla aurinko näyttäytyy (tai piiloutuu pilvien taa)  jokaiselle. Hyvää tätä päivää 🌹

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2022 klo 09:23

Arki alkoi hyvin. Tänään olisi siivottava, tiskattava ja käytävä kaupassa. Kissan hiekkalaatikkoon olisi vaihdettava hiekat. Imuroitavaa riittää.

Lopulta kaikki on vain itsestä kiinni mitä saa tehtyä, milloin, ja miksi juuri silloin kun tekee. Ei siihen ihmeitä tarvitse, vain omaa haluansa tehdä, mitä täytyy tehdä, nyt tai myöhemminkin. Sitä on vain niin laiska ettei kiroilematta meinaa syntyä mikään teko.

Hyvää tätä viikkoa kaikille. 😀🖕

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2022 klo 12:08

Muistin juuri että on taas aika viedä kissa rokotettavaksi. 😀🖕

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2022 klo 17:54

Sain kissalleni ajan eläinlääkäriin rokotettavaksi ensi viikolla. Nyt pitää vain saada kyyti jollain lailla, vaikka taksilla, jos ei muuta kyytiä ole saatavissa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2022 klo 06:46

Elämässäni on tapahtumassa muutoksia, joiden häiritsevyys elämäntilanteissani on kohtuuton. Nämä muutokset ovat leimaa antavia ja kovin virallistyyppisiä. Näiden muutos paineiden ollessa pahimmillaan alkavat kaikki pikkuasiat tuntua suurilta asioilta, kuten kissan eläinlääkäriin vieminen, kodin siivouksen organisoiminen, kaupassa käynti, leipominen, jne. Ja tästä seurauksena olen tämän muutoksen tarpeessa, mutta kaikki tapahtuu kovin hitaasti. Enkä ole enää varma haluanko koko muutoksen tapahtuvankaan.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2022 klo 11:47

Tänään soitin Ankkuriin ja saan ruokakassin iltapäivällä. Se auttaa minua vähän noiden ruokien hankinnassa, saa nähdä mitä sisältää, toivottavasti leipää.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2022 klo 17:46

Nyt yritän ottaa etäisyyttä kaikenlaiseen nettiyhteyden pitoon, ja harventaa kaikenlaista netissä oloani.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2022 klo 13:01

Minulla on parvekelasien pesijä tuolla ulkopuolella korissa, hän pesee parvekelasit ulkopuolelta, näin on taloyhtiö päättänyt. Näin minulle jää vain sisäpuoli pestäväksi, muuten on pari päivää myöhässä tämä parvekelasien pesu, kun tuuli niin paljon ettei pesijä uskaltanut koriinsa jäädä pesemään.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 12.05.2022 klo 20:41

Toivottavasti kisu paranee, se on tärkeä sinulle. Voimia sinulle.

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2022 klo 15:12

Tänään on 13 päivä ja PERJANTAI, se tietää huonoa onnea. Tänään ei kannata suunnitella mitään kunnolla, kaikki voivat mennä pieleen TÄNÄÄN.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2022 klo 09:44

Olen saanut nuhan kuin aistimuksieni kurimuksesta, lisäksi minulla on mielenterveydellisiä ongelmia hädänalaisten tuntemuksieni sietämisessä. Kaiken kaikkiaan olen todellisuudessa flunssainen ja minulla on lihassärkyä. En kuitenkaan kovin sairas.

En pääse kuitenkaan ystävieni kanssa juhlimaan, olen likainen ja illalla pääsen saunaan.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2022 klo 13:46

Heräilen juuri nyt. Ulkona paistaa aurinko. Kissa naukuu ja tahtoisi kaappiin tarkastamaan jotain vain, kävin päästämässä sen kaapille. Aamukahvi maistui ja paahtoleivät myös. Tänään on kaatuneiden muistopäivä, sen tähden lippu on tangossa. Tässä kuussa ei ole enempää liputuspäiviä. 26.5 on Helatorstai, mutta sitä ei liputeta.

Tänään olen kuunnellut pink floyd- the wall you tube ja innostuin tilaamaan itselleni albumin cd´tä. sitten pelasin monta pasianssia, kunnes en voittanut yhtään. Nyt mietin mitä voisin vielä tehdä?

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2022 klo 07:09

Heräsin kello 6. Ja nousin ylös. Tänään on psyk.polilla aika mutta en muista mihin aikaan, pitää soittaa ja kysyä heti 8. Siihen on vielä tunti aikaa. Asiasta toiseen minulla loppuivat eilen illalla tupakat ja olen ollut nicotinelli kuurilla siitä lähtien. Ehkä en osta tupakkaa tänään.

Nuo hädänalaiset tunteet aiheuttavat minulle vähän harmia. En aina tunnu tiedostavan milloin on minun omat hädänalaiset tunteeni, ja milloin sivupersoonien hädänalaiset tunteet. Ja siitä johtuen olen turhaan usein vessassa. Tätä säätelee kateus ja mustasukkaisuus tunteina, kateus toisten onnesta ja mustasukkaisuus omasta onnesta, saada järjestettyä omat hädänalaiset tunteensa omalla mieleisellään tavalla itsenäisesti. Tässä kohtaa sivupersoonat ottavat johto aseman.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2022 klo 11:38

Katselen kalenteriani ja huokaan, mitenhän kuvittelen selviytyväni tulevasta kuukaudesta.

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2022 klo 07:54

Tänään voisin siivota, ja tehdä rästiin jääneitä kotitöitäni, kuten imurointia, pölyjen pyyhkimistä, pöytätasojen siistimistä, ja mahdollista lattioiden pesua.

Eilen olin illalla pyörällä liikkeellä ja se tuntuu lihaksissani vielä tänäänkin, liikunta ei ole pahasta.

Ensi kuussa on tatuointi ja Tallinnan risteily, vievät yhteensä rahavarani tiukoille, nyt ei ole paljoa säästöjä syntynyt, kun on tuo Kissan rokotus ja kaikkea rahanmonoja.